Az álló helyzetben történő melegítéskor tényleg többet fogyaszt az autó?
http://www.youtube.com/watch?v=bcwVpLax0qI
6:10-től beszél róla, de én nem hiszem, hogy többet fogyasztana álló helyzetben történő melegítéskor az autó, bár nem értek annyira jól hozzájuk, szerintetek?
Ezt írtam: A válasz írója 66%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 07-22 01:10
Az a helyzet,hogy nem magamtól tudom,amit mondtam.Szóval teljes vállal nem tudok kiállni az igazamért.Azonban azt,hogy finoman,alacsony fordulaton közlekedve többet nyerek,azt évtizedes tapasztalattal rendelkező autószerelő rokonom valamint szintén évtitedes tapasztalattal bíró gépészmérnök ismerősöm tanácsolták.
Én úgy használom az autómat télen,hogy indítás után várok néhány másodpercet(amíg bekötöm magam,meg ellenőrzök mindent),hogy megmozduljon az olaj,aztán alacsony fordulaton közlekedni kezdek...
A mostani autómba kb. 100 000km-t tapostam.A motorgenerál közelébe nincs az állapota,pedig már nem mai darab.Nem tudom,mennyire káros,ha állva melegíted.Nem próbáltam.De az én technikámnál sem tapsztaltam rosszat,ami jó,hogy már előre kitermeltem a benzinár különbözetét.Meg tudom bele venni a jó minőségű olajat és 10000-ként le is tudom cserélni.És ahhoz képest,ez mind ingyen van.És ez tény.
Egyébként én is így szoktam csinálni
beindítás után én is ellenőrizni szoktam mindent és alacsonyfordulaton szoktam üzemeltetni.
Amugy egy dízeles 82-es évjáratú VW santanam van és tavaly lett teljesen felújítva, de szinte alig kellet hozzá nyúlni, és a motor még gyári nincsen felfúrva, nagyon megbízható az én vezetési stílusomhoz mérve
Nekem is dízelem van,egy malac Passat :D
Egy dízellel melegítés nélkül elindulni...az már bűncselekmény!:)
Én az igazamért teljes vállszélességgel ki tudok állni. Nekem pár éve ezt oktatták a sok évtized óta mind az autós szakmában, mind a gépgyártás technológiában a mai napig aktívan dolgozó emberek és én is ezt tapasztalom amióta én is benne vagyok.
Most ismét egy olyan dologban nyertem újabb tapasztalatot amiben ezelőtt is sok volt. Ahány szaki, annyi vélemény.
Az pedig, hogy te hidegen mondjuk 1000-2000-es tartományban mozogsz én pedig 1000-esen, az akkor is azt jelenti, hogy a te dugógyűrűid többet súrlódnak a hengerfallal :)
És ez is tény :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!