Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Csinált már valaki öndiagnoszt...

Csinált már valaki öndiagnosztikát, kivillogtatást?

Figyelt kérdés

Összedugós módszernél azt tapasztalom, hogy gyujtás rátétele után pár másodpercig normálisan majd halványabban világít a check engine lámpa. Ez akkor ecu hibát jelez?



2001. 1,3 swift



Elvileg ez a leírás van hozzá:



Öndiagnosztika


Ki -illetve bekapcsolni ugy lehet, hogy a kormány jobb oldalán benyulsz a müszerfal möge felfele es megtalálod a kapcsolot > átkapcsolod(fehér billenö kapcsoló).

Ha esetleg nem lenne(vagy nem találnánk) a kapcsolót, akkor a motortérben le kell testeni a diagnosztikai csatlakozó B kivezetését.Egyszerüen egy mindkét végén csupaszitott kábelt kell bedugni a kivezetésekbe.(B-C)

Ráadod a gyujtást és a check engine lámpa kivillogja a hibakódot. A hosszú villogás az elsõ számjegy, a rövid a második. (tá - ti-ti = 12)

Ha több hiba tárolódott a memóriában, ezeket egymás után, növekvõ sorrendben villogja ki.

A hiba megszüntetése után fél órára vegyük le az akkusarut (ECU reset), igy a hibakód törlödik.


Az öndiagnosztikai rendszer kodjai:


12 Normáls üzem, nincs észlelt hiba


13 Oxigénérzékelõ


14,15 Vizhömérséklet érzéklõje


21,22 Folytószelepállás-érzékelö


24 Jármüsebesség jeladoja


33,34 MAFsenzor


41 Gyujtás jel


42 Forgattyússzög jeladoja



Ha folyamatosan világit, akkor az ECU hibát jelez,de ez nagyon ritka.


2012. febr. 21. 14:05
 1/1 A kérdező kommentje:
2012. febr. 21. 14:06

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!