A nascar versenyeknek mi értelműk? Csak körbe körbe mennek
A sok ökörállatja szerint nincs taktika az f1-ben?
Montoya is a Nascarból jött, aztán sehol sem volt, mert menne ész nélkül. Végülis visszament a Nascar-ba, az neki való ott lehet tolni.
MIndkettőt szeretem.
A nascar amerikásoknak van, mert a sok buta embere könnyebben átlátja, ott a nagy sebesség miatt kell figyelni.
Forma1-ben meg muszáj hideg fejjel versenyezni, sok benne a taktika, meg sok múlik a gyártókon.
A Forma1 sem volt mindig ilyen, csak kezd túlzottan üzlet lenni.
Forma1-et én szívesebben nézek...
#13
AZ F1-ben mi az a nagy taktika? Hogy azt az egy kerékcserét mikor ejtik meg? :D
A NASCAR-ban egy versenyen van 4-5 kerékcsere, plusz van tankolás ami megbonyolítja a helyzetet. És ott vannak a sárga zászlós periódusok amik bármikor boríthatnak mindent. Kb körönként változik a taktika, ami halandó ember számára követhetetlen. Ezt ellensúlyozza az hogy baromi izgalmasak a versenyek, folyton akciók vannak előzések, csaták. Az egszerűbb emberek az utóbbi miatt nézik an gy guruk számára meg az összetett taktika igazi csemege. Nem úgy mint az F1-es vonatozás azzal az egy kerékcserével.
Ja és hogy ne halj meg bután, Montoya F1 előtt egy darab NASCAR versenyen sem indult. A Champ Carban versenyzett ami kb olyan mint az F1. És hogy az F1-ben sehol nem volt... 7 győzelem, 29 dobogó, 13 pole. A mostani F1 mezőny 90%-a kiegyezne azzal ha egész pályafutásuk alatt ennyire "sehol nem lennének" és ennyi eredményt érnének el. És mindezt 4 egész és két csonka szezon alatt.
Csak hogy ne reklámozd a hülyeséged más helyen is, felsötétítelek.
Melyik pályán, melyik autó hogy eszi a gumit (ezt amúgy nem szeretem, hogy ennyi minden függ a gumitól). Q1-ig Q2-ig Q3-ig jutsz, milyen gumival kezdj, mennyit spórolj meg a versenyre, mikor melyiket tedd fel, hogy ki tudj előnyt autózni, ha bejön a safety car borul az egész. Az egyik autó jobb az egyenesben, a lassabb oda spórolja a KERS-t, hogy a másik ne tudja nyitni a DRS-t, vagy hogy a kocsit az egyenes szakaszokra állítják be, vagy a kanyarosabb részekre. Stb, stb, stb...
Csak hogy még jobban összezavarjalak, Japánban 39 előzés volt, Belgiumban 61. Hát ha ez neked vonatozás. Vagy mennyi van a Nascaron? 1000? 5000?
Igazad van Montoya nem a Nascarból jött. De miért ment oda? A forma1-ben a saját csapattársát is kilökte, mert annyira ész nélkül ment. Volt amikor vezette a vesenyt, vagy 10-15 mp-el, de még nagyobb fölénnyel akart nyerni, kipördült, bejött másodiknak. Ha jól tudom néhányszor ki is zárták. Ugyanazzal az autóval Raikönnen többre ment...
Nem véletlen az sem, hogy a forma1 nemzetközi, Nascar a nagy USAnkában van.
Az amerikásoknak esemény kell. Ahol legalább 300-al ütköznek sodródnak. Egy nagy cirkusz. Azért vannak oválpályák, mert akárhova ülsz, belátsz mindent, meg könnyebb elmenni a hamburgerért.
#15
:DD
AZ aztán valóban nagy taktika hogy mikor milyen gumit rakjanak föl az edzéseken. :DD Ezen besírtam. Meg a KERS hát az is valóban nagy taktika hogy a két egyenesből melyiken nyomkodják.
NASCAR versenyen mennyi előzés van? Nem tudom pontosan. Azt tudom hogy a legutóbbi versenyen 58 pozíció csere történt csak az első helyen!
Montoya meg azért ment a NASCAR-ba mert elege lett az F1-ből. Az hogy Raikkonen mire ment azzal az autóval az sokat nem számít mert Ron Dennis elismerte, hogy ők csakis azért szerződtették le Montoyát, hogy Raikkoneennek eggyel kevesebb ellenfele legyen a pályán. Egy pillanatig sem adtak meg neki semmilyen támogatást, sőt állandóan el kellett engednie Raikkonent, csak ő ezt volt hogy nem tette meg és ezért rossz lett a viszony csapaton belül. Akkor úgy döntött hogy átszerződik a NASCAR-ba mert kapott egy jó ajánlatot, és emiatt kirúgták a csapattól év közben.
