Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Swift 1.3 gc ac tuning?

Suzuki Swift 1.3 gc ac tuning?

Figyelt kérdés

Próbálta már valaki érdemben tuningolni? Elsősorban két dolog érdekelne, az egyik, hogy sportfutóművel meg szélesebb gumikkal (pl 205-össel) el lehet érni, hogy legyen megfelelő tapadás mondjuk szerpentinen?


A másik, hogy mit lehet kihozni a pici 1.3-as motorból? Bírja a tuningot vagy felejtős a dolog? Mennyire költséges egyáltalán nekiállni? :)


2011. okt. 23. 18:28
1 2
 11/17 benjaminn válasza:
78%

Előttem szólóhoz, Japán motorok powa! :D

Bár a wartburg se volt rossz, de Suzuki (Y)

Amúgy: Tuning: Motorhoz nem nagyon nyúlnék, az bőven jó utcára, de a futómű, nekem egyetlen bajom van a swiftemmel, hogy billeg, mint egy rossz busz. 155/70R13 gumik mehetnek a kukába, mert annyit ér, 185rá, keményebb futómű, aztán uccu kifelé. 140 alatt is lehet autózni, főleg szerpentinen a legjobb a szuzanna, és a legjobb, mikor 6ezernél meglódul, nem, hogy még kapcsolni kéne, mint a szegény kis corsánál.

Akik szidják, annak ajánlom, hogy egyszer vezessenek 1 normális állapotban lévő szuszkát, a többieknek meg csak így tovább! :D

2013. febr. 19. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 Greg58 válasza:
Lehet okosan is jó teljesítménynövekedést elérni, először is Utána kell járni, ha fúratni akarod, a blokk mennyit enged, mivel fúrod a blokkot, gyengül! Ezért vastagabb falú hüvelyt kell bele esztergálni, mely bírja a terhelést, és a megnövelt kompressziós nyomást! Na most megnézed mennyire lehet megfúrni, keresel egy olyan típusú motort bármely márkából amelynek a hüvelye, illetve, a hajtókar rögzítése megegyezik, illetve a hajtókar hossza, és a dugó tengely kapcsolat a megfelelő helyen van, ezzel elkerülve, hogy megszoruljon, vagy a blokk alján megfeszül, és eltöri a blokkot! Ha ezzel is megvagy nyerhetsz, kb. 40- 80 ccm-et. Utána elviszed egy chip tuning műhelybe, megkéred állítsanak a befecskendezésen, és a gyújtáson, ezzel nyerhetsz kb. 20 lóerőt, és kicsivel több nyomatékot. A fúrás, a motort bontóbol, és a a gyújtás, üzemanyag ellátás módosítás, mindennel egybe kötve, kb. 150-200 ezer huf. Különben kiállok veled nekem van egy 86-os 2.0 mazda 626-osom, most 2.1- a motor, iker karbis felfúrt befecsik, átalakított forró levegős beszívású, nagyteljesítményű kúlerrel felszerelt, a hüvely, illetve dugók külön rendelt nagy hő, és nyomás bírású, extra kopásálló kerámiás ötvözetű, ugyan úgy a kuplung tárcsa. Sport futómű! A teljesítménye maradjon titok, meg az is, hogy mennyibe került a dugó a hüvely, illetve a tárcsa, annyit mondok, hogy egy jó kocsi ára! A kocsis teljesítménye eltörpül az enyém mellett, és a fogyasztása is! :D
2013. nov. 19. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 Greg58 válasza:
Kiegészítés képpen, sok autót lealáztam, nagyon sok audi, bmw, sport kocsi nem ellenfél, de éppen emiatt sem járok vele sokat sajnos nem vagyok milliárdos, és lottónyertes! Ezért az elsődleges autóm egy 2007-es suzuki swift. Jah és készülj fel, hogy sok idő kituningolni, én 2 hónapig dolgoztam rajta, sok ideig tartott beszerezni mindent, és közben sok meglepi fog érni, néha úgy érzed felgyújtod, és ott hagyod az árokparton kiégni! :D
2013. nov. 19. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 Gyula1234 válasza:

Suzuki Swift 1,3 gl alap autó 2-es fokozat 105, 3-as fokozat 150, 4-es fokozat 185, 5-ős fokozat 190 km/h.

Ezt tudta nálam 10 évig és amikor eladtam nem volt semmi baja sem. Sajnálom , hogy eladtam . Most egy új Swiftem van komfortosabb de a régit élvezetesebb volt kergetni.

