Csinált már valaki öndiagnosztikát, kivillogtatást?
Összedugós módszernél azt tapasztalom, hogy gyujtás rátétele után pár másodpercig normálisan majd halványabban világít a check engine lámpa. Ez akkor ecu hibát jelez?
2001. 1,3 swift
Elvileg ez a leírás van hozzá:
Öndiagnosztika
Ki -illetve bekapcsolni ugy lehet, hogy a kormány jobb oldalán benyulsz a müszerfal möge felfele es megtalálod a kapcsolot > átkapcsolod(fehér billenö kapcsoló).
Ha esetleg nem lenne(vagy nem találnánk) a kapcsolót, akkor a motortérben le kell testeni a diagnosztikai csatlakozó B kivezetését.Egyszerüen egy mindkét végén csupaszitott kábelt kell bedugni a kivezetésekbe.(B-C)
Ráadod a gyujtást és a check engine lámpa kivillogja a hibakódot. A hosszú villogás az elsõ számjegy, a rövid a második. (tá - ti-ti = 12)
Ha több hiba tárolódott a memóriában, ezeket egymás után, növekvõ sorrendben villogja ki.
A hiba megszüntetése után fél órára vegyük le az akkusarut (ECU reset), igy a hibakód törlödik.
Az öndiagnosztikai rendszer kodjai:
12 Normáls üzem, nincs észlelt hiba
13 Oxigénérzékelõ
14,15 Vizhömérséklet érzéklõje
21,22 Folytószelepállás-érzékelö
24 Jármüsebesség jeladoja
33,34 MAFsenzor
41 Gyujtás jel
42 Forgattyússzög jeladoja
Ha folyamatosan világit, akkor az ECU hibát jelez,de ez nagyon ritka.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!