Simsonban s50 ben ki cseréltem a dugót gyűrűt henger a régi mert a túl méretes dugó jó bele meddig kell koszos benzinnel járni?
Öh... van egy gyárilag előírt hézag, ami azért kell, hogy a dugattyú hőtágulása miatt be ne álljon a motor. A bejáratásnál a dugattyú gyűrűi kopnak hozzá a hengerfalhoz, ezzel biztosítva a tökéletes, körkörös felfekvést - ami nélkül nem tudna zárni.
Persze megfelelő tudás (hőmérsékletek, hőtágulási adatok stb) birtokában lehet felülbírálni a gyári hézagot és kisebbet használni, de nem úgy tűnik mintha ennek birtokában lennél.
Tudnám ajánlani elolvasásra Ternai Zoltán - A motorkerékpár c. könyvét, hogy szerezz némi ismeretanyagot. A netről le tudod szedni.
A lényeg, hogy nem szabad találomra választani dugattyút egy kopott hengerhez, ami ránézésre stimmel. Te fogsz a legjobban meglepődni, amikor majd az első komolyabban meghajtott szakasz után beáll a blokk egy visszafordítós kanyarban.
Az, hogy a szerpentin hány fokos teljesen mindegy, bár megnézném milyen az az aszfaltos szerpentin, ami hatvan fokos... Esetleg a hegyoldal annyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!