Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson vagy honda dio vagy...

Simson vagy honda dio vagy yamaha jog?

Figyelt kérdés
elönyök hátrányok fogyasztás??
2011. okt. 18. 18:54
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Robogók pro:

- csomagtartó

- alacsony fogyasztás

- egyszerű vezetés, városba fokozottan

- üzembiztosság

- különolajozás

- kényelmes

- olcsó alkatrész

- teljes elektronika (világítás, indexek, tompított és távolsági fényszóró, akksi, önindító)

- Lábtartó (+ csomagszállítási lehetőség)


Robogó kontra:

- kicsi (forgalomban kényszert éreznek a parasztok arra, hogy megelőzzenek)

- nem ad vezetési élményt (már ha ez neked szempont)


Simson pro:

- Vezetési élményt ad (már ha számít)

- kicsit motor formátumúbb, így kevesebb "izomszuzukis" akar majd megelőzni (bár mivel semmivel sem gyorsabb egy robogónál...)

- Nagy tank


Simson kontra:

- Heti rendszerességgel szerelheted

- Semmiféle csomagszállítási (vagy bukósisaktárolási) lehetőség nincs benne

- keverékkel megy

- Váltós, így kényelmetlen városban (már ha ez szempont)

- Sok típuson nincs elektronika (pl. index)

2011. okt. 18. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 finalman válasza:
Mire szeretnéd használni?
2011. okt. 18. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
hát ide oda mászkálni de szerintem maradok a robogonál
2011. okt. 18. 20:32
 4/15 anonim ***** válasza:
0%

Én Simsont vennék, bár nem tudom, hogy motorozni akarsz-e, vagy csak A-ból B-be eljutni.


HA van érzéked a gépekhez, és megérzed egy gép lelkét, akkor Simson, ha pedig egy analfabéta vagy a gépekhez, akkor robogó.

2011. okt. 18. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
88%

"HA van érzéked a gépekhez, és megérzed egy gép lelkét, akkor Simson,"


Fordítok:


Ha szeretsz félúton az út szélén (lehetőleg mikor épp sietnél) tökig olajosan motort szerelni, akkor Simson. Amúgy robogó.

2011. okt. 18. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
Vezetési élményt egyik 50es se fog adni, de ha nem akarsz útközben gyertyát pucolni, megszakítóhézagot állítani, stb akkor maradj a robinál. Yamaha Jogok nagyon strapabíróak, bármilyen alkatrészt kapsz hozzá akár gyárit(olcsón), akár komoly tuning cuccokat. Leginkább Super Z vagy ZR tipust keresd.
2011. okt. 19. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat :D
2011. okt. 19. 18:59
 8/15 anonim ***** válasza:

K.rva érdekes, 3 éve Simsonozok, de még egyszer sem hagyott ott az út szélén! Biztos én vagyok az az egy a millióból.


Kérdezőnek: A simson fantasztikus motor, kivisz a világ végére, de csak akkor ha jó állapotú. Cserébe azt a minimális "szerelést" pl karbitisztítás, olajcsere, esetleg karbi beállítás nem hinném, hogy akkora szaktudást igényelne. Ráadásul ezt ugyan úgy a robogókon is el kell végezni előbb-utóbb. A simsont is be lehet állítani úgy, hogy 3-3,5 litert egyen, de ami a lényeg: Tudomásom szerint minden robogó 4 liter között eszik. Drágább, drágábbak az alkatrészek, sok a kínai szar. Persze egy Aprilia, vagy egy Malaguti már jó robogó, (annyi pénzértmár nem is csoda) de én valahogy mindig is a váltós motorokhoz vonzódtam, és nem ezekhez a mákdarálókhoz.

2011. okt. 23. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%

08:55


Igen, te vagy az 1 a millióból. Ennek az az oka, hogy a simsonok 99%-a régi lelakott sz@r. Már önmagában figyelembe véve azt a tényt, hogy a simók minimum 20, de legtöbbjük 30 éves... Már ez megnehezíti azt is, hogy egy alig lelakottat találjon az ember, nemhogy egy jó minőségűt. Ennyi idő alatt akkor is szétrohad, ha a fűtött garázsban állt és egy métert sem ment.

Ráadásul egy helyrepofozott simóért elkérnek 80-90e forintokat. Ennyiért egy pár éves robogót lehet venni, nem egy 30 éves felújított kismotort.


Továbbá bármelyik jól beállított 2 ütemű robogó simán elmegy 2,5-3 liter benzinnel. Amelyik 4 litert fogyaszt azt vagy be kell állítani alaposan vagy ki kell b@szni a szemétbe.


A 4 ütemű robogók 50-60 közötti tempónál pedig gyakran 2 liter alá mennek. Még ha kihúzod a szemét és 75-80al taposod neki akkor is 3 liter alatt marad.


Továbbá amíg a karburátor pucolás és beállítás "esetenként" egy simsonnál 300-500 km-t jelent, addig egy nem kínai robogónál 5000 km előtt teljesen felesleges szétbontani a karburátort, úgyse kell piszkálni rajta semmit.

2011. okt. 23. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
0%

70%-oson jókat nevetek. :D Tök aranyos, ahogy védi a robogókat, mintha érdeke fűződne hozzá.


A kérdéshez:

Ha Simsonhoz van érzéked(szóval kíméled menet közben(hidegen nem csutkázol, kicsit járatod, hogy bemelegedjen,nem pörgeted szét, stb.) akkor azzal sem lesz soha problémád, és a rutinműveleteket is megtanulod. Valóban sokat fogyaszt, de legalább használhatod roszsabb minőségú utakon is(nagyobb kerék, jobb felfüggesztés), és kanyarban be tudod dönteni, nem kell félned, hogy kicsúszik alólad.


A robogók is jó választás, ha nem érdekel/nem érted a dolgok működését, csak simán motorozni szeretnél.

2011. okt. 23. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!