Simson S51n dugo+gyürü csere után zörgés! Mitől lehet?
Figyelt kérdés
Sziasztok!Van egy Simsons51n es motorom,az vele a gond hogy kieltt cserélve dugo +gyürü (bejáratos)Tudom hogy nemszabad nekihuzni de néha néha azért meghuztam és csörgö zörgö hangvolt!ez a bekopással megfog szűnni?2011. szept. 15. 22:39
1/22 anonim válasza:
Mar el is basytad, ugyes vagy. A bejaratas lennyege, hogy ossyekopjon, ha nem csorogni fog es szarabb less mint volt.
2/22 anonim válasza:
Nekem henger, dugó, gyűrű csere után az első pillanattól zörgött. Ne félj, nem b*sztad el, ahogy az előző írta, nekem elmúlt egy idő után. Azóta eltelt 1 év és nincs semmi baja.
3/22 anonim válasza:
Ne húzd neki észlény, mert így fogsz egy p*csagyenge motort kapni, amit majd a fojtott Rollerek lehagynak.
4/22 A kérdező kommentje:
Mondom hogycsak néha huzkodtam 1 helybe és nem nyégázon és akkor zörgött!
2011. szept. 16. 12:23
5/22 A kérdező kommentje:
23:55 remélem igazad lesz!=( és menyi idő mulva ment el a csörgés?
2011. szept. 16. 12:32
6/22 anonim válasza:
Nem fog elmúlni. A henger is kopik, nem csak a gyűrűk. Ha veszel bele gyűrűket és dugattyút, azzal csak időszakosan oldod meg a problémát. Attól a henger még kopott marad, szóval ahogy elkezd kopni a gyűrű is, egyre erőtlenebb lesz. Jah és a csörgés azért van, mert 3-4 századnál jóval nagyobb az illesztés.
7/22 A kérdező kommentje:
Hogy érted a 3-4 századot és milyen illesztésröl beszélsz?
2011. szept. 16. 20:14
8/22 A kérdező kommentje:
Légyszives segits!nembaj hogy ideiglenes csak ne zörögjön!
2011. szept. 16. 20:17
9/22 anonim válasza:
én vadi új henger+ dugattyú + gyűrűt vettem rá,de mégis zörög,szinte visít az egész henger. vagy összekopik,vagy nem. azért ne húzd neki tövig, de azért ezt a bejáratást sem kell görcsösen venni!
és biztos a hengerből hallod a csörgést? mert akkor lassú gaznál is csinálná. a csapagyak is csinálnak csúnya hangokat. esetleg még tűgörgő is lehet...
10/22 anonim válasza:
Hát ez a baj. Hogy nem értesz hozzá. Ha értenél, akkor nem vettél volna bele új dugattyút+gyűrűket csak simán, hanem egyúttal fúrattad volna is. Fúrásnál gyári hengernél 3-4 százados illesztést hagynak, hogy legyen hova tágulni a gyűrűknek és a dugattyúnak üzem közben. Paraszt nyelven 3-4 század mm a "rés" a henger és a gyűrűk között. Ennél érthetőbben nem tudom elmagyarázni. Megfúratod, kapsz bele dugattyút és gyűrűket, összerakod, a benzinbe nem Arolt hanem Repsolt vagy Castrol keversz és nem fog csörögni. Bár tudom, hogy ahogy elolvastad ezt a választ tudatosul benned, hogy fingod sincs az egészről és hagyod a fenébe. Járkálsz vele csörgősen, egyszer megragad vagy eltöri a gyűrűt, akkor meg az lesz, hogy "szar a szimszon, szar ndk-s régi fos"...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!