Ha a Lada porlasztóból kiiktatom azt, ami gázadásnál spricceli a benzint a torokba, akkor mennyivel csökkenthető a fogyasztás és az indítást és teljesítményt tekintve mennyiben befolyásolja a motor működését?
Figyelt kérdés
2011. okt. 14. 18:50
12/24 A kérdező kommentje:
az is lehet. köszi
2011. okt. 14. 21:40
13/24 anonim válasza:
elvileg van a kocsiban egy olyan takarék elektronika (legalább is nekem van de hidegben valamiért fullad tőle az autó így azt télen kiiktattam) hogy ha visszaveszed a gázról a lábad akkor nem juttat üzemanyagot a motornak 1600-as fordulat felett viszont 1600 alatt bekapcsol hogy alapjárat megmaradjon. na most ha van ilyen benne akkor úgy tudsz spórolni ha többet váltasz vissza megálláskor mint fékezel ,tehát megpróbálod többet használni a motorféket és csak a végé fékezni egy csöppöt.na most ez a cuccos úgy néz ki hogy egy kis kb 5cm-es műszer amin 2db vákumcső van ,a vastagabb megy a henger leömlője felé a másik meg a karburátorba ;) .Én még most is használom a motorféket hiába iktattam ki azt a rendszert a hideg miatt
14/24 anonim válasza:
előző vagyok! Cseréltél vezérműszíjat? ha igen akkor lehet hogy elállítodott a vezérlés, akkor szokott lövöldözni a karbi tetején :D .Emellett a karburátort úgy kell beállítani hogy amikor nyomod a gázt finoman 4-5 ezres fordulatig és nem szabad hogy bedadogjon tehát pl : vvvvvvvvvvv(30000-es fordulat,nyomod tovább) vvvvtvvv ( a t nél bedadog vagy kihagy akkor még kell neki adni egy kis beállítást . akkor jó ha felpörgetésnél nincs kihagyó hang am nekem is 05-öm van szíjas ;)
15/24 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Nem cseréltem még vezérműszíjat, valószínűleg a karbi van akkor elállítva. Az elektronika nekem is rajta van egy kb 2 centis fekete kütyü formájában amin van egy kapcsoló ami gázadásra old. Be fogom vinni a tanműhelybe beállításra, nem akarok házilag sem a gyújtást sem a karbit állítgatni :)
2011. okt. 14. 22:14
16/24 anonim válasza:
A karbiba több esetben lő vissza:
1. szegény a keverék, lelassul az égés, nem ég el időben és még a kipufogás végére is marad, ahol már találkozik a bejövő friss keverékkel és azt begyújtja.
2. Késői gyujtás (ami adódhat a gyujtórendszer gyenge voltából, vagy jó rendszernél késői gyujtásból, amelynek eredménye ismételten a későn befejeződő égés) ugyanezt okozza..
3. Karburálási (porlasztási, keverrékképzési) ugyanezt okozhatják.
4. És még van néhány hibalehetőség, vagy ezek együttese, ami ide vezet...
17/24 anonim válasza:
Mindig ezt az oldalt ajánlgatom, a műszaki írások között van sok a karburátor helyes beállításáról. Ha bármit változtatni akarsz, akkor a legjobb a gyári állapotról elindulni.
De ne a gyorsítószivattyú lekötésével kezd a dolgot. :)
18/24 A kérdező kommentje:
Köszi KG :) Tudom hogy ajánlgatod, ugyanaz vagyok, akinek a füstölő karteres Lada kérdésnél segítettél :D
2011. okt. 15. 08:49
19/24 anonim válasza:
karbiba akor durrog vissza ha a vezérlés el van állítva vagy valaki előtted pörgősebbre szerette volna és eltolta a vezérlést pár fokkal. amúgy a gyári értékek szart sem érnek ! Saját magad kell hogy beállítsd az autót! Ezt párszor megtapasztaltam gyjtást,vezérlést, karbit mindent én állogatok és javítok itthon az autó meg úgy megy mint a rakettya
20/24 anonim válasza:
Igen, de ha normális állapotú minden a karbiban, akkor jó kiindulási alap szokott lenni. Egyébként a gyári értékekkel nem "rakettya" üzemmódra állítod, hanem valami kompromisszumra, hogy menjen is, de megálljon 12 liter alatt a fogyasztása.. Aztán ha ez megvan, innen oda állítod ahova akarod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!