Miért fullad le N-ben vagy P-ben az automata váltós kocsim motorja alapjáraton?
Suzuki Swiftről van szó. Drive és reverse fokozat esetén semmi gond nincs, viszont üresben néhány másodperc alapjárat után lefullad. Mi lehet ennek az oka?
(szerencsére ha csak áthúzam az N-en pl. D->N->R, akkor nincs gond, de azért akkor se az igazi)
Ahogy átrakom D-be, érezni, hogy esik a fordulatszám, mivel a kocsi meg akar indulni (hasonlóan mint ha manuális váltónál az ember csúsztatni kezdi a kuplungot)
A következő kommentre pedig annyi a válaszom, hogy igaz, nincs meg 2000 ccm a motor, hanem csak 1600, de nekem tökéletesen megfelelő a kocsi gyorsulása. Nem is ezzel van a baj, hanem az alapjárattal, amihez különösen üresben nem hiszem hogy többszáz lóerő kéne :)
De a következtetést levonva meg fogok keresni egy szerelőt hogy állítsa be az alapjáratot.
Ha rossz az alapjárat, nézd meg az alapjárati meg a kartergáz rendszert, tisztítsd ki (WD40-nel). Ha utána is rossz, az már szerintem elektronikai hiba -> diagnosztika kell. De, ha keresel egy buszosbácsit, aki automtaváltós ikaruszon dolgozik, akkor szerintem ő mindent megmond.
Otthon van egy 97-es Escort, ha olyan aja van apuval szoktuk szerelgetni. Nálunk is szar volt az alapjárat, meg rosszul húzott. Alapjárati mágnesszelep takarítás meg egy gyertyakábel-csere, és minden helyre jött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!