Miért olyan drága a kettős tömegű lendkerék?
Figyelt kérdés
Azért annyira nem bonyolult alkatrész, hogy ez indokolja az árat.2012. febr. 8. 19:25
1/7 anonim válasza:
azért olyan drága mert alapvető alkatrész,így mivel mindenképpen szükséges az autó műkösésehez ,mindegy mennyibe kerül meg fogják venni.......ugyanez a helyzet a benzinnel is.....ha 700forintert adnának egy litert akkor is megvennék mert kell,szükség van rá........
2/7 anonim válasza:
Azért a kéttömegű lendkerék nem is olyan egyszerű, hogy egy áron legyen egy sima lendkerékkel.
3/7 anonim válasza:
Érdekes módon a régi autókban nem volt, és nem is éreztük a hiányát. Hálisten a Renaultokban nem annyira jellemzően elhaló alkatrész, mint egy VW-ben.
4/7 anonim válasza:
A kéttömegű lendkereket a váltó "zajainak" csökkentése miatt fejlesztették ki. Egyébként bizonyos típusokhoz lehet kapni ezt a 4in1 szettet. Ezzel át lehet alakítani sima lendkerekessé.
5/7 anonim válasza:
"Érdekes módon a régi autókban nem volt, és nem is éreztük a hiányát"<< mert a régi autók nem készültek common rail motorral, ahogy sok régi dízelben nem volt turbófeltöltő vagy elektromos adagoló vagy abs vagy klíma sem. Azoknak sem érezték hiányát...
6/7 anonim válasza:
Sok turbófeltöltős, abs-es autóban sincs kettős tömegű lendkerék! Azok is jók.
7/7 anonim válasza:
De azokban common-rail motor sincs...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!