Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rálehet szerkeszteni lesz...

B Ádám kérdése:

Rálehet szerkeszteni lesz valami baja?

Figyelt kérdés
Hello van egy 1.8 16 szelepes 2000-es évjáratu opel astra bertona coupe-m és az lenne a kérdésem rálehet e rakni az ugyan ezen a tipuson lévó 2.0 turbós motorból a turbó részét? lesz e valami baja? egyáltalán rálehet rakni? ötletelek kérnék esetleg más 1.8 motornak a turbóját rárakni pl audi TT 1.8 as vagy passat turbót az is 1.8 as motorhoz van. Valami hozzáértők irjanak ha lehet .
2012. jan. 3. 18:00
 1/4 anonim ***** válasza:
Egyáltalán nem lehet rárakni. Ha turbósítani akarsz akkor vagy motorcsere, vagy egyedileg gyártatsz vezérműtengelyt, leömlőket, ECU-t stb.. Egyik sem olcsó.
2012. jan. 3. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Twinx ***** válasza:
a legolcsóbb és a leggyorsabb a motorcsere..én is így csináltam. 1.8 16V peugeot 406-osom volt és raktam bele 2.0 turbos motrot.
2012. jan. 3. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Rá lehet tenni. Akár még egy kamionét is ráteheted, a lényeg, hogy ne csak szigetelőszalaggal rögzítsd, hanem 2-3 helyen fúrd ás és csavarozd, hogy le ne essen.

A szívómotos turbóssá alakítása nem annyi, mint a Need for Speed-ben, hogy "rákattintok a turbóra, oszt' kész". Elég komolyan bele kell nyúlni az erőforrásba, könnyen rámehet a teljes projektre akár egymillió forintod is. Igaz, ebben már a teljes hajtáslánc, illetve a futómű és fékek megerősítése is benne van (tudod, azzal szokás kezdeni jobb helyeken). Értelme soha nincs, csak akkor, ha nagyon sok mindent meg tudsz csinálni magadnak és hobbiból szeretnéd csak átalakítani az autót. Ekkor nem kell horribilis összeget rákölteni (csak egyszerűen rengeteget) és egész jól fogsz szórakozni azon, mennyivel erősebb lett a motor. De nagyon ritka, hogy egy gyári turbómotor megbízhatóságát és tartósságát hozza, ráadásul az autó értéke sem lesz annyival több, mint amennyit ráköltesz. És még a papírokkal is lesz bajod bőven...

2012. jan. 3. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem bírná a dugattyú a hőterhelést. De hallottam már olyat is hogy maradt a gyári szívómotorhoz való dugattyú de azon nagyon kis nyomáson dolgozott a turbó és a gyárihoz képes nagyon kevéssel több többlet üzemanyagot kapott. Ugy viszont szerintem nincs értelme. Motorcsere az igazi. Meg váltó csre, meg féltengelycsere.....
2012. jan. 3. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!