Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW e30 318IS -> traktor hang...

BMW e30 318IS -> traktor hang + rázkódás +?

Figyelt kérdés
elvittem a bömöst motormosásra , lemosták alul felül, nagyon szép , tiszta, pöpec lett , nemis volt baj a hazaúttal. Másnap beinditom, és 1-2 perc után elkezd rászkódni, és csopper feelinges traktorhangja van a kipuffogónak , amiböl erőteljes égett olaj szag árad. Nahmár most eddig se hangja nemvolt se nem ette az olajat se , mi lehet a baj vele? a Sportlégszűrőt letakartuk, oda viz nem mehetett, és mosás után henger vezérlőket is lehuztam kifujattam de nemhasznált... valaki valami tippet esetleg?
2012. jan. 18. 13:32
1 2 3 4
 11/36 anonim ***** válasza:
Azota adok tanacsokat amiota oz osszes belsoegesu Otto-motor ugyan ugy mukodik alapjaba veve hiszen 100 eve hogy a dugattyu le es fol jar. Vagyis a hibajelensegek egysegesek mert az alapok megegyeznek. Csak hogy tudd nap mint nap javitok benzin es diesel motorokat es erdekes modon egy kalap ala lehet venni a benzinesek kozul mindegyiket gyartotol es kiviteltol fuggetlenul hiszen ugyan azon elven mukodnek. Ha tevedek most javits ki de szerintem Szikra kompresszio es uzemanyag kell nekik hogy menjenek na meg fordulat az elinditashoz. Persze mindegyik minosege meghatarozo mert ugye 4 Bar-os vegnyomas mar kompresszio de semmire nem jo..vagy 30 fokkal gyujt a felso holtpont utan az sem fog elindulni es menni vagy lehet uzemanyagod dogivel ha nem kap levegot hozza ugye...na csak ennyit errol es igen segiteni akartam de Latom TE jobban tudod ugyhogy oszd az eszt de szerintem csak max Igazgatonak vagy jo mert tanitani sem tudnad...
2012. jan. 23. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/36 anonim ***** válasza:

Ja értem. Te aki nap, mint nap motorokat javítasz nem vagy tisztában vele, hogy egy E30-as BMW-ben milyen gyújtás van. Egy olyan autóban ami a BMW-nek egy státusszimbóluma és minden 20 éves kölyök olyannal driftelget. Legalább azzal tisztában vagy, hogy a 318 mit jelent? És attól, mert szerinted ugyanúgy működnek a motorok attól az nem úgy van. Mert mondjuk kur.va sok különbség van egy mezei adagolós Diesel illetve egy Common Rail Diesel között. De ha neked megfelel egy CR-nek 120 bar, akkor legyen úgy. Csak ne csodálkozz ha utána a tulaja megver. Illetve benzinesnél sem mindegy, hogy honnan fecskendez be hova, mekkora nyomással. Vagy nem mindegy, hogy sima vagy LED-es próbalámpát használsz az injektorok kivillogatásához, mert ha simát, akkor vehetsz egy másik motorvezérlőt. Vagy mondjuk mi a fas.zért van az, hogy egy utólagos tolatóradart nem tudsz csak úgy bekötni egy hátrameneti fényre, mert beírja hibának és nem is világít. Miért is? A CAN miatt mondjuk.

Miért van az, hogy egy váltó cseréjénél össze kell tanítani a váltóvezérlőt a motorvezérlővel?


Ha neked ez a töménytelen elektronika ami egy mai autóban van, 100 évvel ezelőtt is megvolt, akkor csak gratulálni tudok. Fa.sza vagy.

