Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson hidegen sose indul be...

Simson hidegen sose indul be szívató nélkül, elsőre?

Figyelt kérdés
Itt most nyilván nem nyári 40 fokra vagy téli -10re gondolok ,normál körülmények között.
2011. nov. 11. 23:17
 1/10 anonim ***** válasza:
Nyáron 20 fokban sosem szívatóztam.
2011. nov. 11. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Nem is biztos, hogy hidegen be kell neki indulnia szívató nélkül elsőre. Jó melegben nekem is ment, de már a tavaszi hűvösöket sem tolerálta. Ha viszont üzemmelegen szép gyertyaképet produkál, akkor inkább ne bántsd, felesleges ennyi miatt felborítani a motorüzemet.
2011. nov. 11. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Nekem mindig indul szívatóval elsőre. Nélküli pici nyöszörög.
2011. nov. 12. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
*picit
2011. nov. 12. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim válasza:
Amúgy a simson gyárilag gyári beállításokkal nem indul el hidegen szívató nélkül! Nagybátyám mesélte neki 2 zsír új simsonja is volt fiatal korában. Nekem is volt 6 évig egy. Melegen mindig szívató nélkül pöcc röff de hidegen mindig úgy indítottam szívató ki benzincsap nyit egyet gyújtás nélkül rápumpáltam következőre gyújtással mindig akármilyen hideg lehetett indult.
2011. nov. 12. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Utolsónál a pont.


1. benzincsap nyit

2. szivató ki

3. 2x rárúg gyújtás nélkül (ha nincs kapcsolód, leveszed a pipát)

4. szivató vissza 1/3-1/4-re

5. gyújtás

6. pöccröff.


17/F (simó tulaj)

2011. nov. 12. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Milyen Simonson már az, ahol se kulcs, se megszakító?
2011. nov. 12. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Nekem N Simsonom van, nekem sincs gyújtáskapcsoló, nekem viszont van gyári leállítógombom. Szóval nekem azt kell nyomkodni.:D De felesleges, mert anélkül is indul.
2011. nov. 12. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Dehogynem, nekem a gyári 51-esem 12órai -20 fokban állás után beindult elsőre. A főnököm szeme láttára(! - babonásoknak)

Megvan annak a forsza.

Mégpedig, gázadás nélkül (a kezelési könyv is ezt mondja), teljesen kihúzott szívatóval (tavasz-nyár, azaz 10fok felett: ott elég félig) kell letaposni a kart, de.

A Simson viszonylag érzéketlen dúsítórendszere miatt általában a kelleténél több anyagot szív be. Ezért, ha a berúgó leérkeztével "elkapja" a motor, egy kicsit rá kell nyitni a gázt! Ha egyértelműen bepöffent, akkor visszatolni a kart is. Tíz éve így csinálom.

S megjegyzem, nem szükséges izomból rúgni, hogy beinduljon elsőre.


Ajánlott, hogy az alapjárat alacsony, de még stabil legyen. Egy túl magas (1600-2 200 1/min) alapjáratra beállított motor nehezen indul be hidegen, és hajlamos le-leállni, míg nem melegszik be valamennyire.

2011. nov. 12. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Hát,enyém pontosan a tökéletesre van beállítva,szívatóval indul hidegen,de utána viszont ez a benzin-levegő arány elég az alapjárathoz.

Legalább keveset fogyaszt,mg amúgy is ez a legoptimálisabb,mint mondtam a tökéletes.

2011. nov. 14. 18:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!