Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes Renault Thaliát...

Érdemes Renault Thaliát vennem 6-800 000 Ft-ért 50-100 000 km-rel? Mi a véleményetek erről az autóról?

Figyelt kérdés

Tetszik a kinézete, fogyasztása stb, úgy kompletten bejönne, mint első autóm. Csak érdekes, hogy nagyon sok hirdetés van róla a fenti kritérumokban. Ez gyanúra ad okot, hogy mindenki szabadulna tőle.

Aki szidja a francia autókat, az légyszíves írja meg, hogy mi a nagy hátrányuk.



2012. jan. 30. 19:31
 1/7 anonim ***** válasza:
Nagy hátrányuk az elektronikában lakozik. De az olasz sincs csúcson ilyen téren. Mindegy is. Aki nagyon meg akarja csinálni, annak nem lesz vele baja. Aki elhanyagolja, azon meg már látszik elsőre.
2012. jan. 30. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Olaszt vagy francia autót csak az ellenségeimnek ajánlanák. Sok bosszúságtól kíméled meg magad, ha japánt vagy németet veszel. (toyota yaris, opel corsa, opel astra, vw golf, vw polo, honda civic.) -----)www.hasznaltauto.hu (----


Mi a hátrányuk a francia és olasz kocsiknak: elektronikai zavarok, túl puha-formátlan ülések, óriási értékvesztés (mivel nem kell senkinek), nyikorgó-zörgő utastér, futómű... Estig sorolhatnám.


Van egy német közmondás: Fiat? Fehler in allen teilen! (fiat? Hiba minden részében!)

A döntés a tied.

2012. jan. 31. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
ilyen árban ennyi kilométerrel ez egy álom, ha megvetted utána kezdödik a rémálom
2012. jan. 31. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Ha vigyáztak rá, akkor akkor nincs baj a franciával se. Autóvillamossági szerelő vagyok, a kocsit óvóm, 10 éves egy deka rozsda nincs rajta, hibátlan a fényezése és a motor állapota is kifogástalan. De hidegen nem indulok el vele, hanem járatom 5 percet, a kopóalkatrészek állapotát rendszereresen ellenőrzöm, cserélem őket, ha bármilyen hibát látok rajta azonnal javítom.

A német meg a japán ugyanúgy elromlik ha nem vigyáznak rá. Típushibái pedig minden autónak vannak. A szerelők sem azért szidják a franciákat, mert francia, hanem mert jóval nehezebb szerelni, hozzáférni bizonyos alkatrészekhez, többet kell "bontani".


De aláírom, hogy én is kaptam már pár infarktust a szerelése közben :D

2012. jan. 31. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

600000ért vettem 140000 kilóméterrel, én tökéletesen meg vagyok vele elégedve, igazából a 8-10 éves autóknak -ha meg van kímélve- nem igazán fordulhat még elő probléma velük.

Ez első autóm igaz karácsonyra vettem és még csak kb 1000 kilómétert hajtotam vele, de semi olyan különösebb problémát nem tapasztaltam rajt. az a kopogás-recsegés meg nem olyan erös hogy zavarja az embert, igazábó szentem abszurd nem feltünő, fogyasztása kicsit már gázabb 7.5liter az 1400köbcentihez viszonyítva. Kinézte olyan családiautó, nemolyan sportos.

Első autónak szerintem tökéletes (ha nem vagánykodni és menőzni szeretnél vele),ez még 8-10 évig autó lesz. modernabb mint az asztra, vagy a szuzuki.

amugy a

2012. febr. 9. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Egy használt autónál tökéletesen mindegy, hogy milyen márka. Ha megkímélték, akkor a francia is jó, ha széttiporták, akkor egy Toyota is fos. Az is kérdés, hogy mennyit akarsz autózni 1 évben? 10 ezret? Ha csak ennyit, akármit is veszel 5-6 évig nem lesz rá gondod. Ha egy autó nincsen épp szétdűlő félben, és nem zörög semmi, minden klappol, akkor az az 50-60 ezer nyugodt kilométer szinte biztos, hogy garantált. Amúgy is értelmetlen a vita a használt VW meg Renault között, mivel az árak kiegyenlítik a különbségeket. Az nyilván való, hogy egy 5 éves német, és egy 5 éves francia autó nem lehet ugyanolyan árban, hiszen megvételkor is volt köztük vagy 2 milliós különbség. Érték vesztés? Kacc kacc! Ha egy megane 5 millió új korában, egy golf meg 7, akkor a golf jobban tartja az árát, mert 4 év múlva 3.5-t, a megane meg csak 2.5-t? Igen? A francokat! A golfon 3.5-t, a megane-on meg 2.5 buktál. És akkor a 15 milliós BMW-ről ne is beszéljünk, ami 4 év múlva ér maximum 6-t...


Amúgy nálunk 350 ezer km óta szolgál egy Peugeot Boxer. A kötelezőkön kívül még semmit nem cseréltünk. Gyári kuplung, gyári motor, mindene gyári. A saját kangoomban most 90 ezer van, de természetesen még nem volt gond vele. Ez nem is nagy szám. Az viszont más kérdés, hogy egy ugyanígy felszerelt Caddy 7 millió volt, amég az enyém "csak" 4.5. Nos, ha a hulladék franciában kompletten motort kell cserélni olyan 150 ezer km-es kora körül 1 millióért, még akkor is 1.5-el beljebb vagyok, mint a német csodával. És természetesen a VW sem romolhat el. De amúgy az is csak mese, hogy a német, meg a japán nem romlik el.


Én vettem újonnan egy kangoot, most lesz 4 éves, és 90 ezer km van benne. Eddig csak olajat cseréltem, meg fékbetétet.

2012. febr. 27. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Azért cserélj majd vezérműszíjat is (ha van neki). Nehogy motort kelljen javítani:) ÉS igaza van. Mindegy milyen, ha számodra elfogadható állapotban van elfogadható árban. Azért írom hogy elfogadható, mert tökéleteset nem fogsz találni. Mert ha találsz is és nagyon olcsó, ott valami van a háttérben. Az értékvesztésről csak annyit, hogy nem veszít értéket. Az autó kiszolgál és a kényelemért ezzel fizetsz. Mikor eladod az autót ne szomorkodj hogy csak 200-ért ment el, mert ez idő alatt vagy 200-300 ezer vagy még több kilométert is autókáztál vele. Ha nem mész vele sokat, akkor értelmesebb olcsóbb autót venni, mert úgysem fogod kihasználni.
2012. febr. 27. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!