Minden ember miért akar BMW-t meg Audit?
utolsó:
A TD szerintem nem, hanem a szívó eszik ilyen keveset.
11:13
Én nem hasonlítottam össze csak én azt mondtam hogy vannak itt más jó autók is pl Seat nagyon jó kis autó főleg az újfajta Leon,és nem egy embert ismerek olyan hogy inkább meg veszi az autót aztán hónap végén nem esznek kenyeret mert nincs pénz,mert ki kell fizetni a kocsit.
# 12
Ez innentől kezdve nem Audi / merci / BMW kérdés, hanem egyszerű pénz kérdés.
Sokan egy 1.0-ás használt szuzuki részleteit sem tudják fizetni és inkább nem esznek, csak legyen.
Akkor te most arra gondolsz, hogy minek vesz valaki olyan értékű autót, amit utána nem tud fenntartani?
Már így értem,tehát akkor egy BMW/Audi egy státuszszimbólum
akkor azért vesz,vagy álmodoznak sokan róla mert ezzel ki tűnhetnek mások előtt,de kérdem én,aki meg teheti hogy vesz egy BMW akkor miért nem gondolkodik el azon h pl itt van a subaru vagy mitsubishi vagy a honda,esetleg skyline azokból sem gurul olyan sok Magyarországon.Vagy már azok az emberek a kényelmet és a szépséget akarják meg kapni egy autóban?
Miért akar minden ember BMW meg Audit? Sokan tényleg csak a "státuszszimbólum" mivolta miatt. Ha már fentebb említették az Audi80td-t, a főnökömnek egy 4éves BMW 320d-je van. Fogyaztása kb ugyanannyi mint az előző autójának ami egy Megane II 1.5dci volt. Azért a 320d nagyobb valamivel, kényelmesebb és jobban felszereltebb ( 2zónás klíma, navi stb..), fenntartása nem kerül többe, mint előtte a Megane-é. A Megane-t hitelezte, frank alapon, a végén már 92 000-rel törlesztette havonta ( kiszámoltuk, 7.8 millióba került volna az autó a törlesztés végén) sikeresen tk-ra törte Budafokon, majd megvette a BMW-t kpra, regadóval volt 4-5 millió körül. Ha attól eltekintünk, hogy volt lehetősége az egyösszegű kifizetésre, akkor tisztán látszik, hogy jelen esetben olcsóbban jutott egy nagyobb, kényelmesebb autóhoz...
Ha az átlagember számára életszerűbb példát keresünk, akkor haverék vettek egy WagonR+ 1.0-t 0km-rel, 5 évig törlesztették, 2.7 millióra jött ki a végösszeg, ha jól emlékszem. 5 évesen akkor 500 000körül mentek azok az autók a használtautón :) 2 millió alatt ( mert 2.06 m volt a suzka ) találni egy rakás BMW 3/5-t, Audi A4/A6ot, Volvo-t még talán Mercedest is, ami 7-9 éves, biztonságosabb, kényelmesebb, jobban felszereltebb, nem eszik többet és 5év alatt kevesebbet lehet bukni rajta. Ha jól választ az ember és nem tenyerel bele a sz@rba, akkor a fenntartása se lesz drágább, mint akármelyik másik autónak ( nyilván itt az új autó előnyben van ).
Most egy új Suzuki SX4 1.6 4,5 milló, ennyiért itthon ezeket a "prémium" modelleket lehet megvenni pár évesen:
Ha már hitelezni kell, akkor inkább ezek közül törleszteném valamelyiket, mint egy új Suzuki, Chevrolet vagy akármi.
(mielőtt valaki belekötne, ez a komment az új/pár éves autók relációjáról szólt, nem arról hogy 320 000-ért is kapni már 1.0 Stiftet )
11:18
100% hogy a TD eszik ennyit. Ugyan is nekem is az van! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!