Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vezetéstechnika: Melyik a...

Vezetéstechnika: Melyik a leghatékonyabb váltó és kuplungkezelés gyorsuláshoz?

Figyelt kérdés
II-es sebességbe váltás után érdemes teli gázra felengedni a kuplungot? (elvileg itt kéne csikorognia kettesben is a keréknek de még nem sikerült elérnem) Lehet egy 75 lóerős motor kevés ehhez? :) Köszi!

2012. jan. 29. 10:29
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Mit akarsz kettesben egy 75 (!!!) lóerős motortól?!
2012. jan. 29. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
:) nekem nyáron sikerült fehér aszfalton szakadó esőben 3.-ban kipörgetni a kereket rossz nyári gumikkal egy 75-lóerős autóval :D
2012. jan. 29. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
Csak szeretném kipróbálni legalább egyszer mit tud a motor. (amúgy nem szoktam neki taposni), csak nem tudom technikailag mi a legjobb módszer.
2012. jan. 29. 11:24
 4/15 anonim ***** válasza:
75 lóerőtől sokat ne várj aranyom!
2012. jan. 29. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Tehát esélyem sincs kettesben megcsikorogtatni a kereket? :)
2012. jan. 29. 11:29
 6/15 anonim ***** válasza:
68%

Ha azt akarok megtudni mit tud a gép gyorsulás/végsebességre, akkor az a jobb, ha váltás után nem forog el a kerék.

Ha gumit akarsz füstölni, ahhoz száraz úton kicsit sovány a 75 paci :)

2012. jan. 29. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Én egy 3-as Golfal 75 lóerős 1.4es motorral száraz betonon nem sokat, de megcsikorgassa. Lényeg, hogy eggyesben szinte tiltásig húzatás, tiltás előtt kb 200 Ford./min nagyon gyorsan be kettősbe, és ahogy engednéd fel a kuplungot előtte vissza padlóba és kuplung ki, de ez a váltás nagyon max 1 mp, de legjobb esetben 0.5 vagy kicsivel több. Nem nehéz, csak nekem egy féltengely és pár szinkron gyűrű bánta meg, hidd el semmit nem érsz el ettől, igaz én ezt szinte rendszerességgel csináltam üzem meleg motorral, de helyre jött az eszem, mikor perkálni kellett a szerelőnek, de fiatalság bolondság.
2012. jan. 29. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
na ilyen választ vártam, köszönöm! csak egyszer-kétszer akarom kipróbálni :) szóval az a lényeg hogy kettesbe húzűs előtt teligáz és úgy enged fel a kuplung, így nagy fordulatot kap, úgy ahogy 1-esben is csikorog a kerék ha nagy fordulattal indulunk, csak a motornak legyen ereje hozzá :)
2012. jan. 29. 17:58
 9/15 anonim ***** válasza:
nem mindegy hogy minél jobban gyorsulni akarsz, vagy kereket nyikorogtatni mert a kettő nem egy... ha jo a kupplungod a 75 lovas kocsi is megnyikkan ésszerű gumimérettel...
2012. jan. 29. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
úgy általában ha gyorsulni akar az ember kell gázt adni váltás közben és úgy engedni a kuplungot?
2012. jan. 29. 21:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!