Az gáz, ha behúzott kézifékkel is tudom egyedül tolni
az autót?
Figyelt kérdés
Szegény igen csak megviselt már, előfordult, hogy 300 métert mentem vele behúzva - igaz nem száguldottam, mert, csak kettesen volt a kocsi -, és gondoltam kipróbálom, mi a helyzet. Leparkoltam a kocsit, kiszálltam, és megtoltam. A kocsi pedig szépen gurult is. Igaz, amint abbahagytam, nem gurult tovább, de akkor is.
lehet hogy csak rá kell állítani nem a fék javítása lesz drága hanem az autó karosszériájának a javítása amit az autód össze tört ! de ha az út szélén ki vesz a kpm az is húzós, de ajánlom figyelmedben hogy a fék és a kormány a te egészségedet is biztosítja , az nem baj ha nem jó a töltés(elektromos ) attól még nem halt meg senki de a fék és a kormány na meg a gumik ezekkel nem szabad spórolni!!
2011. szept. 25. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
12/23 anonim válasza:
a gumi de egyébként mindenre érvényes nem biztos ,hogy a minőségi drága gumi ,vagy bármilyen minőségi alkatrész a drága , hanem az ócska ócsó alkatrész amit egymás után kétszer is cserélsz ez a drága!! az autóval nem szabad spórolni!!!
2011. szept. 25. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
13/23 A kérdező kommentje:
Nem spórolnék, ha volna miből. :S
300€ van tartalékolva erre az egész műveletre, ha az nem elég rá, akkor sajnos a kocsi kézifék nélkül marad.
A héten viszem szervizbe, le van beszélve, ott egyelőre csak megnézik, hogy pontosan mi is a helyzet, és utána majd meglátjuk.
2011. szept. 25. 15:53
14/23 anonim válasza:
Gondolom milyen marhára jól foghat az üzemi fék is, amikor ugyanazt a fékrendszert használja mint a kézifék...
2011. szept. 25. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
15/23 A kérdező kommentje:
Az üzemi fékemnek semmi baja szerencsére. Az tárcsafék. A kézifék pedig dobfék.
Az üzemit már nem egyszer élesben is próbára kellett tennem sajnos, és párszor volt, hogy forgalommentes úton próbáltam ki szándékosan.
2011. szept. 25. 16:28
16/23 anonim válasza:
tévedésben vagy mert a kézifék ugyan azt a fék betétet húzza ami az üzemi is csak annyi a külömbség,hogy az üzemi az fékezi az első tárcsa féket( ez az 1 es ) és egy időben a hátsó dobféket (ez a 2es kör) is. én neked az elején írtam ,hogy lehet csak be kell állítani a kézi féket akkor írtam mikor te kommentáltad a üzemi féket! 300 euró=87,000 ft ennek elégnek kell lennie a komplett fék javításhoz!
2011. szept. 25. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
17/23 A kérdező kommentje:
Reméljük. Holnap megnézetem majd. :D
2011. szept. 26. 17:32
18/23 anonim válasza:
Ha az üzemi fék tökéletesen működik, akkor csak a kézifék-bovdenen kell feszíteni.
2011. szept. 27. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
19/23 anonim válasza:
Létezik külön dobfék csak a kézifék részére a tárcsa belsejében, illene tudni...
Te pedig vidd el szerelőhöz, valószínű csak fékpofa csere, bőven 30k alatti összeg szereléssel együtt. (maszeknál természetesen)
2011. szept. 28. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
20/23 anonim válasza:
"Létezik külön dobfék csak a kézifék részére a tárcsa belsejében, illene tudni... "
Na erről megnéznék egy fényképet!
A tárcsa maximum fél-egy centi vastag. Abba milyen dobféket raksz???
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!