Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki swifthez lehet kapni...

Suzuki swifthez lehet kapni turbót?

Figyelt kérdés
meg tuning alkatrészek érdekelnének lökhárító stb
2011. aug. 24. 23:30
 1/7 anonim ***** válasza:
11%
No fera matrica rácsing kipufogódob és moster matricák! én ezzel kezdenék
2011. aug. 24. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Mr.iglo ***** válasza:
Turbot nem lehet csak ugy kapni swifthez... az be is kell ám rakni... keresd meg a RED SUN szervizt jaapán gépekkel foglalkoznak majd segítenek... jah +google
2011. aug. 25. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
ne a turbóval kezd..sport légszűrő,kipufogó...aztán én felfüggesztéssel kezdeném nem az erővel,mert 1* csak leesel az útról....lengéscsillapító,gátló,fék stb stb
2011. aug. 25. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
sportlégszűrő nekem olyat mondtak hogy jó a sportlégszűrő gyorsabb rugalmasabb az autó de csak pár száz km-ig utána bekoszosodik a szűrő és még rosszabb mint a gyári..
2011. aug. 25. 09:08
 5/7 anonim ***** válasza:

sportlégszűrőt karban kell tartani, nem csak használni!

Akik azt mondták, hogy rosszabb, mint a gyári, szarnak a karbantartásra.

2011. aug. 25. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Hát szerintem Suzukit nem érdemes tuningolni de ha már tuningolod minden tuning alapja a fék és csak aztán a lóerő növelés, amúgy a turbo szerintem teljesen szétcseszné a motorját nem erre találták ki.
2011. aug. 25. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 T5- ***** válasza:

Valóban. A turbó az nem egy olyan alakatrész, hogy otthon rádugod és megy. Lehet turbósítani a kis Swiftet, csak értelme nincs. Mivel annyi pénzt beleölsz, hogy abból már vehetnél egy normális erős autót is, aminek gyárilag jobb a futóműve, gyárilag merevebb a kasznija és sokkal erősebb a motorja is. Te tudod, lehet, hogy fanatikus Suzuki Swift rajongó vagy és szerelmes vagy az autóba, mást el sem tudsz képzelni. Bár kétlem, inkább a.... mindegy ez nem ide tartozik.

Egyébként a mai motorok többsége egy gyári állapotban is elbír még egy kevés töltőnyomást, nem kell hozzá komolyabban foglalkozni a motorral. Nagy töltőnyomásnál már komolyabban meg kell erősíteni a hajtásláncot és a motor fő darabjaiban is módosításokat kell végezni, cserés lesz pár alkatrész. Nem beszélve a futóműről. És amúgy jó egyre több válasznál látni, hogy sokan mondják, hogy a kaszni, és a futómű tuning a tuning első lépése. Ez így is van. Hiszen a gyári alkatrészei nem egy erősebb motorhoz lettek tervezve. Elég ha csak megnézünk egy sorozatot. Nézzünk egy tetszőleges típust, különböző motorokkal szerelve. Példának okáért mondjuk a fékeket. Az 1,4-es vagy még kisebb lökettérfogatú motorral szerelt autón tömör féktárcsát találunk elől, kis fékdobokat hátul, de mondjuk egy nagyobb, 1,8-as vagy 2 literesnél hűtött tárcsákat, nagy dobokat, vagy sokszor mind a 4 keréknél tárcsafékeket találunk. De ezt a hajtáslánc többi alkatrészénél is megtaláljuk, ne vesszünk el a részletekben.

A direktszűrő. Sokszor írtam már erről régen, de ahogy nagyon helyesen mondta az egyik válaszadó, azt karban is kell tartani. Egyébként aki ezt mondta neked, hogy egy idő után sz*rabb lesz, az hülyeséget mondott. Azért, mert a direktszűrő a papírszűrővel ellentétben, ahogy koszolódik el, úgy nem csökken az áteresztő képessége. Viszont a motor szempontjából nagyon káros az, hogy ahogy koszolódik, egyre nagyobb méretű szemét darabokat is be tud szívni. Viszont egy frissen mosott és olajozott direktszűrő szűrési küszöbe sokkal alacsonyabb mint a papírosé, tehát kisebb szennyeződésket enged át, de a légáteresztőképessége sokszorosa a gyárinak.

Éppen ezért én azt szoktam mondani, hogy ezeket a szűrőket nem elég 6000 km-enként mosni, hanem 3000-3500-anként érdemes, de, ha mondjuk napokig poros utakon, földutakon járunk, akkor akár pár 100 km után fontos, hogy kitisztítsuk és újraolajozzuk. Költséges lehet, de aki ilyet vesz és használ az számoljon ezzel.


Egy rendes turbósítás pedig milla körül van, így kalkulálj.

2011. aug. 25. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!