Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan kell végrehajtani...

Hogyan kell végrehajtani autóval a "burnout"-ot?

Figyelt kérdés
Szóval, a kérdés adott, az érdekel, hogyan csinálják azt, hogy a hajtott kerék forog, a gumit égetik, de az autó mégis egy helyben áll...
2011. febr. 6. 15:16
 1/10 anonim ***** válasza:

Elsőkerekesnél behúzod a kéziféket, de nem sok hatása van, úgyis elmászik.

Hátsókerekesnél leugrasz a kuplungról és beletaposol a fékbe. Ilyenkor előnyös egy belső fékerőszabályzó, hogy közben a hátsó tárcsából ne csinálj salátát.

2011. febr. 6. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

15:27.

Ha a fékre lépek, az nem blokkolja a hajtott kereket is?

2011. febr. 6. 16:46
 3/10 anonim ***** válasza:
74%
Sztem ne játsz ilyennel. Ha csak nem valami olcsó, vacak autóról van szó, amit pont azért tartasz papír meg minden nélkül, hogy szórakozz vele.
2011. febr. 6. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Ezért mondtam, hogy jó szolgálatot tesz egy fékerőelosztó. Különben nem, a hátra jutó fékerő sokkal kisebb az előre jutónál.
2011. febr. 6. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm. Egyébként elméletben érdekel, nem áll szándékomban ilyet csinálni.
2011. febr. 6. 17:10
 6/10 anonim ***** válasza:

nem minden esetben kissebb..

amúgy simán meg lehet csinálni csak előtte egy kicsit gurulsz hátra majd padlót nyomsz és leugrasz a kuplungról

2011. febr. 6. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
igen ha meggurítod hátrafele és magas fordulatrol dobod rá a kuplungot, megvárod h felkaparjon 1 pillanatig és csak utána fékezel rá, nem kell feltétlenül padlóféket nyomni, csak h megálljon vagy lassan guruljon az autó, akkor nem fog blokkolni a hajtott kerék. Persze ez hátsókerekes autóra igaz, elsőkerekesnél ugyanez a menetrend csak fék helyett kézi.
2011. febr. 6. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
34%
De ha hátragurulással sem megy akkor megemelik elöl 4-en, 5-en, az még megoldás lehet.
2011. febr. 6. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Ennek pont az a lényege, hogy megfelelő erővel kell nyomni a fékpedált.

Tulajdonképpen mind a három pedált egyszerre kell kezelni, mindenféle hátragurulás nélkül!!

Jobb talpal megfelelő gázadás, úgy 3/4 -ig, jobb lábujjak féken.

Ballal kuplungot kezeled.

És ha eltalálod a kényes egyensújt hogy a hátsó kerekek forogjanak, de az első blokkoljon (és a legkevésbé fékezd a hátsót), akkor jó vagy.

Persze ennek nem örül a fék, és csak nagyobb, erősebb autóval érdemes kipróbálni.

Remélem érthető voltam.

2011. febr. 6. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm, kedves utolsó hozzászóló. Így már teljesen világos.
2011. febr. 7. 17:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!