Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van ilyen rossz híre az...

Miért van ilyen rossz híre az olasz autóknak?

Figyelt kérdés

Alfa Romeo-t(156-os) szeretnék vennék, de mindenki aki meghallja, felkiált, hogy jajj csak olasz autót ne!! Egyébként más indokuk nem igazán van!

Mi a véleményetek az olasz kocsikról?



2012. febr. 20. 18:58
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
50%

Fiat Puntom van, még a régi 1-es az 1999-es évből.

Meg lehet nézni a neten a szervízadatokat, és a német megbízhatósági listát (nem az első, de a több mint 54 ezer márka közül felfért a legjobb 20-ba...) Ennyit az olasz autókról...


A másik a francia: bizony van olyan francia autó, amit előbb megveszek, mint egy überdajcse németet, mert azt ha javítani kell - esélytelen mezei szakembernek hozzányúlni, - úgy meg gyakorlatilag rá is verheted a gatyádat...

a franciáknak meg megvan az az előnyük, h. párezer ft-ból javíthatod a hibát..

Azért ez se egy elhanyagolható szempont...


Én leginkább az alábbi szempontokat szoktam mérlegelni, és e szerint szoktam a leendő tulajoknak autóvásárláshoz tanácsot adni:


Sorrend:

1) Először autószerelőt - és csak utána autót választani!! (a legfontosabb tanács!) aranyat (súlyos tíz-, százezreket ér, ha van olyan haver, szaki, ismerős aki sufniban - szervízárakhoz képest negyed, tizedannyiért - meg tudja "prütykölni" az autót...

Innét már fillérekből fenntartható..., ha nincs, akkor az bizony súlyos bukta...

2) Szerelhetőség! - mit kezdesz a mai korszerű motorokkal, ha gyak. megbonthatatlanok??? kb. mint a compaq gépek, vagy notebookok - ha az alaplap megdöglik, gyak. kuka... :-/

3)...


X) piros legyen..;DD

2012. febr. 21. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
100%

Manapság már nem rosszak az olasz autók, de tény és való hogy régen azok voltak. :D


Pl.: a régi Alfa Romeo egy hermetikusan lezárt fűtött garázsban is képes volt rohadásnak indulni úgy hogy még egy csepp vizet sem kapott. Ez ma már nem igaz rájuk, csak rájuk ragadt.


Egyik barátomnak van egy 156-os Alfája, nagyon jó gép, eddig még nem volt vele olyan nagy probléma, de szerelhetőségi szempontból katasztrófa. Elég nyakatekerten oldották meg a dolgokat.


A régi elektronikával meg az volt a baj (Bosch) mert az olaszoknak sikerült valahogy hatványozottan szarul beépíteniük. Ezt onnan gondolom hogy kb egyik autónál sem hallom hogy szidják a Bosch elektronikát, szinte csak az olaszoknál.



Még egyszer hangsúlyozom hogy ez régen volt így! A kb 2000 utáni olasz autók már egész korrektek, legalábbis amik vannak az ismerősi körömben azokra nagyon nincs panasz, de a régebbi olasz autókra viszont rendszeresen van (pl.: beesik a váltóbot meg ilyen idiótaságok :D).


Ezt én annak ellenére mondom hogy hatványozottan BMW megszállott vagyok :D

2012. febr. 21. 04:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:

Hat a legenda alapjat azert mar nagyjabol leirtak, csak kimaradt az Olasz Dieselek Fenykora amikor 1.4 uno elnyomta a foldon dolgozo traktor hangjat, az 1.9 Lancia aminek a motorja az esetek 99%-ban nem erte meg a 150E km-t

De a benzinesekre sosem volt panasz az Faktum, az Olasznal jobb benzinmotorkat kerseve sem talal az ember. A tobbitt meg mar leirtak elottem szolok.

2012. febr. 21. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
36%
Viszont a JTD az egyik legjobb dízelmotor a piacon jelenleg.
2012. febr. 21. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
46%
Jah, most latom csak, hogy az 1.9-es Lanciarol irtal, nos hat jo nagy hulyeseget mondtal akkor. Az 1.9 JTD ill. mJTD egy nagyon jo konstrukcio, persze h meghal 150 ezernel (joval hamarabb is) hanyag kezekben, de rendesen karbantartva siman elkerreg 4-5 kilot. Jo, nem annyit mint egy regi zoldseges merci, de hat na...
2012. febr. 21. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
52%
Régi bosch szerelékű olasz kocsikba nem ár több testpontot csinálni, mint amennyi adott. Én jól teleraktam feszültség szabályozókkal minden elektromos cucc előtt, meg kondikat raktam ide-oda, hogy a feszültség mindenhol egyenletes legyen. Pl alul a fék, vizes, benzin csövek mellé húztam egy jó vaskos testkábelt is és az autó elektronikai gócpontjaihoz kötöttem + az akksi negatívjára. Azóta nincs gondom vele:D
2012. febr. 21. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
63%
Mert a szomszéd fiának a barátnője apjának az unokabátyja szerint.... Komolyra fordítva én a 14. autómat használom jelenleg. Egyet sem tudtam újonnan venni, átlagkoruk 8 és 12 év közöttiek voltak. Volt Német, Francia, Cseh, Lengyel, és Olasz autóm is egy Alfa 33, Egy Fiat Ritmo, most pedig egy Fiat Mareám van dízelben. Nos szerintem nagyon jók az Olasz kocsik én legalább is nem cserélném le pl. Németre. De kereskedőtől ne vegyél ha nem muszály.
2012. febr. 21. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
En azt irtam ez volt az alapja nem a mostaniakrol beszeltem. a 80-as 90-es evekrol akkor meg a jtd meg nem volt olyan nepszeru :)
2012. febr. 21. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
47%
Jo hat bevallom a 80-as 90-es evek olasz dizeljeivel kapcsolatban nincsen szemelyes tapasztalatom, de az ujak nagyon jok.
2012. febr. 21. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
35%
Nekem volt alfácskám hát imádtam a formájját 19 JTD volt örültem mikor megvettem de költöttem rá annyit h nemigaz nagyon hanyagul öszedobott egy valami akármenyire is tetszik soha többet nem vennék alfát mindig van vele valami hol porlasztók nagyon gyengék és nagyon drágák is meg sorolhatnám 2 évig volt meg de 300 ezret költöttem rá csak a motorra jah futómüve szerintem az egyik legszarabb konstrukció soha többet alfa :)
2012. febr. 21. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!