Melyik a legjobb 125-ös motor szerintetek?
További előny, hogy a 2ütemüt könnyebb szerelni/szervizelni otthon is, ráadásul olcsobban, tuningolni szintén (leveszed a hnegert, reszelsz fél órát, bekarburálod: max veszel fúvokasort a karbihoz és kész), de egy marógép is kijön 20ból fejekkel együtt!
Attól függ mire használná, és mennyire érdekli az is őt, amin ül, vagy csak menne vele. 4ütemün nem ajánlom elkezdeni az alapokat.
Te valami nagyon ütős cuccot szívsz, már meg ne haragudj..
Hogy a pics@ba keversz ide FORDULATSZÁMOT? Mi köze a fordulatszámnak az üzemórához?! Meg miért akarná valaki kihajtani a belét egy 125-ös motornak?! Áruld már el nekem... Ne legyél már ennyire fogalmatlan. Pláne, hogy egy 125-ös 2T-t sokkal előbb küldök neked nagygenerálja nyélgázzal, mint egy 4t-t.
60 ccm 15 LE simsont meg hagyjuk már - mese habbal. Nincs 5 LE a gyári 50-es henger, majd az a 10 ccm biztos ad neki +10 LE-t...
Látod mennyire buta vagy...lebecsülöd a simsonokat, pedig én azon nőttem fel, mert ahhoz olcsó az alkatrész, és a lehetőségeimen belül van.
Mondom én, hogy nem értesz a motorokhoz, az üzemóra a használati fordulatszámtól függ. A teljesítmény pedig a az adott fordulaton lévő hengerben uralkodó középnyomástól függ. A simson gyárilag azért tud 5500után 3ló fölött valamivel, mert a középnyomása elég alacsony. De mivel a motorok erejét lehet javítani, ha az egész rendszert egymáshoz tervezzük (henger, hengerfej, karter térfogat, kipufogó méretezés, karburátor torokátmérő, illetve, hogy mivel vezéreljük az egsézet (membrán, tárcsa, dugattyószoknya), a karbi távolsága a beömlő ablaktól, a légszűrős rendszer átlagos átmérője, legszükebb pontja, hossza, a szürö tipusa, áteresztőkészsége, a szűrődoboz (ha van) térfogata, stb. mindmind ezektől függ bizony, de legjobban a hengerrel, és a kipufogóval lehet manipulálni a dolgokat (ez a szive), na megy a gyujtás és a karbi megfelelő legyen (tehát megint komplett rendszert kell tervezni)
Szóval embertársam te nem vagy elég tájékozott, javaslom, hogy keress olyan oldalakat, ahol okosságok vannak a motorokkal kapcsolatban, nem csak képek, és adatok!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!