Azt jelenti, hogy melegszik, de még nem üzem meleg. Nyugodtan lehet használni így is de míg nem melegszik be teljesen, addig kímélve kell menni vele.
2011. okt. 17. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Szép lenne az indulással addig várni amíg középre ér a mutató.. Eleve álló helyzetben nehezebben melegszik a motor.
2011. okt. 17. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Álló helyzetben könnyebben melegszik a motor, mivel nincsen hűtése. De nem kell megvárni az indulással, míg középre áll a mutató, csak addig finoman kell használni, alacsony fordulaton.
2011. okt. 17. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
"Álló helyzetben könnyebben melegszik a motor, mivel nincsen hűtése." Épphogy mivel nincs terhelés alatt, nehezebben melegszik. Hűtése meg akkortól van a motornak, ah elérte az üzemi hőfokot, erre van kitalálva a termosztát!
2011. okt. 17. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Aha, értem. Akkor miért megy fel a víz és kapcsol be a hűtőventillátor alapjáraton, állóhelyben? Menetközben pedig miért nem?
2011. okt. 17. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Mikor már kinyitott a termosztát, tehát üzemi hőfokot elérte, akkor kell hűtés, menet közben a menetszél szépen lehűti. Álló helyzetben a menetszelet a ventilátor helyettesíti. De terhelés alatt te is hamarabb elfáradsz mint terhelés nélkül nem? (tehát 1tonnát gyorsítva, vagy állóhelyzetben alapjáraton)
2011. okt. 17. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
"De terhelés alatt te is hamarabb elfáradsz mint terhelés nélkül nem?"
Nem az volt a vita tárgya, hogy mennyi idő alatt fogyasztunk el adott energiát, üzemanyagot.
2011. okt. 17. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Álló helyzetben alapjáraton lassabban melegszik a kocsi mint menet közben, amikor van pl 2ezres fordulat, ezt bárki kipróbálhatja.
Viszont menet közben a menetszél hűti ezért nem fogja elérni jó esetben a ventilátor beindulási hőmérsékletét. Ha mozdul a mutató akkor csak melegszik, de messze van az üzemi hőfoktól.
Én úgy szoktam ,hogy addig rá sem kapcsolom a fűtést amíg nem melegszik be a motor, ezzel is gyorsítom a melegedést.
2011. okt. 17. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
""De terhelés alatt te is hamarabb elfáradsz mint terhelés nélkül nem?"
Nem az volt a vita tárgya, hogy mennyi idő alatt fogyasztunk el adott energiát, üzemanyagot."
Dehogynem, ezzel lehet megérteni miért melegszik kevésbé alapjáraton, mint terhelés alatt. Na de én szerintem leírtam már mindent ,innen már csak kötekedés lenne .
2011. okt. 17. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 A kérdező kommentje:
De ha elindult í vízhőm.jelző akkor a motor már üzemmeleg és a termosztát nyit, és a víz áramlik NEM?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!