Hogyan kell végrehajtani autóval a "burnout"-ot?
Elsőkerekesnél behúzod a kéziféket, de nem sok hatása van, úgyis elmászik.
Hátsókerekesnél leugrasz a kuplungról és beletaposol a fékbe. Ilyenkor előnyös egy belső fékerőszabályzó, hogy közben a hátsó tárcsából ne csinálj salátát.
15:27.
Ha a fékre lépek, az nem blokkolja a hajtott kereket is?
nem minden esetben kissebb..
amúgy simán meg lehet csinálni csak előtte egy kicsit gurulsz hátra majd padlót nyomsz és leugrasz a kuplungról
Ennek pont az a lényege, hogy megfelelő erővel kell nyomni a fékpedált.
Tulajdonképpen mind a három pedált egyszerre kell kezelni, mindenféle hátragurulás nélkül!!
Jobb talpal megfelelő gázadás, úgy 3/4 -ig, jobb lábujjak féken.
Ballal kuplungot kezeled.
És ha eltalálod a kényes egyensújt hogy a hátsó kerekek forogjanak, de az első blokkoljon (és a legkevésbé fékezd a hátsót), akkor jó vagy.
Persze ennek nem örül a fék, és csak nagyobb, erősebb autóval érdemes kipróbálni.
Remélem érthető voltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!