Fabia 1.4MPi mitől nem megy minden henger?
Nem megy mindegyik nem tudom miért, amúgy a trafó cserés volt, le is lett cserélve, mégsem megy minden henger.
A gyertya miatt lehetséges? Vagy mi lehet?
2000-es 5ajtós Fabia
köszi mindkettőtöknek :)
Hát remélem nem lesz olyan túl nagy baja :S
Gyertyacserét javaslok: Ngk vagy bosch!
Tanács: ne márkaszervizbe vidd mert rabló banda az összes...
köszi a válaszokat!! :)
valóban rabló banda, egyszer vittem oda, de akkor sokat fizettem. Mostanában egy maszek szerelőhöz viszem, ismerem is mivel egy helyen lakunk, rendes is, meg hát csak ismeri az ember.
Amúgy átvizsgálták a szervízben a hűtőt, valami kis műanyag el van rajta törve, még rám akartak sózni 50ért egy újat, közben meg az ismerősöm tud 15körül, igaz hogy utángyártott de nem mindegy h 50+beszerelés, vagy 15...
Amúgy meg annyira nem is sürgős a hűtő... Egyedül ez lenne a gondom hogy nem megy minden henger.
"ismerősöm tud 15körül, igaz hogy utángyártott de nem mindegy h 50+beszerelés, vagy 15... "
Érdekességként: Sokan nem tudják, hogy "gyári" alkatrész nem létezik! Egyik autógyár sem gyárt magának féket, olajat, szűrőt vagy akár hűtőt sem...
Léteznek gyári beszállító cégek és ők látják el nagy tételben a gyárat a bizonyos alkatésszel. Természetesen kapható gyári csomagolásban lévő alkatrész tripla áron, de az is "csak" beszállítói!
A vw (ide tartozik a skoda), bmw, mercedes gyáraknak a következő cégek szállítanak alkatrészt:
olaj- castrol
szűrő- mannfilter, knecht, bosch
elektromos alkatrészek- hella, bosch
futómű: lemfölder, sachs
hűtő: nissens.
fék: ate, textar(sprinter, vito)
gyertya: NGK
sorolhatnám estig... :)
Jó h mondod én amúgy főleg mostanában már nem voltam olyan bolond h megvegyem a drága alkatrészeket, de így megmondom az ismerőseimnek is hogy főként csak lehúzás miatt kérnek annyikat...
Hallod egyiknek megadta a kocsiban neki is Fabia van, szóval az ablakemelő motor megadta magát, a szervizben 60ért akartak neki újat adni.... és ez csak egy pici kis motor.....
Köszi a választ :)
Így van, gyári alkatrész nincs, a gyáraknak is beszállítanak, adott esetben mondjuk 5cég gyárt teszem azt féktárcsát, ebből egy a kiemelt beszállító, az ő alkatrészei kb 2x olyan drágák mint a többi.
Még érdekességként: Delphi befecskendező rendszerhez, ami elég sok autóban van itt Mo-n (is) gyártanak alkatrészeket, fehérváron a Videoton Metálnál , anno én is pakoltam a dugattyúkat diákmelósként. Egyébként jórészt fölösleges az időintervallumos alkatrészeken kívül újat venni, egy jó állapotú bontott kb ötödannyiba kerül (teszem azt ablakmotor), és simán kibír annyit általában mint az új.
"zóval az ablakemelő motor megadta magát, a szervizben 60ért akartak neki újat adni.... és ez csak egy pici kis motor..... "
Szerencsére már elterjedt róluk hogy mocskos rablók... Persze ez sok autótulajnak rengeteg pénzébe került!
Most nézem, hogy a Fábiákhoz az Unix-nál pontosan 20839Ft-ba kerül bruttó egy db ablakemelő motor. (magnetti-mareli gyártmány)
+ a beszerelés egy maszeknál kb 4000ft.
Az összesen kb 25 000 ft mindennel együtt.
Link: [link]
Nem csodálkozok, hogy sorra zárnak be pl. itt Békéscsabán a márkaszervizek. De nem is sajnálom őket...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!