Simson hidegen sose indul be szívató nélkül, elsőre?
Utolsónál a pont.
1. benzincsap nyit
2. szivató ki
3. 2x rárúg gyújtás nélkül (ha nincs kapcsolód, leveszed a pipát)
4. szivató vissza 1/3-1/4-re
5. gyújtás
6. pöccröff.
17/F (simó tulaj)
Dehogynem, nekem a gyári 51-esem 12órai -20 fokban állás után beindult elsőre. A főnököm szeme láttára(! - babonásoknak)
Megvan annak a forsza.
Mégpedig, gázadás nélkül (a kezelési könyv is ezt mondja), teljesen kihúzott szívatóval (tavasz-nyár, azaz 10fok felett: ott elég félig) kell letaposni a kart, de.
A Simson viszonylag érzéketlen dúsítórendszere miatt általában a kelleténél több anyagot szív be. Ezért, ha a berúgó leérkeztével "elkapja" a motor, egy kicsit rá kell nyitni a gázt! Ha egyértelműen bepöffent, akkor visszatolni a kart is. Tíz éve így csinálom.
S megjegyzem, nem szükséges izomból rúgni, hogy beinduljon elsőre.
Ajánlott, hogy az alapjárat alacsony, de még stabil legyen. Egy túl magas (1600-2 200 1/min) alapjáratra beállított motor nehezen indul be hidegen, és hajlamos le-leállni, míg nem melegszik be valamennyire.
Hát,enyém pontosan a tökéletesre van beállítva,szívatóval indul hidegen,de utána viszont ez a benzin-levegő arány elég az alapjárathoz.
Legalább keveset fogyaszt,mg amúgy is ez a legoptimálisabb,mint mondtam a tökéletes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!