2012. jan. 24. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/36 anonim ***** válasza:
Na kezdjuk a vegen: szerintem mar a trabantban es a wartburgban is hengerenkenti gyujtotrafo szerepel mert a Fizika ezt kivanja meg( talan van egy 6 ev elonyom mert elektro-technikai technikus vagyok) es ugye nem kell elmagyaraznom miert, a Common rail meg mar a 1940-es evekben letezett sot az orosz T72-es motorja is azzal uzemel vagyis nem mindent az elmult 20 evben talaltak fel. Az elektronikarol meg annyit hogy megnezem amikor egy huzalozott PLC az egesz kombajn es Te ott probalsz hibat keresni mert az sem tutod ki kivel van. Ja es ha Javitottal mar traktort vagy Kombajnt az elmult 10 evben akkor igen sokat talalkozhattal a CAN busszal es igen En javitottam Oket nap mint nap akar az elektornikus, eloszto rendszeru adagolosat akar Kozos nyomocsovest akar a Pumpen Duzel kivitelt es van eleg sok fogalmam rola. Es ha hiszed ha nem akkor a 3 a kasznit takarja 18 az 1.8 liter az I meg hogy benzines. Csak mivel a BMW a sport autoirol hires igy akar lehetett volna hengerenkenti is mivel az kb 50% plussz szikraenergiat adna, de a Ennek a fizikajat hiaba is akarom elmeselni latom felesleges. Vagyis Nehogy azt gondold hogy 20 ev alatt talaltak fel mindent, csak most jott el az ideje mivel maskepp nem felelnek meg a kornyezetvedelmi eloirasoknak(egy Trafo+eloszto jeladoval joval olcsobb mint 4 trafo jeladoval) Ezekszerint Te nem Lattal Se trabantot se Wartburgot sajnallak de eld a vilagod a CAN buszon :)
2012. jan. 24. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/36 anonim ***** válasza:
A Trabanton meg a Varnyún miért volt hengerenkénti? Hány üteműek szerinted? Szerinted a BMW is? Taps.
2012. jan. 24. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/36 anonim ***** válasza:
Na latod meg ezt sem tudod hogy Mi haszna...nem az a lenyeg, Te azt kerdojelezted meg hogy 20 eve nem lehetett hengerenkenti gyujtotrafo...Es volt, nem lenyeg hogy ketutemu de akkor is nagyobb szikraenergiat produkalt vagyis akar egy 4 uetemu is lehetett volna(sot tovabbmegyek a versenyautokban volt is mert a tranzisztort sem az elmult husz evben talaltak fel ahogy az optikai resvezerlesu gyujtast sem) vagyis az elonyei miatt lehetett volna a BMW-ben is mivel gyorsabban lezajlik az eges( hogy miert azt tudod ugye) nagyobb fordulatszam erheto el vele, ami pont beleillik a Statusz szimbolum kepebe(bar en nagyivben teszek erre ahogy eszrevetted) hiszen nagyobb teljesitmeny hozhato ki ugyanakkora motorbol. Csak fizika es akkor is mukodott. De nem gyozkodlek latom okos vagy es mindent tudsz akkor meg minek koptassam a billentyuzetet, meg pazaroljam idomet amikor Segithetek azoknak akik kerik. Ha nem is komplett megoldasokkal csak otletekkel hogy merre induljanak. Tovabbi kellemes napot
2012. jan. 25. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/36 anonim ***** válasza:
OK. Legyen igazad. De ha megkérhetlek akkor rakj már össze nekem egy elosztós gyújtást 1 trafóval, tirisztor nélkül egy kétütemű motorhoz. Köszi.
2012. jan. 31. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/36 anonim ***** válasza:
Akadalya csak egy van: a Ketutemu motor minden hengere minden fordulatban gyujt(ezert kell a hengerenkenti gyujtotrafo) igy nincs eleg idelye a rezgokornek(mert az) elerni a toltott allapotot periodus telitesi szakaszana nem fogja elerni a 70% sem(nem lesz szikraenergia). ezenkivul mas akadalya nincs mert egy szimpla megszakitos gyujtas akar ugy hogy a 3 megszakito diodazva van es ugy oldja meg a megszakitast az eloszto meg ugye akkor mukodik mert foroghat a fotengely vegen problema nelkul. Semmi sem lehetetlen csak az Ember tehetetlen.
2012. febr. 2. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/36 anonim ***** válasza:
Nem gondoltam vegig tegnap este, nem diodazni kell csak sorbakotni a megszakitokat.
2012. febr. 2. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/36 anonim ***** válasza:

MicsodaAaAaAaAa?????

Te ittál amikor írtad? Az első mondatot sikerült talán kibogarásznom :D:D

2012. febr. 2. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/36 anonim ***** válasza:
Jelenleg nyelvtanulasban szenvedek es mivel ez kihat a gondolkodasomra is ezert neha fogalmazasi zavaraim vannak. A muszaki nyelvet mar jol tolom:) A lenyeg nem ittam csak este az ember agya mar nem mukodik ugy napi 10 ora munka utan a sokszor 40 fokban.Es a trabiban mar `80-as evekben volt hall jelados gyujtas csak a vegere :)
2012. febr. 3. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!