2014. febr. 8. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

Jimi66, arra következtetek, hogy gti-d van.


Ritka nagy böszmeségeket beszélsz, ha működik is amit leírsz, az nem valami tartós. Igazából nem érdekel mit csinálsz a kocsiddal, csak ne osztanád az észt.


"11800-as fordulatszámnál szabályoz" - azt a gyári hajtókarok nem bírják, a dugattyúkról ne is beszéljünk. Még kovácsolt hajtókarokkal és dugattyúkkal is necces, hogy tartós lesz-e vagy üzemórás. Csapágyak még hagyján.

A gyári tengellyel, teljesen fölösleges forgatni odáig mert semmi nem fog történni, ha van is valamilyen gyáritól más profilú erre a célra tervezett és gyártott tengely még akkor is oda már elég komoly rugók szelepek kellenek. Aminek a megtervezése és kivitelezése elég nagy tapasztalatot és hozzáértést igényel. A dugattyú középsebessége hatalmas. A befecskendezésre, gyújtásra nem térek ki.


Az árak amiket feltüntettél tükrözik hozzáértésedet, hogy 360 000 Ft-ot kiadsz négy gátlóért és négy rugóért, ami már egy valamire való gátlószett, akár egy versenyautóba, de közel az autó értékével vetekszik. Nem hiszem el, hogy ennek a feléből nem lehet normális szettet csináltatni, venni.


"Spirit kipufogó rendszer, 60-as, gázgyorsítóval"

Gázgyorsítónak nincs értelme, ez pont olyan mint a szivargyújtóba dugható fogyasztáscsökkentő, pont a magadfajtáknak adható el.

60-as rendszer a 11800-as fordulatszámra járatott motornál, arra következtetek, hogy e körüli fordulatszámon szeretnéd elérni a csúcsteljesítményt ami szerény számításaim szerint legalább 70-75mm-es csőátmérő való, akár 4-1 akár 4-2-1.

Annak a kipufogórendszernek inkább olyan 50-6000-es fordulatszámra van hangolva, ami egy széria gti motorra jó lehet.


Vitatkozhatunk ki a nagyképű. Én nem értek hozzá bevallom, az sem biztos, hogy minden helyén van amit leírtam, próbálkozom bővíteni a tudásomat e téren, de az amit leírtál az nemhogy baromság, de az hogy ezt ilyen nyíltan felvállalod az mulatságos egyben és bosszantó. Az ilyenek miatt mint te van ott a suzuki megítélése ahol.


Kérdezőnek válaszolva:


Nem érdemes a gyári felniméretekkel eltérni,bár kissé keskenyek.

Futóművet kevésbé veszi igénybe egy kisebb könnyebb kerék.

A gyári Enkei felnik könnyűek és jó minőségűek.

14x6J-s keréknél nem ajánlanék nagyobbat, és 185-nél szélesebb gumit sem.


Amit én ajánlanék az a:

13"-os kerék 175/50R13 Yokohama A539

vagy

Enkei felnin 185/50R14 A539 vagy kevésbé peressel 175/55R14


Motorhoz inkább ne nyúlj.


Váltót esetleg cseréld le a rövidebb "ezres" váltójára.


Futóműbe mennyire akarsz belemenni azt döntsd el te, a legcélravezetőbb megoldás a következő:


Vegyél bele négy koni patront, rakasd bele és kész. A rugóból ne vágj, csak ha nagyon muszáj.

Állíttasd be a futóművet.

2014. márc. 18. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 Dogcorpse válasza:
2014. júl. 10. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

Valakinek varosi kozlekedesre kell egy auto mert melette van egy komoly sport gepe akkor minek is kell tuningolni?

Ahogy ertelmeztem az a lenyeg hogy kicsi fogyasztassal kis fentartassal lehessen kozlekedni

Irta valaki hogy vegyel mercit :)

Tejesen igaza van mert nem nagy fogyasztas de viszont szepen lehet tuningolni csak legyen eleg penzed ra

Tuningolashoz en szerintem komoly biztonsagos kaszni es eleg jo erovel rendelkezo motor kell

Nem a suzukit szeretnem bantani de hat nem egy nagy bika motor van benne

Mercim van nekem is es ugy gondolom 200 LE ami nekem van boven eleg szerintem es nem kerult tobbe mint ha te a suzukit fulra tuningolod.

Sportfutomu okos dontes de elotte a fekrendszert csereld le mert nagyon fontos

Szabad megkerdeznem hogy milyen az a masik auto ami oly sokat eszik?

2014. aug. 30. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!