Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy kell a kézifékes elindulá...

Hogy kell a kézifékes elindulást végrehajtani?

Figyelt kérdés

Tehát egy meredek dombon hogyan kell kézifékkel elindulni hogy az autó ne fulladjak le és ne guruljon meg hátra?

A pedálokkal hogy kell bánni?

Légyszi érthetően írjátok le :)


2009. máj. 6. 21:55
 1/9 anonim ***** válasza:
94%

kuplung benyom,

pici gázt adsz, ne tul sokat, de menjen a motor azért

kézifék ki,

kuplung lassan ki

2009. máj. 6. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Ja és az mindegy hogy benzines vagy disel?
2009. máj. 6. 22:00
 3/9 anonim ***** válasza:
Diselnél gyújtás ráadása után kell várni pár mp-t tudtommal.
2009. máj. 6. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
100%
Én még annyit tennék hozzá az előzőekhez, hogy meg kell érezni azt a pontot, amikor menne már az autó, de a kézifék nem engedi. Motor kicsit pörget, kuplung lassan kienged és amikor menne már az autó, kézifék old.
2009. máj. 6. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
jam hát akartam írni hogy érezni kell. Ahhoz már ki kell próbálni, hogy tudja , hol jó. Elsőre életében ritkán tökéletes véleményem szerint.
2009. máj. 6. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
A kérdésből ítélve még kezdő vagy, ezért inkább pörgesd a motort benyomott kuplung mellett kb. 2000-ig (később már nyilván nem kell ennyire, de kezdésnek jó lesz). Itt tartsd meg a gázpedált és a kuplungot engedd fel a fogáspontig (ha figyeled, itt megváltozik a motor hangja) majd engedd ki a kéziféket. Ha ügyesen játszol a kuplunggal, akkor meg is tudod tartani a lejtőn az autót (kézi)fék nélkül, de mivel elindulásról van szó, egész egyszerűen felengeded a kuplungot. 2000-nél már egész erős a motor, úgyhogy nem kell finomkodni, engedheted gyorsan a kuplungot, de azért ne is ugorj le róla, keresd meg a kettő között az átmenetet. Sok sikert!
2009. máj. 6. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
nos megpróbálo a lehető legérthetőbben, mert az elején nekem is gondok voltak vele, de mostmár profi vagyok :) Szóval én behúzod a kézit, én úgyhúzom be, h nem hagyom, h kattanjon, hanem én tartom benyomott gomb mellett, a kuplungot engeded fel, adod neki a kis gázt, mint amikor sima úton indulsz el, és mikor érzed, hogy az autó megtorpan, hogy indulna, akkor engedd a kézit, és ugyanúgy a kuplungot is, és nyomod a gázt. Hát nem tudom igy érted-e de sztem igy egyszerű.
2009. máj. 7. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Adsz neki egy kis gázt, elkezded finoman engedni a kuplungot és amikor érzed, hogy húz az autó, szóval már menne, akkor ki lehet engedni a kéziféket és onnan már a szokásos :) Dízelnél gyújtásnál az izzítást kell megvárni, ha hideg a motor, de erre van visszajelző lámpa, amikor elalszik, akkor lehet indítani. Többnyire tekercs vagy rugó vagy nem tudom mihez hasonlítsam a lámpa alakját.
2009. máj. 8. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Előző kommentelő vagyok, lejtőn azért ne tartsd kuplunggal az autót, mert leég a kuplungod, fincsi szaga lesz :) Szóval inkább kézifék, az jobb megoldás.
2009. máj. 8. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!