Melyik a legjobb 125-ös motor szerintetek?
CBR az minden csak speed nem, ne haragudj. Azzal a 4 ütemű blokkal nem nevezném annak, viszont elég tartós, és alacsony fogyasztású cserébe.
NSR, TZR és 2 ütemű társai jóval hamarább elérik a 100km/h-t. Pontosan nemtudom mennyi de max 7-8mp.
125-ös 2T kb. azt a teljesítményt adja, mint egy 250-es 4T, csak a 2T nyomatékgörbéje sokkal meredekebb, alacsony fordulaton nem olyan "erős", mint a 4T, illetve a 2T sokkal kevésbé tartós, sokkal szervízigényesebb és sokkal "fűnyírósabb" hangja van, ami spéci engem kikészít.
Egy 125-ös 4T kb. egy 80-100 ccm körüli felfúrt 2 ütemű teljesítményét hozza.
Továbbá a 2T mindig többet fog fogyasztani, arányaiban minnél nagyobb a henger annál többet.
egyértelműen nsr és tzr125!
meg azokkal megtanulsz motorozni is, én simson után ültem fel autóssuliban 125 cbr-re, és gyengének éreztem
ha első motor lenne, akkor cbr a nyerő, mert gyenge, simán kiülöd: 4t szóval egyenletesen jár eléggé
ha már tudsz motorozni, akkor csak megszabadulni akarsz majd tőle, mig egy 125öset lehet fejleszteni olcsobban, és akár otthon is alapszakértelemmel, de nem hinném, hogy egy 30lovasba bele akarsz nyulkálni (ilyen kérdés után), a cbr oylna 12-13ló lehet, és 2x olyan drága a jó vétel használt állapotban (400ezer, mig 95től lehet jó nsr cbr-t kapni 200tól, de 300-350ből már kiváló állapotut kaphatsz)
A tartósságról meg annyit, hogy egy cbr elmegy 20ezer km-t és hozzányulhatsz a henger, hfej, vezérműcuccokhoz dupla akkora árért, amit a 2T-kre 10-15ezrenként forditanál...
Van egy cikk, igaz krosszra vonatkozik, de 4t vs 2t:
Az előttem szóló nem tudom mennyire ért a motorokhoz, vagy irta el, amit akar; de egy 125ös 4t blokk nem tud anynit, mint egy 80-100as 2t, inkább anynit mint egy 65ccm-es 2T (ami valljuk be a 12-15éves korosztálynak elég szokott lenni a legtöbb esetben)
Szóval figyelembe véve a 2T sem drágább, csak sűrűbb vele a munka: a cikkben óránként 3000, a 4T 250f-re meg 4400at számoltak saccra...mivel te köbcentiben gondolkodsz, ezért egyértelmüen 2 ütemüre van szükséged
én TZR-t iletve NSR-t ajánlok változatlanul
# 7
Ember, te azt ugye tudod, hogy a KROSSZ gépek ÜZEMÓRÁSAK!!!
Hogy a pics@ba lehet akkora baromságot leírni, hogy "itt egy cikk, ugyan KROSSZra vonatkozik, de...". B@zdmeg - már bocsánat - minek írsz ha teljesen gyep vagy a témában?
Mi az, hogy egy 125-ös 4T-t szét kell szedni 20.000 km után? Ember, magadnál vagy? a 3. olajcserét kell csinálni 20.000 km-nél kb. meg cserélni egy láncot, 50.000 km-ig normál használat mellett a burkolatot sem kell levenni róla, nemhogy hengerfejet leszedni...
Azt meg csak a miheztartás végett írom, hogy egy 125-ös 4T motor általában 14 LE körül szokott lenni. Mutass már nekem 65 ccm-es 2T motort ami tud 14 LE-t...
http://www.youtube.com/watch?v=vCestn6JDtk
itt egy 60as simson...és ugyanaddig pörög el, mint az az emlitett cbr:)))
Ha boltbajárósan járkál, és nem kell neki másra, akkor nem lesz baja 50ezerig sem, de ha ki tudja használni az egész motort (márpedig ki fogja tudni, mert iylen kis losejhajt nem nehéz), akkor hamar gallyra vághatja ha állandóan 10ezernél járkálgat.
Kérlek nézd meg azt, hogy meddig pörög el a következő két motor, itt nem lóerőket és nyomatékot kell nézni, hanem fordulatszámot:
11ezer környéke: ha állandóan húzza nkei, akkor nagoyn hasonló lesz az üzemórája, mint a crossoknak! Hiába 10ló különbség, az a 10ló minusz azzal jár, hogy alacsonyabb fordualton is használhatóbb, mint a krossz. Ki az aki nem ért hozzá ugyan:S
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!