Ha a Lada porlasztóból kiiktatom azt, ami gázadásnál spricceli a benzint a torokba, akkor mennyivel csökkenthető a fogyasztás és az indítást és teljesítményt tekintve mennyiben befolyásolja a motor működését?
aha, nem tudnám elrúgni kanyarban?:)
én úgy vettem észre akkor is működik csak lassabban csepeg a benya..
"aha, nem tudnám elrúgni kanyarban?:) "
Ha én ezt érteném??
Egyébként: arra a befecskendezésre azért van szükség, mert átmeneti állapotban van a porlasztás, nagyobb teljesítményt szeretnél, ehhez több üzemanyag kell(ene), de szívási feltételek még nincsenek meg ehhez, ezért van a befecskendezés.
Ebben az átmeneti időszakban (mert a röpsúlyregulátor még nem tart ott, a vákuumos előgyújtásszabályzó "rántja" előre a gyújtást is.
Csak dióhéjban: bonyolult, de kifinomult dolgok ezek, és ebbe akarsz belekotorni?
Rengeteget vesztesz, előnyöd meg tulajdonképpen nem lenne, a benzintakarékosság csak elméleti, annyit rugdosnád a gázpedált, hogy szerintem többe kerülne, mint amit nyernél...
utolsó: mi van a jobb lábamban? egy ilyen nap után estére nem fog az agyam :)
második: köszi a választ, igen, bele akarok kotorni ha többet tanultam a ladáról suliban. Egy 80 000-ret futott 2105-ös ladám van és sokáig szeretném még használni, úgyhogy jó lenne azt a 8-12 literes fogyasztást visszaszorítani egy picit.
Elrúgni kanyarban = visszavenni a gázt majd padlózni amitől az erősebb ladák hátsó kerekei kipörögnek és megcsúszik a hátulja. gyengébb ladáknál ezt kuplungolással oldják meg de azt nem tartom egészséges dolognak hosszú távon.
Nem biztos, hogy optimálisan dolgozok az előgyújtásszabályozás, nem biztos, hogy a vákuumregulátor pontosan szabályoz, nem biztos, hogy a karburátor pontosan úgy és annyit "adagol" mint kellene, mindezek a beállítások nem biztos, hogy:
1. Jól vannak beállítva, lehet a gyári paraméterek koránál fogva be sem állíthatók
2. A gyári beállítások messze nem biztos, hogy egyáltalán megfelelnek sportos igényeidnek
3. És ráadásul Te még alacsonyabb fogyasztást szeretnél!
Ez a kettő aztán végképp nem megy....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!