Vennél e? Mi a következő kérdésekre a válasz?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem. Baromi drága minden szempontból, az automata meg még a vezetési élményt is elveszi. Minek is veszel élmény autót, ha pont a váltogatás meg kuplung játszás hiányzik belőle? Nem értem...
Ráadásul egy ilyen autót 10 éves vezetési tapasztalat előtt nem vennék, mert életveszélyes, nem tudod kontrollálni...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az utolsónál a pont! Nem hogy leeszi a gatyádat,de megfelelő vezetési tapasztalat nélkül életveszélyes tud lenni! (nem az évek hanem a megtett kilométerek számítanak)
Azért az a 8hengeres 286Lóerős hátsókerekes élményautó nem gyenge autó ;) :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves utolsó előtti! Hány Km-t mész egy hónapban, és mivel foglalkozol, hogy fenntarts egy ilyen fogyasztású autót?
Én 4,5 literes fogyasztással költök havi 50 ezret üzemanyagra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves kérdező! Ha ilyen sok pénzed van, akkor miért egy 900e Ft-os autót veszel?
Csak az átírás 130 ezer körül. Biztosítás évente nagyjából ugyanennyi.
A 15L fogyasztás meg az alap.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha van elég keret a fenntartásra, akkor miért ne ?
Én E38at szerettem volna,csak ami belefért volna a keretbe, az mind leharcolt szar volt. Egy 735i-t meg elvittek előlem. Aztán Volvo S80 lett belőle ( ez csak 272LE). A fogyasztása tényleg sok ( alapból a 8 hengert etetsz, ha nem nyomod,alacsony sebességnél akkor is horror, pályán viszont elég jó).
Az sem igaz, hogy olyna hüdeb@szott sok gyakorlat kell hozzá , mert hátsó kerék és sok ló, mivel van benne ABS/ASR/ESP. Ha nem csutkagázzal közlekedsz, akkor teljesen olyan, mint akármelyik másik autó. ( nyilván a tempó megválasztására azért figyelni kell, illetve parkolni elég nagy sz@pás vele )
Ami igazán parás ezekkel, az a karbantartás. "Öreg" autó,minimum 200-250 000km, a jó magyar utak megtették a hatásukat a futóművön. Gumiztatni nem olcsó. Olajból teszkósat nem rakhatsz bele, első olajcsere szűrőkkel, váltóolaj, váltószűrő, pollenszűrő, légszűrő, 8 gyertya : minimum 100 000.
Akárki akármit mond, egy tuti állapotú fehérbőrös '01-es 750i-t simán bevállalnék :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Iszonyat jó autó és kell is az a 286 lóerő a magyar utakon, mivel a sok tötymörgő suzukist csak erős autóval lehet előzni, ha sűrű a szembe forgalom."
Nem akarok előítéletekkel élni, de pontosan ezekből szoktak lenni a balesetek. "Van alattam majd 300 paci, mindenkit leelőzök, mi bajom lehet..."
Hát ja, csakhogy a 100-al menő autó kb 20-30 m-t tesz meg 1 sec alatt, mivel két autóról van szó, az már 50-100m! Ami már nem kevés, és főleg sűrű forgalom ekkora távolságból már bármi történhet...
"
Az automata pedig igenis élményautó tulajdonság, nekem az életkedvemet is elvenné, ha bekerülvén dugóba kuplung 1, kuplung üresben kéne araszolnom. "
Élményautózni nem a dugóban szoktunk, hanem kimegyünk a pusztába, ahol senki sincs, és ott csapatjuk. Kapásból egy ellenérv az automata ellen: nem tudod benyomni a kuplungot. Voltunk csúszótréningen, egyik srácnak automatája volt, hát szenvedett össze vissza, mert amikor kuplungot kellett volna nyomni, csak lesett, hogy neki olyanja nincs....
Amikor egyszerre kéne játszani a kuplunggal és gázzal (ami a igazi élvezet) akkor Te az automatáddal tehetetlen vagy...
"Meg sokkal lazább, nem törődsz semmivel, hallgatod a zenét, nem kell semmit sem nézni, magától vált, számomra ez az autózás."
Kinek mi. A hátsókerekesek általában a csúsztatgatások és egyéb "baromkodások" miatt szeretik a bömöst. Ahhoz viszont az automata már nem ideális. Városban persze jobb az automata, bár mondjuk én nem szeretem, mert elveszi a vezetési élményt, de ez ténleg egyén függő...
"Nekem kizárólag a benzin van minimum 150-be egy hónapban."
Aki megteheti... másnak ennyi a havi bruttó keresete (no offense! csak kijelentés!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!