Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van nekem egy golf 2-em 1.6...

Van nekem egy golf 2-em 1.6 TDi és a kipufogó rendszere hiányos. A középső dob hiányzik róla és egy cső van beheggesztve helyette ennek hiányában lehet valami károsodása a motornak?

Figyelt kérdés
2012. márc. 3. 00:00
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:

"Tönkrevágja a turbót a felhevülés miatt..."


Ezt elég egyszerűen meglehet nézni..Kipufogó hőmérséklet méréssel! Nekem a gyári rendszerrel 500C fölötti értéket (6-800C) mutatott (70C-os olaj hőfoknál)...a 60-as 1dobos rendszerrel maximum 500C volt a hőmérséklet...van különbség nem ? :)

2012. márc. 6. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 anonim ***** válasza:
Mr flash! Hidd el, hogy előfordult már ilyen! Igaz, hogy a középső dob leginkább a hangtompítás céljából van (hiszen így is hangos a dízel, pláne az nélkül milyen hangos lenne), de szerepe van a megfelelő áramlásban is, nem véletlen csinálták így az okosok. Legendásan sokat bír, megfelelő karbantartás mellett! :)
2012. márc. 7. 01:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:
Kötekedő felebarátunk! Ki mondta hogy nincs különbség? Egyébként 70 foknál lehet hogy annyi, üzemi hőmérséklet mellett (90 foknál) már többnek kell lennie :)
2012. márc. 7. 02:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:
Okos "felebarátom", érzékeltetés kedvéért írtam le az egészet. De ha gondolod h. igazad van ebben a témában beszéld meg Krézivel vagy Szamival a témát. ;)
2012. márc. 7. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:
És pediglen mi a fenének? Fölösleges lenne :)
2012. márc. 8. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:
Igen,felesleges. :) De Te szerintem a mai grammolt motorokról beszélsz...TD,TDi ezek bírják a strapát. Nem a marketing korszakból valók,hanem abból mikor még az számított mit bír maximálisan,és még hagyjunk benne 30-40% gyári tartalékot. Nem a mai "költséghatékony"(max 5évre tervezett) módszer terméke.
2012. márc. 8. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:

Igen ezt én is tudom :)

Főleg a maiakra gondoltam, de azért nem árt óvatosnak lenni a jó öreg TD(i)-kkel sem.

2012. márc. 9. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:
A TDi-nek a gyenge pontja tuning szempontjából a hajtókar, dugó ,meg a hf. tömítés.... ezeket kicseréled és máris ellenállóbb.
2012. márc. 11. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!