Suzuki Swift GTI vagy BMW 316i?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Attól függ, mi a cél? Rajtolgatni, gumit füstölni, alacsony átlagokkal gurulni a GTI.
Nagyobb biztonságban/kényelemben/csendben utazni, elfogadható fogyasztással, síkos úton pörögni: a Bökő.
Bár attól függ, melyik széria: e30, e36, esetleg e46?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vegyél egy Golf III TDI-t! Nekem bevált: gyári 110 Le/240 Nm, 5-6l/100 km, 2 lufi, légkondi, el.abl.-tetőablak, cd, alufelnik, tempomat..750.000.
És van benne komoly tartalék, bőven erősíthető..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én 6 évig hajtottam sráckoromban egy swift GTI-t.Gyárilag
101 le.és 8 másodperc alatt elérte 100 km/h.Nem nagyon volt ellenfelem 100 km-ig.,1-szer vert oda egy escort RS turbo A 6 év alatt.A végsebességet nem nagyon bírta a kis 1.3 16v motor,így szelephangja lett mire siofokról Bp-re értem 180-nal.Ez 1993-ban volt és az autó 1987-es.Ez még a kocka suzuki volt.Imádtam és nagyon megbízható,pörgős,kisfogyasztásu autó volt.Mostanában megint eszembe jutott,hogy vegyek egyet magamnak,de nagyon drágák és lestrapáltan árulják.BMW-m is volt 320-as,de azt nem szerettem annyira.Sok volt vele a baj és ku.rva sokat fogyasztott,pedig abban az időben olcsóbb volt a benzin.
Szóval szerintem SUZUKI SWIFT GTI !!!!!!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Előzőnek. De nem történt baleseted. Nekem az egyik haveromat szedték ki egy Suzuki ból. Meg akart fordulni és oldalba kapta egy kocsi. 40 el ment neki a másik. 4 hónap kórházi kezelés és még mindig nem tud rendesen járni.
Másik ismerősöm elrontott egy előzést. Ráhúzta egy e36 al a kormányt egy buszra. Különben frontálisan ütközött volna. Végigszántotta a kocsi oldalát de 50 ből kijött a javítás. Szem sérülés nem volt. Ezt megmernéd tenni egy S val?
Nem lenne esélyed sem arrébb tolni a buszt.
Szóval rosszul tetted fel a kérdést.
Élni akarsz vagy rohangálni?
BMW POWER RULEZ
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!