Miért van ilyen rossz híre az olasz autóknak?
Alfa Romeo-t(156-os) szeretnék vennék, de mindenki aki meghallja, felkiált, hogy jajj csak olasz autót ne!! Egyébként más indokuk nem igazán van!
Mi a véleményetek az olasz kocsikról?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Fiat Puntom van, még a régi 1-es az 1999-es évből.
Meg lehet nézni a neten a szervízadatokat, és a német megbízhatósági listát (nem az első, de a több mint 54 ezer márka közül felfért a legjobb 20-ba...) Ennyit az olasz autókról...
A másik a francia: bizony van olyan francia autó, amit előbb megveszek, mint egy überdajcse németet, mert azt ha javítani kell - esélytelen mezei szakembernek hozzányúlni, - úgy meg gyakorlatilag rá is verheted a gatyádat...
a franciáknak meg megvan az az előnyük, h. párezer ft-ból javíthatod a hibát..
Azért ez se egy elhanyagolható szempont...
Én leginkább az alábbi szempontokat szoktam mérlegelni, és e szerint szoktam a leendő tulajoknak autóvásárláshoz tanácsot adni:
Sorrend:
1) Először autószerelőt - és csak utána autót választani!! (a legfontosabb tanács!) aranyat (súlyos tíz-, százezreket ér, ha van olyan haver, szaki, ismerős aki sufniban - szervízárakhoz képest negyed, tizedannyiért - meg tudja "prütykölni" az autót...
Innét már fillérekből fenntartható..., ha nincs, akkor az bizony súlyos bukta...
2) Szerelhetőség! - mit kezdesz a mai korszerű motorokkal, ha gyak. megbonthatatlanok??? kb. mint a compaq gépek, vagy notebookok - ha az alaplap megdöglik, gyak. kuka... :-/
3)...
X) piros legyen..;DD
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Manapság már nem rosszak az olasz autók, de tény és való hogy régen azok voltak. :D
Pl.: a régi Alfa Romeo egy hermetikusan lezárt fűtött garázsban is képes volt rohadásnak indulni úgy hogy még egy csepp vizet sem kapott. Ez ma már nem igaz rájuk, csak rájuk ragadt.
Egyik barátomnak van egy 156-os Alfája, nagyon jó gép, eddig még nem volt vele olyan nagy probléma, de szerelhetőségi szempontból katasztrófa. Elég nyakatekerten oldották meg a dolgokat.
A régi elektronikával meg az volt a baj (Bosch) mert az olaszoknak sikerült valahogy hatványozottan szarul beépíteniük. Ezt onnan gondolom hogy kb egyik autónál sem hallom hogy szidják a Bosch elektronikát, szinte csak az olaszoknál.
Még egyszer hangsúlyozom hogy ez régen volt így! A kb 2000 utáni olasz autók már egész korrektek, legalábbis amik vannak az ismerősi körömben azokra nagyon nincs panasz, de a régebbi olasz autókra viszont rendszeresen van (pl.: beesik a váltóbot meg ilyen idiótaságok :D).
Ezt én annak ellenére mondom hogy hatványozottan BMW megszállott vagyok :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hat a legenda alapjat azert mar nagyjabol leirtak, csak kimaradt az Olasz Dieselek Fenykora amikor 1.4 uno elnyomta a foldon dolgozo traktor hangjat, az 1.9 Lancia aminek a motorja az esetek 99%-ban nem erte meg a 150E km-t
De a benzinesekre sosem volt panasz az Faktum, az Olasznal jobb benzinmotorkat kerseve sem talal az ember. A tobbitt meg mar leirtak elottem szolok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!