Minden ember miért akar BMW-t meg Audit?
":azért azt nézd egy jó suzuki sokáig el megy,és valamelyik 5 liter föle sosem megy és igénytelen nem sokszor hibásodik meg ha kiméled,"
< mint fentebb említettem nem a régi faék Swiftekről van szó. Már az Ignist sem nagyon tudod 7 alá vinni, egy új swift/ignis/sx4 pedig már messze nem olyan megbízható, mint a régiek. Egy sarkos példa, de a példaként felhozott WagonR+ban 150 000km-en a motoron kívül már nincs alkatrész ami ne lett volna cserélve és 0km-rel vásárolt autó első tulajdonosnál.
Ha kíméled, akkor bármelyik autó kimegy a világból :) És a 320d-vel is el lehet járni 6 literrel ( úgy hogy közben mész 70km/h-nál gyorsabban is) és a kasztni nem 820kg alattad, hanem 1400+.
"sokan írják hogy nem egy életbiztosítás,ez tény de megnézném én akármilyen autót hogyha 100 felkamparodik egy fára vagy össze ütközik hogy mi marad a jó drága kis autóból,lehet élve nem szedik ki belőle,"
<< azért az Ignis/SX4/Kizhasi már messze biztonságosabb mint az első pár generációs Swiftek. Hogy 100as tempónál mi marad az Audi aluminium térvázas kasztnijából? Több, mint egy Swiftből 30-nál :) És ez elmondható akármelyik komolyabb autó kasztnijából. Egy olyan országban, hogy korlátozás nélkül lehet száguldani autópályán, mekkora presztízsveszteség lenne a gyártónak, ha Swift erősségű kasztnit építene? Az első 3 komolyabb karambol után, az összes vásárló a konkurenciához menne.
Kerestem képeket( tudnék olyat is linkelni, ahol darabokra szakadt az S3, de az jóval 150km/h felett sikerült):
Ennél sem volt haláleset: [link]
És egy érdekes videó egy átfordulásról ( az elájük forduló személyautót kerülte ki a gyerek, csak nagy volt a tempó és tetőre vágta a volvot):
http://www.youtube.com/watch?v=4qwvze97slo
http://www.youtube.com/watch?v=Cizzobx7ZCM
Szerintem ennyit a biztonságról.
# 18
Az új szuzukik mind rengeteget fogyasztanak, egy benzines swift vagy SX4 simán 9-10 litert városban...
Céges autónk anno új swift volt, se én se a főnököm / barátom nem tudta 8L alá vinni normál használat mellett. Később lecserélte egy SX4-re, az még rosszabb volt. Mióta nem szalad úgy a szekér neki sem elpaterolta az SX4-et és vett egy 1000 éves szívómercit, érdekes módon az 4,5L-el elmegy pedig ugyan az a sofőr vezeti ugyan olyan körülmények között.
A biztonságról meg ne beszéljünk, hányszor láttál olyan hírt a TV-ben, hogy a vállalkozó a luxusautójában meghalt a frontálisban míg a melósok kiszálltak a szuzkából és leporolták magukat? Mert én fordítva szoktam látni...
Abban meg igaza van az előttem szólónak, hogy minden autót szét lehet barmolni kb. 40.000 km alatt (testvérem autókölcsönzős, tudna mesélni, teljesen mindegy, hogy szuzuki, ford, kia vagy BMW...), míg ha normálisan használsz egy autót és kíméled akkor igen sokat el tudnak menni.
Az én autómban pl. 320.000 km van most (0 km-es kora óta mienk) és minden fő alkatrész (motor, váltó, felfüggesztés, kuplung, stb...) gyári benne, csak a kopó dolgok lettek eddig cserélve. Pedig nem fiatal autó, egy Audi 80-as...
Mert a világ három legjobb autója
1.Mercedes,Bmw,Audi
2.
3.
és ennyi!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!