Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vezetéstechnika: Melyik a...

Vezetéstechnika: Melyik a leghatékonyabb váltó és kuplungkezelés gyorsuláshoz?

Figyelt kérdés
II-es sebességbe váltás után érdemes teli gázra felengedni a kuplungot? (elvileg itt kéne csikorognia kettesben is a keréknek de még nem sikerült elérnem) Lehet egy 75 lóerős motor kevés ehhez? :) Köszi!

2012. jan. 29. 10:29
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Ha gyorsulni akarsz akkor kihuzatod a sebességet a teljesítménymaximumig (ez NEM FELTÉTLEN a motor leszabályzása ám!), majd ott váltasz ÚGY, hogy mikor leszállsz a kuplungról (gyors váltásnál már nem igen van csúsztatás) akkor már minimum annyi gázt adsz, hogy eltaláld a következő fokozatba szükséges fordulatot (így nem ugrik meg és fojt vissza a motor), majd ismét gázfröccs.
2012. jan. 29. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
1-esbe nem kell kihuzatni mert ott nincs akkora ereje a motornak nem?
2012. jan. 29. 21:58
 13/15 anonim ***** válasza:
Dehogynem, pont, hogy egyesben gyorsul a legjobban az autó.
2012. jan. 29. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:
90 lóval 3-asba is lehet csikorogtatni...
2014. dec. 7. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
96 lóval öregemnek zsír új nyári gumikkal nyáron sikerült 3-asba a gumit megzenéltetni :D
2017. máj. 7. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!