Pitbike motorblokkot be lehet szerelni Simson vázba?
a pitbike blokknak a hajtása a váltó oldalán van ami elég komoly probléma, bár nem értek a moci átalakításhoz,lehetséges hogy azt is megtudjátok oldani.
és meg kéne erősíteni a motor vázát főleg ha egy komolyabb mondjuk egy yx160 akarsz bele varázsolni.
igaza van 10:42-nek
a pitbike nem annyira kicsi,főleg a midsize pitek.
ülésmagasságuk 80-82cm,a tengelytáv az rövidebb mint egy simsoné de menetközben vagy terepen nem gond,kifejezetten jó főleg éles kanyarban vagy erdőben.
sokkal tartósabb szerkezet mint egy simson,nem kell folyton szerelni és jó nyomatékosak.
bár drágább is de nagyon jó buli.
csak vigyázz ne fostalicskát vegyél mert ebből is van jó meg kevésbé jó pit.
186 cm vagyok és 88 kg. Szerintem nekem a pitbike már kicsi. A nagyobbak nem tudom mekkorák. Van simsonom és egy mz-m. A simsonnal szoktam bohóckodni, de túl gyenge a motorja. Főleg ezért is szeretnénk bele tenni egy pit blokkot. Nem nagyon használnám terepen, inkább csak a városban. Lámpákat meg tudok rá szerelni.
Még csak most nézegetem őket, ezért nem is nagyon ismerem ezeket a gépeket. Esetleg tudnál ajánlani akkor egy nagyobb termetű megbízható márkát?
havernak volt pitje,ő is 190cm kb. s olyan 90-100kg biztos van.ezek a vasak úgy vannak megtervezve hogy a háromszöge /kormány,ülés,lábtartó/ teljesen kényelmes egészen nagymotoros és elfér rajta egy nagyobb férfi is.
nem tudom mennyit szánsz rá.
pár jó pit:
pitsterpro x4 140ccm, 259ezer ft ülésmagasság 81cm,tengelytáv 119cm
videó róla: http://www.youtube.com/watch?v=iRVJi1QKRT8&feature=player_em..
BSE pro 150, 150ccm, 225ezer ft, ülésmagasság 82cm 16,5le
kedvencem pedig:
pitsterpro lxr 160, 499ezer ft, ülésmagasság 83cm,tengelytáv 123cm, 18,4le, dupla olajhűtő,nagyon gyilkos gép
videó róla:
http://www.youtube.com/watch?v=p8xfG_ljla0&feature=player_em..
a pitbike fórumosok egy kicsit elvannak szállva ilyen téren,legtöbbjük versenyez is és ők főleg versenyen pitbike szinten gondolkodnak.
amit írtam bse pro 150,mikor megépítették minden átalakítás nélkül küldték versenyre Vidovics Ákos hajtotta.
akkor még arra verték a nyálukat a fórumosok,az volt az isten.
persze azóta már kijött pár még komolyabb is pl. a kedvencem az lxr 160. na az már brutális kis gép nagyon jól meg van építve,bivaly erős is,versenyeken is nagyon jól használható de van aki még azt is alakítgatja.
szóval mindenben találnak átalakítani valót meg fikázni valót,de nem jelti azt gogy a pro 150 szétperegne alattad.
ez a bse pro 150,meg a legkomolyabb gépek olyanok mint a porsche meg a buggatti veyron.
jobb a buggatti sokkal de a porsche sem szar.
a szar pitbike valahogy így néz ki,szerencsére már egyre kevesebb van belőlük:
a lényeg hogy bse pro 150 neked tökéletes lesz,a váz is elég erős nem lesz semmi problémád vele ugratni is ugrathatsz bátran erős kis szerkezet,ha minden igaz 1100LBS-os központi rugóval adják,ami bivaly erős.
jaj most jut az eszembe van másik megoldás a dirt bike.
az nagyobb testű a kerék méret is nagyobb de azzal még jobban kell vigyázni mert rengeteg gagyi van az országban.
így néz ki egy nem gagyi dirt bike:
sajnos nem tudom kapható e vagy szerezhető e az országban de ez már bírja a strapát meg a nehezebb terepet is.
250kobcentis
nekem volt egy 200asom de sajnos a gagyik közül való volt,fiatalon 18 évesen bele ugrottam. nagyon jól ment nem volt baj olyan téren/3 évig hajtottam/ csak volt egy kis konstrukciós hibája így hát eladtam inkább.
ezt a dirt bike-t néztem de nem találtam benne súlyos hibát.
kb. olyan a váz meg majdnem minden mint az enyémen volt csak a lényeges dolgok kivannak javítva és a műanyag elemek rögzítése és anyag minőség is sokkal jobb.
lehet egyszer szerzek egy ilyet magamnak,nagyon jól el lehet velük szórakozni.
fő hibájuk a súlyelosztás /orr nehéz/ ami miatt egykerekezni nem valami könnyű velük,de annyi baj legyen úgysem arra használnám.
nem nagy cucc hogy a másik oldalt van a hajtás
csak nem lessz hátsó fék
megkell fordítani a kereket a vázba hogy baloldalt legyen a lánckerék
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!