Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az gáz, ha behúzott kézifékkel...

Az gáz, ha behúzott kézifékkel is tudom egyedül tolni az autót?

Figyelt kérdés
Szegény igen csak megviselt már, előfordult, hogy 300 métert mentem vele behúzva - igaz nem száguldottam, mert, csak kettesen volt a kocsi -, és gondoltam kipróbálom, mi a helyzet. Leparkoltam a kocsit, kiszálltam, és megtoltam. A kocsi pedig szépen gurult is. Igaz, amint abbahagytam, nem gurult tovább, de akkor is.
2011. szept. 25. 12:20
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
lehet hogy csak rá kell állítani nem a fék javítása lesz drága hanem az autó karosszériájának a javítása amit az autód össze tört ! de ha az út szélén ki vesz a kpm az is húzós, de ajánlom figyelmedben hogy a fék és a kormány a te egészségedet is biztosítja , az nem baj ha nem jó a töltés(elektromos ) attól még nem halt meg senki de a fék és a kormány na meg a gumik ezekkel nem szabad spórolni!!
2011. szept. 25. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
a gumi de egyébként mindenre érvényes nem biztos ,hogy a minőségi drága gumi ,vagy bármilyen minőségi alkatrész a drága , hanem az ócska ócsó alkatrész amit egymás után kétszer is cserélsz ez a drága!! az autóval nem szabad spórolni!!!
2011. szept. 25. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 A kérdező kommentje:

Nem spórolnék, ha volna miből. :S

300€ van tartalékolva erre az egész műveletre, ha az nem elég rá, akkor sajnos a kocsi kézifék nélkül marad.


A héten viszem szervizbe, le van beszélve, ott egyelőre csak megnézik, hogy pontosan mi is a helyzet, és utána majd meglátjuk.

2011. szept. 25. 15:53
 14/23 anonim ***** válasza:
Gondolom milyen marhára jól foghat az üzemi fék is, amikor ugyanazt a fékrendszert használja mint a kézifék...
2011. szept. 25. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 A kérdező kommentje:

Az üzemi fékemnek semmi baja szerencsére. Az tárcsafék. A kézifék pedig dobfék.


Az üzemit már nem egyszer élesben is próbára kellett tennem sajnos, és párszor volt, hogy forgalommentes úton próbáltam ki szándékosan.

2011. szept. 25. 16:28
 16/23 anonim ***** válasza:
tévedésben vagy mert a kézifék ugyan azt a fék betétet húzza ami az üzemi is csak annyi a külömbség,hogy az üzemi az fékezi az első tárcsa féket( ez az 1 es ) és egy időben a hátsó dobféket (ez a 2es kör) is. én neked az elején írtam ,hogy lehet csak be kell állítani a kézi féket akkor írtam mikor te kommentáltad a üzemi féket! 300 euró=87,000 ft ennek elégnek kell lennie a komplett fék javításhoz!
2011. szept. 25. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 A kérdező kommentje:
Reméljük. Holnap megnézetem majd. :D
2011. szept. 26. 17:32
 18/23 anonim ***** válasza:
Ha az üzemi fék tökéletesen működik, akkor csak a kézifék-bovdenen kell feszíteni.
2011. szept. 27. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

Létezik külön dobfék csak a kézifék részére a tárcsa belsejében, illene tudni...


Te pedig vidd el szerelőhöz, valószínű csak fékpofa csere, bőven 30k alatti összeg szereléssel együtt. (maszeknál természetesen)

2011. szept. 28. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:

"Létezik külön dobfék csak a kézifék részére a tárcsa belsejében, illene tudni... "


Na erről megnéznék egy fényképet!

A tárcsa maximum fél-egy centi vastag. Abba milyen dobféket raksz???

2011. szept. 30. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!