Miért szabályoz le 5500-nál?
Van egy E36 320 BMW-m (jelenleg el van repedve a kipufogó,és az előző tulaj valami mókerul szerelte fel a sportlégszűrőt!) gyertya cserés is lesz...
nem tudom miért csinálja azt az autó??! Üresben és 1-esben szépen lemegy 7000-ig,de 2-5-ig mindegyik fokozatba leszabályoz 5500 (de inkább 5400körül) ???
valami ötlet??? légtömeg mérő? elektronika?
Mellesleg: utólag szerelt lopásgátló van a gépbe és azt is hallottam hogy ez is okozhatja a gondot...
(és mi történik akkor ha ebbe a 320-asba mondjuk egy 325i elektronikáját szerelem be???)
Az 1800-as váltás miért ne lenne egészséges?? (Ez autó függő,és ebben nem egy 1000-es 20lerős motor van) 2000-nél már eléggé úgymond felpörög a motor! Sokan csodálkoznak rajta de szinte ezt az autót alapjáraton lehet használni (pl. állóhelyzetből,csak simán 2-esből elindulva elindul az autó mindenféle lehörgés nélkül... mondjuk nem egészségesen de megindul)
Utolsó: Köszönöm a válaszod
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!