Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Dacia Duster esetleg Skoda Yeti? Vagy Audi Allroad?
„Hát ha neked egy rossz ár érték arányú azaz így már drága, kiforratlan, típus hiba hegykel rendelkező rossz konstrukciójú autó kell amihez még az alkatrész is drága és nehezen beszerezhető akkor vegyél te egy sz@rt!”
Ok, a Yeti nem olcsó, ez igaz. Viszont azt nem tudom mi alapján jelented ki hogy kiforratlan, hibás konstrukció, meg azt sem hogy drága az alkatrész és nehezen beszerezhető...
Nyilván drágább egy negyedik generációs Haldex összkerékhajtás, mint egy Fabia olcsó és primitív első kerék hajtása, de azért nézd már meg hogy melyik mit tud. Meg mondjuk egy 1.8 TSI sem ugyanaz a szint mint egy 1.2 HTP.
A Logan és a Duster között meg ilyen apró különbségek vannak, hogy a Loganhoz még a szervókormány sem alapfelszereltség, klíma meg csak a csúcsfelszereltséghez jár. Az alapmotor is 30 lóerővel erősebb a Dusterben.
Mondjuk rádió egyikben sincs alapból...
Azért egyszer próbáld ki a kettőt egymás után, azért amennyivel drágább a Duster, annyival komolyabb is.
Ami nincs az nem megy tönkre, ebben teljesen igazad van. Ilyen alapon lehet járni gyalog is.
Sajnálom, nem űlők itt egész nap!
"Primérát olcsóbb fenntartani" - "Írd le nekem,hogy mi olcsóbb egy Primera-hoz mint egy Almera-hoz?" - Ez annyit tesz hogy sok azonosságon túl amit itt is elsmertek, az Almeranak csak van plusz pár típus hibája, és többször jobban széthajtva van. Ami amúgy (csak kicsit) furcsa egy kompaktól egy középkategoriás autóhoz képest. Ezzen kivül rosszabb felszerltség és páresetben rosszabb anyagminőség amit csak az új ár indokol az ötévesen kb. azonos már nem. Ez kb. nekem azt mondja hogy ötévesen vagy idősebben egy kifjezeten rossz választás az Alméra.
Hát az "kis" gyártok kisszériás SUV-jai amik még ráadásul minden hónapban átváltoznak vagy újabb merőbben új modellel bővülnek így csökentve a kiforrás lehetősét mindig a nullszériás szétesés örömét nyújtják. A megszakításokal gyártás is seígti ezt.
Nem is a konrkét ára nagy baj az alkatrésznél, hanem hogy hányszor kell venni és összesen autó árához képes mennyi a végösszeg. (Ne nézz már madárnak, nyilván egy SUV-ba többe kerül egy alaktrész mint egy kisautóba!)
Logan és Fábia kategirájában közpes felszereltségen olcsó autó az első öt évebn is a Duster és Yeti meg közel sem.
És a légzsák hát amikor én azt amit írtok hogy sz@r a légzsák, én a Mercikben látom sem döbbennek még mindig. Ez kb. olyan hogy sokszor sz@r. Valahogy már kellene szólni a légzsákgyártóknak hogy ne a szocialista autó nívója alatt dolgozzanak és a gyáraknak is hogy ne x tízezer beszerelt légzsák után tudják csak ezt beszerelést megoldani. ;) Ez olyan "érthetetlen" mint az hogy a BMW a német gyárak közül a meghibásodásra egyik leginkább hajlamos autókat gyártja ráadásul a legdrágább alkatrészekkel. A minőséget negyvenötben elfelejtették, csak a magyarok nem, hogy addig tényleg jó minőségű és ultra modern volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!