Miért ilyen olcsók ezek az autók?
A törött/sérült autók ha javítva vannak ilyen olcsók?
pl 2001-es skoda fabia aminek az eleje volt sérült lehet 320.000?És ez üzemképes is!
Vagy
2003-as ignis 380.000-éert?
Vegyél egyet,aztán meglátod.Ha egy autót megcsuktak,akkor benne van a pakliban az is,hogy olyan drága a javítása,ami már nem éri meg.Ezért meg sincs javítva.Ez jelentős kockázati tényező,ami mérsékli az árát.De itt legalább be van vallva a sérülés,nem úgy,mint a kicsinosított roncsoknál.
Szóval azért ilyen olcsó,mert a törés miatt magas a kockázat,ezért kevesen keresnek ilyet.
Én ismerek olyan szfvári autókereskedést,ami sutyiban megveszi a rommá tört autókat,aztán kipofozza,majd kitűnő állapotú autóként eladja.
Okostojás? Miért járna 4 nyomon ha az eleje vagy hátulja sérült? Meg különben is 5000 egy futóműbeállítás, aki ezt sajnálja ne közlekedjen, bár Ladások körében gyakran lehet a jelenséggel találkozni
Azt meg honnan tudod hogy ugyanennyiért a 20 éves tragacsot hányszor törték össze vagy mit csináltak vele?
Azt,hogy a 20 éves tragacsot hányszor törték meg nem tudom.De azt már tudom,hogy a tárgyautót igen.Egyébként nem kell mindjárt kardoskodni,valamelyest tudom,mitől döglik a légy...
Egy nagyobb ütközéstől megcsavarodhat a padlólemez.A padlólemezt nem érdemes kihúzatni,hacsak nem Rolls-Royce-ot csuktak meg.Megváltozik a futómű geometriája,különböző módon használódnak el a lengéscsillapítók,a gumik.Ergo kevésbé tapad az egyik kerék ugyanazon tengelyen.A futóműállításoddal meg nem mész semmire,mert nem a kerékdőlés,összetartás,utánfutás változott meg a futóműalkatrészekhez képest,hanem a karosszériához képest változtak meg.És ezzel semmit nem tudsz kezdeni,csak talicskával hordani bele a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!