Vennél e? Mi a következő kérdésekre a válasz?
Nem. Baromi drága minden szempontból, az automata meg még a vezetési élményt is elveszi. Minek is veszel élmény autót, ha pont a váltogatás meg kuplung játszás hiányzik belőle? Nem értem...
Ráadásul egy ilyen autót 10 éves vezetési tapasztalat előtt nem vennék, mert életveszélyes, nem tudod kontrollálni...
Az utolsónál a pont! Nem hogy leeszi a gatyádat,de megfelelő vezetési tapasztalat nélkül életveszélyes tud lenni! (nem az évek hanem a megtett kilométerek számítanak)
Azért az a 8hengeres 286Lóerős hátsókerekes élményautó nem gyenge autó ;) :)
Kedves utolsó előtti! Hány Km-t mész egy hónapban, és mivel foglalkozol, hogy fenntarts egy ilyen fogyasztású autót?
Én 4,5 literes fogyasztással költök havi 50 ezret üzemanyagra.
Kedves kérdező! Ha ilyen sok pénzed van, akkor miért egy 900e Ft-os autót veszel?
Csak az átírás 130 ezer körül. Biztosítás évente nagyjából ugyanennyi.
A 15L fogyasztás meg az alap.
Ha van elég keret a fenntartásra, akkor miért ne ?
Én E38at szerettem volna,csak ami belefért volna a keretbe, az mind leharcolt szar volt. Egy 735i-t meg elvittek előlem. Aztán Volvo S80 lett belőle ( ez csak 272LE). A fogyasztása tényleg sok ( alapból a 8 hengert etetsz, ha nem nyomod,alacsony sebességnél akkor is horror, pályán viszont elég jó).
Az sem igaz, hogy olyna hüdeb@szott sok gyakorlat kell hozzá , mert hátsó kerék és sok ló, mivel van benne ABS/ASR/ESP. Ha nem csutkagázzal közlekedsz, akkor teljesen olyan, mint akármelyik másik autó. ( nyilván a tempó megválasztására azért figyelni kell, illetve parkolni elég nagy sz@pás vele )
Ami igazán parás ezekkel, az a karbantartás. "Öreg" autó,minimum 200-250 000km, a jó magyar utak megtették a hatásukat a futóművön. Gumiztatni nem olcsó. Olajból teszkósat nem rakhatsz bele, első olajcsere szűrőkkel, váltóolaj, váltószűrő, pollenszűrő, légszűrő, 8 gyertya : minimum 100 000.
Akárki akármit mond, egy tuti állapotú fehérbőrös '01-es 750i-t simán bevállalnék :)
"Iszonyat jó autó és kell is az a 286 lóerő a magyar utakon, mivel a sok tötymörgő suzukist csak erős autóval lehet előzni, ha sűrű a szembe forgalom."
Nem akarok előítéletekkel élni, de pontosan ezekből szoktak lenni a balesetek. "Van alattam majd 300 paci, mindenkit leelőzök, mi bajom lehet..."
Hát ja, csakhogy a 100-al menő autó kb 20-30 m-t tesz meg 1 sec alatt, mivel két autóról van szó, az már 50-100m! Ami már nem kevés, és főleg sűrű forgalom ekkora távolságból már bármi történhet...
"
Az automata pedig igenis élményautó tulajdonság, nekem az életkedvemet is elvenné, ha bekerülvén dugóba kuplung 1, kuplung üresben kéne araszolnom. "
Élményautózni nem a dugóban szoktunk, hanem kimegyünk a pusztába, ahol senki sincs, és ott csapatjuk. Kapásból egy ellenérv az automata ellen: nem tudod benyomni a kuplungot. Voltunk csúszótréningen, egyik srácnak automatája volt, hát szenvedett össze vissza, mert amikor kuplungot kellett volna nyomni, csak lesett, hogy neki olyanja nincs....
Amikor egyszerre kéne játszani a kuplunggal és gázzal (ami a igazi élvezet) akkor Te az automatáddal tehetetlen vagy...
"Meg sokkal lazább, nem törődsz semmivel, hallgatod a zenét, nem kell semmit sem nézni, magától vált, számomra ez az autózás."
Kinek mi. A hátsókerekesek általában a csúsztatgatások és egyéb "baromkodások" miatt szeretik a bömöst. Ahhoz viszont az automata már nem ideális. Városban persze jobb az automata, bár mondjuk én nem szeretem, mert elveszi a vezetési élményt, de ez ténleg egyén függő...
"Nekem kizárólag a benzin van minimum 150-be egy hónapban."
Aki megteheti... másnak ennyi a havi bruttó keresete (no offense! csak kijelentés!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!