Nagyon furán viselkedik a Babetta 210, mi lehet?
Figyelt kérdés
Alapjárat nagyon gyengén van, mikor a hidegindítót teljesen benyomom, akkor felpörög a motor. Mikor ráhúzom a gázt, azonnal lefullad szinte, csak egy nagyon pici gázzal lehet menni, kb 20-ig. Csak úgy tartja meg az alapjáratot, ha a levegőcsavar majdnem tökig bevan csavarva, kb fél fordulat ha kinnvan. Köszi a válaszokat!2011. júl. 25. 20:43
1/8 anonim válasza:
Szerintem évekig állt egy fészerben,vagy(rosszabb esetben)udvaron..
Karbit vedd le,áztasd be,majd kompresszorral fúvasd ki.
2/8 anonim válasza:
Ennyiből lehet valami dugulás. A Simsonom karbijában fél év alatt ki tudott üllepedni annyi zöld trutyi a benzinből, hogy a főfúvókán nem vett fel szinte semmi benzint.
Szerintem is karbipucolással lenne érdemes kezdeni.
4/8 anonim válasza:
szedd szét a karbit (ha az úszót ,benzinszintet) nem állogattad el akkor ne is bántsd... vegyél egy 210-es tömítéskészletet majd vedd szét a karbit csavard ki a fúvókákat,tűszelepet és a lyukakat fújasd át pumpával no meg a fúvókákat és tűszelepet is! Takarítsd ki ha van kosz az úszótartályban majd szereld vissza ahogy volt ,de cseréld ki újra a karbi tömítést. ezután vedd ki a hengerben lévő közdarabot amire a karbi rámegy majd tegyél alá egy tömítést a készletből (lehetőleg a kockásabbat) tedd vissza a közdarabot majd a másik (rombusz alakú) tömítést tedd a szívócső alá és csavarozd fel a karbit. ezután tekerd be tövig az alapjárati csavart ,a levegő csavart meg a teljes becsavarástól 1,5 fordulatra hogy elinduljon a motor. aztán ha beindul csavard ki a levegőcsavart addíg amíg a motor járása fel nem gyorsul teljesen ,ezután kezd kifelé csavarni az alapjárat állító csavart , ha stabilan jár a motor próbáld ki. (lehet falsot szív valahol mert akkor viselkedik így) ha így sem jó kkor a levegő csart picit tekerd beljebb (ezzel dúsítod a keveréket) írj a fejleményekről ha megvagy!
5/8 anonim válasza:
Ha rendesen pucolja és nem drótdarabbal erőlteti a fúvókát, akkor nem kell állítgatással bíbelődni. Úgy kell szétszedni, hogy ne tekerjen el a delikvens semmilyen állítócsavart, csak azokat kiszedni amik fixek, pl. úszóház csavarjai, fúvókák.
(gondolom a Jikovon is meg lehet ezt csinálni, bár nekem csak Simsonnal van tapasztalatom)
6/8 A kérdező kommentje:
Mindent kipucoltam, a tömítések épek, azokkal tuti nincs gond. Sikerült elérnem a motor "normális" működését, de csak úgy, hogy az alapjárati keverékképző tökig bevan csavarva, a súber is legmagasabb állásban van (tehát a legtöbbet kapja) Szerintem valahol falsot szív, mert ha rajtvan a hidegindító, akkor jár a legjobban. Hol szívhat falsot? Amúgy haverom babettája, csak segítek neki megcsinálni, én Simson-os vagyok :D
2011. júl. 26. 20:12
7/8 anonim válasza:
hengernél ,hengerfejnél (csavarokat húzzátok meg) (kipufogó tömítés. pucoljátok ki a kipufogó rendszert lehet tele van (vegyétek le csak a dobot é indítsátok be ha működik akkor pucolás! de lehet gyertya csere sem ártana :D
8/8 anonim válasza:
Ha sokáig állt simán lehet valamelyik főtengelyszimmering is. Ha felső holtpontra állítod a dugattyút, aztán leveszed a karburátort és a dekliket, utána be tudsz fújni óvatosan pl. kompresszorral a forgattyúsházba. Nem kell nagy nyomás, csak egy kevés és simán észrevehető ha valahol az alsó részen fúj ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!