DIESEL-eket mért nem szabad úgy pörgetni mint BENZINES-eket?
Figyelt kérdés
Mért árt neki jobban. Egy 16szelepes szívó 220 as merci motort meddig szabad?2011. szept. 28. 18:21
1/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Azért nem szabad, mert a motoralkatrészek - a dízelüzem sajátosságai miatt - más anyagból, más méretezéssel készülnek, ezért nehezebbek. Vagyis sokkal hamarabb ébrednek olyan erők a motorban, amik tönkretehetik a forgattyús mechanizmust. Illetve a dízelmotorban az égés másképp játszódik le, nem annyira gyors folyamat, mint a benzinesben (na, jó, maga az égés gyors, mert "kopog", de a gyulladási késedelem miatt más az összkép), így egy határon túl már nem tud biztonságosan megindulni s befejeződni a következő munkaütemig.
2/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amennyiben a 95 lovas 220d-ről beszélünk akkor (a saját érdekedben) remélem, hogy nyugodt természetű vezető vagy ugyanis ez a motor elég gyenge nemcsak a w210be de még a C osztályba is. Én azt tudnám javasolni, hogy lendületből vezess és 3 ezernél nem érdemes tovább pörgetni ha hosszú távon szeretnéd használni. Egyébként a teljesítményéhez mérten ezek az autók igen jól mennek a pályán. Amúgy nem egy diesel autóm volt már és ezeket tényleg kímélni kell mi indulás előtt általában melegítjük a motort egy percig és nagyobb hajsza után sem állítjuk le azonnal.
3/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyébként automata vagy manuális?
4/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Most nézem amúgy, hogy jól tippeltem 3100 nál adja le a max nyomatékot tehát gyorsításkor háromezer egynéhányszáznál lehet kapcsolni a következőt nem fog sokkal jobban menni ha 4 fölé nyomod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!