Suzuki Swift 1.3 gc ac tuning?
Próbálta már valaki érdemben tuningolni? Elsősorban két dolog érdekelne, az egyik, hogy sportfutóművel meg szélesebb gumikkal (pl 205-össel) el lehet érni, hogy legyen megfelelő tapadás mondjuk szerpentinen?
A másik, hogy mit lehet kihozni a pici 1.3-as motorból? Bírja a tuningot vagy felejtős a dolog? Mennyire költséges egyáltalán nekiállni? :)
Az hogy érdemes-e tuningolni azt neked kell mérlegelni.
Sokat ki lehet hozni egy 1.3mas motorból is, de az nem ott kezdődik hogy sport dob és légszűrő.
De először is féket, futóművet tuningold, a motor az csak a legvége a dolognak.
Nem árt ugyanis, ha a kanyarba ott marad az autó és az se árt ha meg tudsz állni.
A futóműtuning mindenképpen javít a tapadáson.Nem feltétlenül kell ilyen hatalmas gumi,a szabály ide is érvényes: "a több,néha kevesebb"
A gyári gumi szilenteket kukába kell dobni és keményített gumira,donomitra és bronzra cserélni.A lengéscsillapítókat és rugókat szükség szerint keményíteni vagy lágyítani.Hasmagasságot emelni vagy csökkenteni.Nem tudom,hogy a Swiften van-e hátsó kanyarstabilizátor gyárilag,de ha nincs,akkor az utólagos felszerelés sokat segít.A nyomtávot szélesíteni kell és a gumit elég 2-3 mérettel szélesebbre cserélni.
Fontos,hogy ehhez kérd ki egy futóműves szakember tanácsát,mert csak úgy tud megfelelő futót varázsolni neked,ha tudja milyen terepen akarod használni a kocsit.
Ha a futót rendesen megcsinálod,csináltatod akkor 250ezret nyugodtan rászámolhatsz.Lehet,hogy többet is.
Minden motort ki lehet hegyezni,de egy valamit tudnod kell.Csak akkor lesz tökéletes a teljesítmény növelés,ha A-Zig összehangolsz mindent.Hengerfej,blokk,üzemanyag ellátás,kipufogó,hajtás stb.
Néhány lóerő kicsikarása alsó hangon is 150ezer Ft körül van.És ez még csak néhány apró változtatás.Persze ha nem számít a megbízhatóság,akkor be lehet ugrani minden hülyeségbe ami ennyi pénzből megduplázz a lovakat.Akkor lesz fél órája a motornak.Arról nem is beszélve,hogy a nagy teljesítményhez erősebb fékek is kellenek.
A motor felhúzását én hülyeségnek tartom közútra,a gyári motor bőven jó oda.Inkább csak legyen jó állapotban,megfelelően karbantartva.A futóműbe viszont bátran vágj bele.Biztonságosabb lesz és élvezetesebb lesz a vezetés.
az elöttem lévö megmondta.! NEM ERRE GYÁRTOTTÁK!
csak én merci helyett mondjuk bmw-t mondanék pontosabban e36-ot
De ha suzukid van akkor te szerintem egy spórólok a benzinnel elven müködsz ezért ez a tuning rész nem a te világod "nagyobb teljesítmény nagyobb fogyasztás"
Köszi az értelmes válaszokat.
Az utolsónak, jó h ismeretlenül beskatulyázol. Az eszedben sem jutott, hogy esetleg kaptam az autót, vagy talán céges autóm volt és úgy jutottam hozzá fillérekért?? Mert elárulom neked, nem vagyok az a "spórolós ember" akinek nem való a tuning. Elárulom neked, h van már egy épített sportkocsim, a Suzuki meg a 2. számú, városi autóm. Ja és igen egyik család tagomtól vettem nevetségesen olcsón, amolyan városba pöfögni jó lesz. Tudod nem szeretem a 15 literes fogyasztást a városba, inkább járok pl egy Swifttel városba és költöm más dolgokra a pénzt, a sportkocsit meg meghagyom élményautónak :)
Viszont a feljebb említett okok miatt túl gizda nekem a Suzuki, ezért érdeklődöm, h vannak-e már másoknak tapasztalatai tuning terén.
Csak, hogy megnyugtassalak, olyan verdáim vannak/voltak, amilyenek neked soha sem lesznek, ebbe biztos lehetsz. De biztos igazad van, nem nekem való a tuning xD
Nagyon idióta vagy milyen autóid vannak matchboxok?
Suzukid van ember ha 5 ft ért dobnák utánnam akkor sem kéne de ha még is lenne eszem ágába nem jutna tuningolni. Semmit nem értesz a tuninghoz.
irtad hogy van masik kocsid is a suzukin kivul.nem ertem....azon mit tuningoltal hogyha ilyen kerdeseket teszel fel hogy futomu meg gumi tuninggal jobb lesz-e a tapadas?vagy a tuning kimerul 2 db kromos kinai jeles matricaval?
A suzuki gyarilag 1.3 as motorjabol ha jol emlekszem 93loero jon ki....ebbol akar 95-ot is lehet csinalni rendkivul komoly direktszurovel es tarsaival......csak mondjuk megint eleve nem ertem a kerdest mert irtad hogy a stift varosi kozlekedesre kell......akkor meg minek egyaltalan hozzanyulni??????
akkor egy suzukis a sok német pártinak :D :D
Suzuki Swift GC 1.3 Bull Power: 1.3 benzin motor, rajt elekrtonika, Stage 3 Chip(11800-nál szabájoz(63000 FT), Spirit 60-as puffogo Rendszer gázgyorsítóval (150000 FT), koni gátlók + KF-Automotive rugók(360000 FT), Bronz szilentek,Swift sport fékek, 205/40R16 felnik nyárra. Lenyomva:VW Vento 1.9 TDI, VW Golf 1.8 GTI, Ford Fiesta ST , Ford Mondeo 2.0 benzin, Opel Astra GSI, BMW 320I, 320TD, 520i, 525i, 525D. Mindenki tudja hogy a japán motorok a legjobbak, lásd supra, skyline, vagy csak a civic illetve crx! én hidegen melegen kergetem ha kell ha nem 6000 alatt szinte nem is mér a fordulatszámmérő, mégsincs baja! tény hogy a 6.5-7 literes fogyasztás néha 12 de nem érdekel... a nagyképü jomadarak sorba maradtak el a hátam mögött... aki nem hiszi keressen privátba 200Le-ig szivesen leálok vele versenyezni egyeztetett helyen időben ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!