De nem is tudott volna hova menni igazából, max valami középcsapathoz. A McLarenhez akkor már tudni lehetett hogy jön alonso, a Ferrarihoz már asszem be is volt jelentve faszterdenjúkimicicus. A Renautlhoz meg nem mehetett , mert Brióssal nem csípték egymást.
Ő is csak egy a sok közük akik a gerinceten McLarenes pilóta politikának estek áldozatul. Egyébként az elmúlt évtized leggyorsabb versenyzője, ha egyszer kapott volna egy normális csapatot, meg egy versenyképes technikát simán VB-t is nyert volna. Persze ha az a volna ott nem volna.
Az valóban igaz, hogy az amcsiknak kell az is hogy egy verseny látványos legyen. Ott nem lehet minden sz@rt eladni. Ezért nem kíváncsi ott a kutya sem az F1-re. Egy mű sport kamu előzésekkel, dögunalom versenyekkel, igénytelen autókkal. Erre ott nem vevők. Őke nem lehet pár ócska marketing fogással rávenni, hogy megnézzenek minden sz@rt.
Feleslegesnek tartok bármit is írni, mert ha forma1-ben mennének oválpályán, és a Nascarban mennének más pályákon, te akkor is azt mondanád, hogy a forma1 szar.
Az nyílván csak a véletlen műve, hogy pont akkor rúgták Montoya-t miután a saját csapattársát is kilökte. Az is a véletlen műve lehet, hogy egy ilyen top pilótával senki nem akart szóba állni. Hogy miért nem? Nyilván mert olyan ügyes kis legény. Biztos a forma1-ben ilyen hülyék, hogy egy ilyen cigányképű világklasszist nem szerződtetett senki, és amerikába mindenki okos, ahol rá kell írni mikróra, hogy kutyát ne szárítsanak benne, vagy épp azt sem tudják, hogy Európa nem egy ország, hanem egy földrész. A katonák meg szervízautót hívnak, ha ki kell a Hummer-en cserélni a kereket. Az is ilyen okos, aki ennyire elvakultan nyalja a seggüket.
Sőt rengeteg autógyártó is olyan hülye, hogy a forma1-es fejlesztéseket használja a szériaautóknál. Ezzel szemben amerikában? Nem jó az aerodinamika? Még egy literrel nagyon motort rakunk bele elv érvényesül. A kocsi felfüggesztést amióta világ a világ nem tudnak csinálni a kocka autóikra...
# 17
Tudom számodra hihetetlen de attól mert te mondasz valami a múlt nem változik meg. Montoyát azért rúgták ki mert a McLarennel nem egyeztetve bejelentette hogy a kövi szezonban a NASCAR-ba megy. Ez nem vetett jó fényt a csapatra ezért kirúgták szezon közben. De biztos nagy szar lehet ez a Montoya, azért kap a mai napig ajánlatokat az F1-ből. CSak benne van annyi tartás hogy nem megy el egy olyan csapathoz aki megalázta nem úgy mint egyesek :). Meg az se mellékes, hogy a NASCAR-ban kétszer annyit keres mint az F1-ben.
Az oválpályás meg road pályás versenyzést nem kell összehasonlítgatni. Mindekttő tud izgalmas és unalmas is lenni. CSak az F1 az road pályás versenyzésnek is a legalja a pályán nyújtott produkciót tekintve.
Az meg hogy az F1-ből vesznek át az utcai autók dolgokat az giga LOL. Mit vesznek át a DRS-t vagy a dupla digffúzort? :D Vagy a 10 éve fejlesztetlen V8-as benzinzabáló motorokat?
A NASCAR-ban olyan technológiát használnak amit arrafelé az utcán is használnak. V8 stock blokkok, csak az utcaiakkal szemben nem 300-400 lóerősek hanem 900. Az F1-es motorkoknak meg közük nicns a közutakon használtakhoz. Európábam már autót se nagyon kapsz V8-as motorral.
Maradj meg a szinteden és boldog leszel.
Ha meg kötekedni akarsz előbb tanulj meg egyáltalán helyesen írni, olvass mondjuk a forma1-ről, azzal is fejleszted ezt a képességedet.
Én szeretem mindkettőt, de a forma1-et jobban. És mivel érdekel mindkettő, ezért mindkettőből tájékozódom. Ezek alapján mondom, a véleményemet.
#19
Jah te tájékozottság mintapéldánya, (aki összekeverte a cc-t a NASCARral rotfl) Ha nem tudsz vitatkozni a tényekkel belekötsz a baromságokba. Típikus blézbój.
Ennyit rólad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!