Milyen robogót vegyek?
hamarosan 14 éves vagyok és leakarom majd tenni a KRESZ-t és a jogsit.
De nem tudom milyen robogót vegyek.
Max. 230 ezer forintot akarok rá költeni
egy új vagy egy alig használt pár éveset szeretnék
ja és 50 köbcentiset
mit ajánlatok?
09:45 vagyok
és végsebessége 85km/h és elég hamar ki is gyorsul addig.
Egyik válaszolónak mondanám , hogy NEM ESZIK 4-5l...
Enyém tuningolt és 3.5körül van ha tényleg használom a 95km/h-s utazót.
Már mentem vele 10k km-t és semmi baja...
a négyütemű meg egy nagy szar...10percig kell járatni mindig ha hideg , pl. haverom suliba végez velem együtt én berugom a roxot jár 3percig és már teljesen utrakész. ---> övé még 10perc után is jár és még ugyis amikor megyünk meginni egy bambit látszik hogy füstöl meg hülye hangja van. De ha már meleg a motor akkor nincs vele baj csak ugye 2T mindig is jobban fog gyorsulni meg nagyobb vég. el megy a 4T meg a papiknak járásra való a boltba.
utolsó:
Süt rólad, hogy nem értesz hozzá, csak "suliba jársz" motorral meg az "M" kat jogsiddal...
A haverodnak meg üzenem, hogy tök értelmetlen 4 ütemű motort állásban melegíteni. Sokkal gyorsabban és kíméletesebben melegszik, ha elindul vele és az első km-t szép lassan hajtja ész nélküli nyélgáz nélkül.
Ha meg a 4t robogó számottevően füstöl akkor ott teljesen más a probléma, nem az, hogy hideg... Tán be kéne állítani az adagolását.
Csak, hogy értsd miről van szó (4t motorról beszélünk):
"a motor kímélése szempontjából és környezetvédelmi szempontból is az a jó, aha a motorral minimális helyben járatás után elindulunk. Ennek műszaki okai a következők: A motort minél hamarabb üzemi hőfokra kell melegítenünk, mert a nem üzemi hőfokon üzemeltetett motor csapágyhézagai nem megfelelőek, kenőolaja nem ken rendesen, és ami a legproblémásabb: a képződő kondenzvíz korróziót okoz nem csak a kipufogóban, hanem a motor szerkezeti részein is. Extrém esetben égéstermékekkel a kenőolajba kerülve savasodást, csapágykorróziót is okozhat....
... Amikor alapjáraton járatjuk a motort, akkor ez a víz összegyűlik, a kis gáz-sebesség miatt a kipufogóból nem távozik, a motor belsejében az olajjal próbál emulziót képezni...nem tesz jót....
....Helyesebben cselekszünk, ha elindulunk, közepes és kicsit kisebb gázon folyamatosan haladunk, nem erőltetjük a motor kis fordulaton és kerüljük a nagy fordulatot is. Ekkor a motor hamar melegszik, mert a hő nagyrésze az égésből származik, a kipufogó hamar kiszárad, a motorolaj hamarabb felmelegszik, a bele került pára elpárolog. Csak annyit kell állóhelyben járatni, hogy a motor vegye a fordulatot, ne torpanjon, ne fulladjon le. "
Aki probált kiosztani annak mondanám hogy nekem kell az a 2-3 perc helyben járatás különben lefullad .... !!!!
És igenis füstöl ha nincs felmelegitva a motor..aztán már nem füstöl hmm...érdekes -.-"
Érdekes ha ennyire nem értek hozzá mért van az hogy 3éve semmi baja a motoromnak...főleg hogy magam tuningolom.
Utolsó előttinek : 40 neked elég?? engem olyan szégyen leplezne ha kerülgetnie kellene az autoknak engem.. igy a 95 utazoseb.el vagyok megelégedve. Főleg hogyha azt akarom hogy ne arcoskaodjanak az autok akkor odaverem neki és 140....persze a Benne Minden Wacakal nem fogom felvenni a versenyt 10kmen de 1kmen otthagynám mint a sz@rt..
Azzal a motorral (ráadásul robogóval...) ami akárhogyan lefullad azzal komoly bajok vannak. Talán el kéne vinni valakihez, aki ért hozzá...
És mit tunningolsz te öcsisajt? Tettél rá egy matricát meg egy műanyagszpoilert? Esetleg még 2 csavarral kicserélted a kipufogót is tunningkipufogóra?
Szedtél már szét karburátort? Finomhangoltad? Lecserélted a hengert és a dugattyúkat? És a lehajtást? Ez a tunning nem a sportdob...
Nehogy vegyél aerox-ot az csak pénzkidobás!!!
Vegyél inkább motort és ne ilyen szaros robogót, saját tapasztalat és a haverjaim is úgy vannak vele hogy a robogózást nagyon gyorsan megunja az ember egy szezon se kell hozzá!! NE HOGY ILYEN CSAK ISKOLÁBA JÁROS ROBOGÓS LEGYÉL MINT EZ AZ ELŐBBI NAGY ROBÓGÓTUNINGOS MOTORSZAKÉRTŐ!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!