Miért szabályoz le 5500-nál?
Van egy E36 320 BMW-m (jelenleg el van repedve a kipufogó,és az előző tulaj valami mókerul szerelte fel a sportlégszűrőt!) gyertya cserés is lesz...
nem tudom miért csinálja azt az autó??! Üresben és 1-esben szépen lemegy 7000-ig,de 2-5-ig mindegyik fokozatba leszabályoz 5500 (de inkább 5400körül) ???
valami ötlet??? légtömeg mérő? elektronika?
Mellesleg: utólag szerelt lopásgátló van a gépbe és azt is hallottam hogy ez is okozhatja a gondot...
(és mi történik akkor ha ebbe a 320-asba mondjuk egy 325i elektronikáját szerelem be???)
Nem szeretném pörgetni,de gondolom ez sem egészséges neki hogy 5500-ig pörög csak ki... ez azt jelenti hogy valami hibás és lehet hogy majd nem csak ezt a hibajelenséget fogja elő idézni
egyszeri utam volt mikor elpörgettem leszabályzásig azóta 1800-aknál váltok,mert nem kell hogy feleslegesen zabálja a benzint.
jó példa rá: ha rossz az önindítód?? minek akarod önindítózni??? úgyis betudod tolni nem??? (ja , csak közben ha katalizátorod van akkor nem jó ötlet...)
vagy csöpög a tankból a benzin... nem folyik az , csak csöpög ,most minek javítgatni,azért mert 2-300km-énkt max eltud csöpögni 1-másfél L?(jaa,csak az már nekem is gond)
ez is olyan!! Persze megy,működik , minden (csak ez nem egészséges így)
És köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!