Nekem egy 1997-es Opel Astra f-em van ami 8 szelepes és egy vezérmű tengelyes és van hozzá egy Garret M53-as Turbóm és belelehet e szerelni a motorba a turbót? Köszi Helló
persze. közvetlenül a csomagtartóba, a pótkerék tartójára.
ha a motorra akarod rákötni, akkor jó lesz, ha a motor 3/4-ét lecseréled turbóval kompatibilis alkatrészekre.
És ha lecserélem a cilindert kompletten kétvermútengelyesre és 16-szelepes re akkor?????????????????
de a turbó mellé van intelcooler is
Sok 1.4esben van turbó, gyárilag! Ott a főtengely csapágyaktól a hajtókarokon át a dugattyútetőig mind a magasabb fajlagos teljesítményre van méretezve. Ha sikerül is kicserélned a vezérlést, hengerfejet, új leömlöt majd bebarkácsolod a turbót, ha első komolyabb gáznál nem hajlik törik el valamelyik hajtókar akkor átég a dugattyúd a magasabb mőterheléstől.
Át lehet építeni, csak a blokkon kívül gyakorlatilag mindent ki kell cserélned, akkor már egyszerübb ha beletákolsz egy turbós Calibra blokkot és:
a, kötsz egy jobbfajta életbiztosítást
b, bukócső, 4pontos övek, komplett futómű és fékcsere, hogy ki tudd használni ( persze nem közúton) a nagyobb teljesítményt. Amit itt felsoroltam, annak az árából 2db valamire való Calibrát tudsz venni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!