Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért szabályoz le 5500-nál?

Miért szabályoz le 5500-nál?

Figyelt kérdés

Van egy E36 320 BMW-m (jelenleg el van repedve a kipufogó,és az előző tulaj valami mókerul szerelte fel a sportlégszűrőt!) gyertya cserés is lesz...


nem tudom miért csinálja azt az autó??! Üresben és 1-esben szépen lemegy 7000-ig,de 2-5-ig mindegyik fokozatba leszabályoz 5500 (de inkább 5400körül) ???


valami ötlet??? légtömeg mérő? elektronika?


Mellesleg: utólag szerelt lopásgátló van a gépbe és azt is hallottam hogy ez is okozhatja a gondot...


(és mi történik akkor ha ebbe a 320-asba mondjuk egy 325i elektronikáját szerelem be???)


2011. szept. 13. 21:07
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
elenleg el van repedve a kipufogó,és az előző tulaj valami mókerul szerelte fel a sportlégszűrőt!
2011. szept. 13. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Ezért nem szabad használtan ilyen BWW-t venni. Szarrá vannak hajtva, meg rácsingolva. Vidd el szerelőhöz, nézesd át, de számíts rá h lehet sokba fog kerülni.
2011. szept. 13. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
motorikusan nincs széthajtva (inkább úgy fogalmaznék hogy: a motor szerkezeti elemei vannak oda...,de ez nem a "Sportos" agyonhajtott vezetési stílustól...) pl.: kipuf is a korrodálástól van elrepedve...
2011. szept. 13. 22:34
 4/13 anonim ***** válasza:
ja persze... a dugattyúk sem a hidegen hétezerig pörgetéstől lifegnek a hengerekben, meg a kókányolt sportlégszűrő is azért van fent rajta, hogy kíméljék a motort... gondolom olajozva nem sokat volt a szűrő...
2011. szept. 14. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
ÉS minek akarod pörgetni 5500 fölé? Pár év mulva majd eladod mint megkímélt autó, második tulapdonostól :)
2011. szept. 14. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
szerintem a kompresszióval lesz a baj.
2011. szept. 14. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Amiket leírtál mindent csinálj meg vagy cserélj ki és hátha megjavul, de nemigen kéne még 5000fölé se pörgetni, kb 4000-ig adja le normálisan a nyomatékot, utána csak bőg meg zabál, nem véletlenül találták ki a váltót.
2011. szept. 14. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
Gondolom mennyire van megkímélve, ha tudod, hogy 1-esben 7000-ig elmegy, a többiben meg 5500. Nekem már egy pár éve megvan az autóm, de nem tudom, hogy elmegy-e 7000-ig. ;)
2011. szept. 14. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Nem szeretném pörgetni,de gondolom ez sem egészséges neki hogy 5500-ig pörög csak ki... ez azt jelenti hogy valami hibás és lehet hogy majd nem csak ezt a hibajelenséget fogja elő idézni


egyszeri utam volt mikor elpörgettem leszabályzásig azóta 1800-aknál váltok,mert nem kell hogy feleslegesen zabálja a benzint.


jó példa rá: ha rossz az önindítód?? minek akarod önindítózni??? úgyis betudod tolni nem??? (ja , csak közben ha katalizátorod van akkor nem jó ötlet...)


vagy csöpög a tankból a benzin... nem folyik az , csak csöpög ,most minek javítgatni,azért mert 2-300km-énkt max eltud csöpögni 1-másfél L?(jaa,csak az már nekem is gond)


ez is olyan!! Persze megy,működik , minden (csak ez nem egészséges így)


És köszönöm a válaszokat!

2011. szept. 14. 21:44
 10/13 anonim ***** válasza:
Az 1800-as váltás sem egészséges, vagy az nem zavar? -.-
2011. szept. 14. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!