Simsonomra Honda MTX 50 karbi?
Nem jóó..!!
Megmondom miért nem.
A honda mtx power szelepes. A szelepnek az a feladata hogy kis fordulaton nagy fojtást adjon a motornak (ellentétbe a tévhittel hogy több naftát ad) Na ezt hogy oldod meg a simsonon?? Mert a power fordulatszámról kapja egy tengejen keresztül a szabályzást. Na most ha te profi vagy 2MTX árából megvalósítod a powet. Mert amugy nincs értelme (A karbinak alapjáraton lefullnál maxjáraton meg folyna a benzin a blockba.) Na de ha te ezt meg is oldod fellép egy új probléma. A megnővekedett erőhatások miatt a léghűtés kevés lenne. De ha te még ezt is megoldod akkor van még egy probléma... A főtengejed eltörne a 3x os terheléstől és a csapágyak összesülnének.
De ha te ezt is megoldanát!! :) akkor a kuplunglamellák amik szárazon forognak beégnének 2naponta +a váltód ledarálódna a nagy nyomatéktól hetente. Innestől kezdve egyszerűbb vagy egy mtx et venni vagy átteni valami más blockot a sámsonodba..
Na szóval :D Az MTX-em egyben van csak használaton kívül, ez a régi típus: [link]
Amennyire tudom, ez még nem power szelepes, és léghűtéses akár a sámson. Hogyha a karbijába kisebb fúvókát tennék ami klappol a simsonhoz, nem kellene olyan sok benzint adnia a motornak, nameg a motor nyomatéka egy karbitól nem fog megugrani annyira, hogy szétdaráljon mindent a blokkban, de javíts ki ha tévedek, még kezdő szerelő vagyok.
Kezdjük ott, hogy most nem reagálok az első hozzászólásra, mert az nyomdafestéket nem tűrne. Persze le lehetne írni szépen hogy mekkora f*szságokat írt, de az nem az erősségem.
Na szóval. A Simson gyári karbija 16-os. Az MTX-é ha jól tévedek 12-es, méghozzá Dellorto, mint sok mai 50-es robogón. Akár hiszed akár nem, még az Aeroxok is 12-es karbival jönnek ki a gyárból. Ha rárakod a 12mm torokátérőjű karbit a Simsonra, akkor semmi változást nem fogsz észrevenni, csak újra be kell majd állítani, amit valószínűleg nem fogsz tudni elvégezni. Nem éri meg. Nem fog teljesítmény növekedést elérni. Egyébként miért kellene új karbit venned?
Jah és nem beömlő csatorna, hanem szívónyílás.
Azért kellene, mert mióta a Simsont megvettem, a saját karbival egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hanyat pöffent, akárhogy pucolom, variálok a beállítással, cserélgetem benne az alkatrészeket, egyszerűen szr az egész. A honda karbi meg ott van kihasználatlanul, ha nem muszáj, nem veszek másikat, hanem kis átalakítással felrakom rá a dellorto-t. Nem akarok teljesítménynövekedést, csak azt, hogy elmehessek vele horgászni.
A beállítás lenne a legkisebb gondom, azt ismerőssel megoldanánk.
Szia
Tudom nem apro börze meg miegymás de az mtx karbit nem cserélnéd el ha ilyen a karbi mint ami a képen van? [link] ilyen karbit vadászok már egy jo ideje és nem találok sehol
Szia!
Nem látok különbséget, az MTX-en is ilyen van, csak nincs bowdenfeszítő a súber felett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!