6 éves Aston Martinba 15w-40 ásványi olajat tölthetünk?
Ilyet még nem láttam a bótba,de majd megkérdezem a kutasokat mer azok az igazi szakértői az olajnak!Köszi a tanácsot!Aszonták a haverok hogy ez az Aston Martin nagyon erős motorral van szerelve,nem valami kényes.
Lehet kiszedjük a légszűrőt is tuninignak hogy jobban mennnyen,mer a Ladán emlékszem sokat dobott!
A csereidőkkel teljesen tisztában vagyok én is,100 ezerenként olaj,tizezerenként vézérműlánc..ez nem nagy szám.Bólogatós kutya nincs mert félek a kutyáktól,de van bazi nagy dobókocka,ami világít.Meg agyalok rajta hogy a Aston Martin jelet csavarhúzóval finoman lepattintom,mert Merci jelet akarok rá rakni,mer az gizdább .
Váltógomb nincsen,mert a kormányon van a váltója(ezmá modern kocsi he)a mélyláda nem férne bele,mert nincsen hely,talán egy kis szerszámosláda elférne benne,az lehet h jó lesz.Jöhetnek még jótanácsok.
Ja az olaj végül Valvoline lett mer a kutas Lacika kiröhögött hogy egy ilyen kocsiba Mol akarok tenni,ja meg szintetikusos lett vagy mi mert nem lehet ásványit ezekbe má azt mondta Lacika.
Aha, így állunk...
Nem hangos a váltó? Mert akkor a legolcsóbb olaj + finom fűrészpor kombót kell használni. Érted, egyből nem fog hallatszani ahogy legördülnek egymáson azok a fránya hipoid fogaskerekek.
Meg alvázvédőt is használj, de ne az aljára mert arra ugye van pár év garancia, hanem az alvázvédőt kiöntöd felmosóvödörbe, elmész a sarki 1 eurós boltba teddyhengerért, aztán azzal hajtasz két gyorsítócsíkot hosszában az egész verdán. Az ám a faja, haveromnak is volt a 2104-en, érted, plussz 10 lóerő...
A váltó?nem nem hangos,de amikor a szántáson keresztül megyek(mer tudok egy rövidebb utat és ugye benzinspórolásból arra megyek,mert hülye azér nem vagyok)szóval akkor néga reccsen amikor felváltok,de az szerintem normális.
A fűrészpor meg olcsó olajjal,nem tudsz ám csőbe húzni :)) mert tudom hogy azt csak viccből írtad!
A gyorsítócsíkról még nem hallottam(habár elég felkészült vagyok a tuningból)de ki fogom próbálni,jól hangzik az a plusz lóerő.Így legalább kereken meglesz a 400 paci.
Még valami spojlertot akarok rá én magam csinálni,mert elég unalmas ez az Aston Martin.Most is éppen azt tervezem a paintbrush programmal.
Pedig a gyorsítócsík beválik, gondolom vágod hogy Shelby bácsi is azért festette őket a Mustangokra.. Ez volt ám a csodafegyver, nem mókolni az égéstér alakjának adjusztálásával...
Ha változtatni akarsz a külsején csak szólj, van egy karosszériás haverom, Trabant javítóívből hajtogat neked bármit.. :) Bár jobban szeret farnehéz autókon dolgozni, ert akkor a sok üvegszálas kitt meg füller miatt beáll az 50-50 százalékos súlyeloszlás. Aztán olyan színű Trináttal fújja le amilyennel akarod.
De a csirkehálót szigorúan úgy kell berakni, hogy valamelyik oldalon beférjen mellette az ujjad, úgy nem jó hogy mindenhol szépen áll.
Hátsó lámpának nem jó ám az eredeti alak se, valaki még azt hiszi nincs egyéniséged. Mese nincs, be kell faragni a Mazda3-hoz készült "lekszusz" utánzatot, az az arc dolog.
Fúrni? Dehogy: elő a legnagyobb szöget aztán pár helyen beleverni kalapáccsal a végdobba. Aztán venni a Homasitából 100-asnál nagyobb véget amit a szomszéd felvarr ugyanolyan pálcával mint amilyennel a satupadot hegesztette.
De szerintem a flokkolás is megérne egy misét, de csak á lá natúr, a szellőzőket se kell kiszedni a műszerfalpárnából, csak ráfújni a ragasztót aztán mehet az anyag. És persze mindent, még a km-óra mutatóját is le kell flokkoltatni.
Az álbeömlő jó ötlet, maradt ithon egy pár apám legénykori 2T Trabijáról, jó rombuszalakú. Odapopszegecseljük, fél vödör üvegszálas kitt, 120-as papírral megcsiszol és mehet rá az öntapadós karbonfólia.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!