Simson vagy honda dio vagy yamaha jog?
Nem védem a robogókat. Egyszerűen a logika ezt diktálja, ugyanis a Simson nem motor, hanem egy olyan robogó, ami műszakilag ramaty és 30 éve elavult ráadásul még egy váltót is rávertek, hogy még kényelmetlen is legyen a forgalomba.
Nekem van nagymotorom és robogóm is. Mindkettőt használom annak függvényében, hogy hova és miért megyek!
Városba vagy bevásárolni elmegyek a robogóval, mert kényelmes, nem kell váltani és van hova raknom a motyót. Városon belül 50-60 km/h sebességnél úgysem kell több. A célnak tökéletesen megfelel.
Viszont hosszabb távra meg előveszem a kawámat, mert ugyan nincs rajta se csomagtartó se doboz, de gyors, erős és tökéletesen alkalmas hosszabb utakra is.
Ha motort akarsz venni akkor Simson S51,de csak 100 000ft felett mert alatta szarok vannak.Nekem is simsonom van nagyon megbízható és keveset eszik .10 kilométerre járok vele suliba minden nap és 3 hétig is eljárok vele úgy hogy még a suliba járás mellett a haverokkal is motorozok.Minden szar robogót otthagyok vele.És kell egy kis karbantartás neki fél évente kitisztítod a karbit és kész.De arra figyelj ha simsont veszel a tankja ne legyen nagyon rozsdás.Ha új a tankja akkor elég évente tisztítani.De hogyha motort szeretnél akkor minimálisan meg is kell tanulni szerelni ez vele jár.
Ennyit érnek a robogók: [link]
http://www.youtube.com/watch?v=P8A5LlCgoi4
http://www.youtube.com/watch?v=9-Mkbh0_4kw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Gr0CeP_lQ6M
igaz ez 50-es gyorsulási de ezt is ott hagya
Összeszedted az összes linket az interneten ahol egy szimszon le bír bármit gyorsulni? Aranyos :D
"Gyórsulás simson vs. robogó" - félelmetes egy cím, annyi szent!
Sok tévhitet látok itt felsorolva.Kicsit helyesbítenék.Nekem van robogóm és simsonom is. A simson 70ccm 2 felömlő gyári bvf karbival.
Fogyasztás:
A robogómé (Gilera typhoon és nincs szétkopva) a gyári adat szerint 5L/100km
A 70-es simsonom 2,8/100km.
A simsonhoz negyed annyiba kerül az alkatrész mint a robogókhoz.Jah és simsonra is kapható bukósisaktartó átalakító hogy fel lehessen szerelni rá.A simsont nem feltétlen muszáj szerelőhöz vinned ha bármi baja van mert ha valakinek van egy kis szerelési érzéke annak menni fog a szerelése.Bárki kicserél a simsonon egy kerékcsapágyat de ugyanezt egy robogón nem teszed meg speckós kulcsok és légkulcs nélkül.Egybknt az én motoromnál egy csapágycsere ár 15000Ft a szerelőnél.simsonnál is van egy két szétszedő szerszám ami feltétlen szükséges ha valaki csapágyat akar cserélni a teljes blokkba de a szerelés otthon elvégezhető és fele ennyibe sem kerül a dolog feltéve ha az ember nem a leggagyibb csapágyat teszi a blokkba mint pl skf,kbs meg hasonlók.A simsonomon a megszakítót 700km után kellett állítani.(Most még bejáratós mert nemrég lett átépítve.)simsonnak van hátránya is természetesen.Érzékeny a hőmérsékletre.
Akkor robogóm különolajozású és kb 10 liter benzinhez eszik meg fél liter olajat.Simson 10literhez 2decit eszik.
Robogóhoz egy karburátor felújító készlet ára 3000Ft,simsonhoz 1500Ft.Robogónak rossz a súlyelosztása mivel hátul van és élesebb kanyarban könnyen kifarol.Az enyém 30-nál kezd el csúszni.Ez tuti mert sikerült 2x is megfektetnem a robit. :P
Ez 2900Ft-ba került.Első indexbúra 700Ft,hátsó indexbúra 700Ft, Jobb oldali tükör 1500Ft.
Mivel a robogóknak hátul van a súlypontjuk ajánlott hozzájuk az erős csukló hogy bírja a rázkódást.Hoppá erre kitérve a robogómhoz pl. 1db porlehúzó gyűrű 2500-3000Ft addig a simsonhoz 250Ft.Én 1 tank benzinnel megjárom Pécs-Balaton távolságot.kb 6liter.8 és fél literes a simó tank.Robogónál a fogyasztás főleg a csuklómozdulat gyorsaságától függ.Azt hiszem elég sok dolgot leírtam mindenki döntsön saját belátása szerint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!