Mi a véleményetek a Simson S51B-ről?
pl.: Miért nézik le sokan?
Meg általában "régi,rossz,elavult,konkrétan sz*r motornak nevezik néhányan.
Ezzel szemben az ócska, műanyag kínai robogó az isten a szemükben.
Én nem tudom megérteni,hogy miért jó(jobb) az szerintük?
Van egy gyári S51-esem,és egyszerűen gyönyörű,meg más az érzés is vele menni,azt megnézik az utcán stb.
14/f
Én külön imádom a simsonokban mikor nyáron a nagy meleg miatt nyitva van az ablak és jönnek 70-80-al a suhancok.. a fél utca fel kel rá.. mondjuk ugyan ez igaz a robogósokra is, de az azért mégis csendesebb valamivel.
Amúgy nekem semmi bajom a simsonokkal megjelenésre.
A simson az egy nagyon jó motor, ha karba van tartva!
Robogót semmiképpen se vegyél!
Nem jók semmire!
Olyan hangjuk van, mint amikor a flex a fémbe mar, de hiába, mert hang van, de erő meg sebesség nincs.
Nem is értem, hogy az emberek, hogyan égethetik magukat ilyenféle csekmet szarokkal.
Ami tényleg márkás, jó robogó (Malagutti, Aprilia) azok Robogók, de azon az áron már veszel 5 jó simsont.
A simsonnnak az a hátránya, hogy alkatrész ugyan van, és olcsó is, de olyan ergya a minősége, hogy nem érdemes megvenni.
(Próbálj használttal pótolni az elromlott darabot! Jó tanács!)
De viszont egy idő után meg fogod unni a simsont.
Jó motor, megbízható, igénytelen, de nem nagyon gyorsul, és már 40-él is nagyon pörög a motor.
Szóval egyszer csak ráunsz.
Ha lesz/van eszed, és pénzed a robogó vásárlás meg se fordul a fejedbe!
Azon a pénzen amiért egy lefojtott kínai mákdarálót adnak, veszel két használt jó állapotú endurót, és egy jó gyorsaságit.
Azok motorok!
A robogó nem az!
Ha a robogó motor lenne, akkor ennyi erővel egy robbanómotoros bicikli ( [link] ) is motor lenne.
Amiket leírtam, azt tapasztalatból írtam!
Legelső motorom robogó volt, az egyenes udvaron lassan használva leszakadt a kipufogója.
Majd kaptam egy leharcolt, kinézetre fos simsonnt, de már akkor ezerszer többet ért mint egy robogó. A simson megújult, szépen haladt a gyári állapot felé.
Mire teljesen kész lett beleöltem kb 30-40 ezer forintot. (Ami nem nevezhető soknak.)
Másik haverom vett egy Keeway Matrixot, és "versenyeztünk" kb az első 50 méteren még vezetett a robogó, aztán felkapcsoltam harmadikba, és úgy otthagytam, mint eb a szarát.
Az 80 ezres gép megverte, a 300 ezreset.
Röhej nem?
Jó volt nekem a simó, sok ezer kilométert megtettem vele úgy, hogy egyszer sem hagyott ott(!!)
De azért váltottam kategóriát, mert egyrészt eléggé pörög már 40-él is, és mindig előjön valami apró pici, működését nem gátló hiba, ami éppen úgy idegesít mint ha égbekiáltó hiba lenne.
(Pl.: alapjárat elállítódás.)
Én ezért vettem egy endurót.
Jobb mint a simson, de én egyformán szeretem a simsonokat, és a gyorsasági/enduro motorokat.
E kis regény lényege az volna, hogy SOHA ne vegyél robogót!
(Még nagyvárosba is röhögve boldogulok egy 6 sebességes enduroval, nemhogy egy simsonnal.)
Jöhetnek a nagyvárosi műmájerek, akik azt hiszik magukról, hogy ha tudják húzni a gázt akkor motorozni is tudnak, és lepontozhatnak.
Nem érdekel.
Amúgy észre vetted már az általam csak "robogó váltóeffektus"-nak hívott jelenséget?
Műmájerünk úgy megy csekmetjével, hogy ráhúzza a gázt, felgyorsul, és elengedi egy pillanatra, majd megint gázt ad.
Talán így menőbbnek érzik magukat, hogy úgy tesznek mintha váltanának...
Vagy csak szimplán annyira böszmék, hogy még az egyenletes gázadás fogalma is meghaladja agykapacitásukat.
# 4/7
Én meg bírom az ilyen menő manókat, akik 50 meg 60 ccm-re felfúrt mákdarálókkal (tök mindegy, hogy az robogó vagy simson vagy "enduro") nyomulnak és "tudnak ám motorozni". Aztán ráülteted őket egy normális motorra, amiben több lóerő van mint 12 és több, mint 80 kg aztán ey szlalompályán nem bír végigmenni vele...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!