Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért fullad le N-ben vagy...

Miért fullad le N-ben vagy P-ben az automata váltós kocsim motorja alapjáraton?

Figyelt kérdés

Suzuki Swiftről van szó. Drive és reverse fokozat esetén semmi gond nincs, viszont üresben néhány másodperc alapjárat után lefullad. Mi lehet ennek az oka?

(szerencsére ha csak áthúzam az N-en pl. D->N->R, akkor nincs gond, de azért akkor se az igazi)


2009. máj. 5. 22:15
 1/7 anonim ***** válasza:
52%
Mert szarul van beállítva az alapjárat.
2009. máj. 5. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi, először én is erre gondoltam, csak akkor azt nem értem, hogy D-ben -ahol az alapfordulatszám nyilván alacsonyabb- miért nem fullad le? Na nem mintha azt szeretném, hogy itt is lefulladjon :) de ez így akkor is fura számomra.
2009. máj. 5. 22:39
 3/7 anonim ***** válasza:
miből gondolod hogy ilyen egyértelmű, hogy D-ben kisebb az alapjárat mint N-ben? szerintem pont fordítva van!
2009. máj. 5. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Hát tekintve, hogy a Swiftnek nem túl erős a motorja, lehet nem bírja az automata váltót nagyon, plusz rosszul van beállítva és a kettő együtt már sok. Igazság szerint 2.0 liter alatt nincs sok értelme az automata váltónak, mert nem elég erős hozzá a motor, viszont többet fog fogyasztani az autó.
2009. máj. 5. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Ahogy átrakom D-be, érezni, hogy esik a fordulatszám, mivel a kocsi meg akar indulni (hasonlóan mint ha manuális váltónál az ember csúsztatni kezdi a kuplungot)

A következő kommentre pedig annyi a válaszom, hogy igaz, nincs meg 2000 ccm a motor, hanem csak 1600, de nekem tökéletesen megfelelő a kocsi gyorsulása. Nem is ezzel van a baj, hanem az alapjárattal, amihez különösen üresben nem hiszem hogy többszáz lóerő kéne :)


De a következtetést levonva meg fogok keresni egy szerelőt hogy állítsa be az alapjáratot.

2009. máj. 5. 23:16
 6/7 anonim ***** válasza:
Lehet hogy koszos az alapjárati fúvóka, amennyiben porlasztós.
2009. máj. 5. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Ha rossz az alapjárat, nézd meg az alapjárati meg a kartergáz rendszert, tisztítsd ki (WD40-nel). Ha utána is rossz, az már szerintem elektronikai hiba -> diagnosztika kell. De, ha keresel egy buszosbácsit, aki automtaváltós ikaruszon dolgozik, akkor szerintem ő mindent megmond.


Otthon van egy 97-es Escort, ha olyan aja van apuval szoktuk szerelgetni. Nálunk is szar volt az alapjárat, meg rosszul húzott. Alapjárati mágnesszelep takarítás meg egy gyertyakábel-csere, és minden helyre jött.

2010. aug. 3. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!