Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A 125-ös motorokat miért nem...

A 125-ös motorokat miért nem gyártják 11kw-osra ha egyszer annyi a megengedet?

Figyelt kérdés
Megnézünk akármilyen új 125-öst mind 7-9kw-os.
2011. júl. 13. 08:29
 1/9 tetro ***** válasza:
mert nem kizárólag a magyar piac gyártják őket?
2011. júl. 13. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Yamaha YZF-R 125

Generic Trigger 125

Yamaha WR 125

A legtöbb Derbi

Az Apriliák, KTM-ek t=ulteljesítenek

Huskik is

Cagivák

Honda Varadero

.

.

.

ezek mind 11KW-ot tudnak, vagy többet.

Üdv! :)

2011. júl. 13. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
125 ccm-ig, VAGY 11 kW-ig.
2011. júl. 13. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Frissíteni kellene egy kicsit a szabályokat erre (és a többi kategóriára) vonatkozóan is, ugyanis régen a 125-ös MZ pont megfelelt ennek a kategóriának, de haladni kellene a korral...szégyen ez az ország. Ne újítsunk, inkább a sok motorost ruházzuk meg, ha olyan géppel közlekedik (2T), ami egy kis élvezetet is okoz, nem szaros 4 üteműekkel. Mert van aki leszarja a fogyasztást és a generált, mert élvezi a motorozást. De ilyen 11kW-os szarokkal nem lehet...
2011. júl. 13. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Ha 11kW-os ra gyártanák akkor megvennéd? Én biztos hogy nem, egy mai 125-ös simán lehet 20kw-os is.

Régen (állítólag ma is) 45-el lehetett menni segédmotorral, a Rigák ennyivel tudtak max és ki vett Rigát, inkább fizettek többet egy Simsonért ami gyárilag 60-70el is tudott menni, kb úgy járnának a motorgyártók ha 125-ös ként 11 kw-ra korlátoznák a gépeiket mint a Riga.

2011. júl. 13. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Utolsó!


Épp ez a baj,hogy még 11kw-osra sem gyártják a mai 125ös-öket.

2011. júl. 13. 20:05
 7/9 anonim ***** válasza:
De. CBR, YBR 125, Yamaha R125... csak ezekkel az a baj, hogy mind 4 ütemű szarok...
2011. júl. 13. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Mi baj a 4 ütemmel? Hogy nem röfög meg pöfög úgy hogy 10 km2-es körzetben még a halottak is felébrednek? Bár soha sem értettem a kipufogót hangosabbra bütykölő köcsögöket sem...


Egyéként a legtöbb 125-ös nem pörgeti ki az A1 kategória max-át, pl csak a cbr 125 és az yzf-125 11kw-s, a többi 7-8-as.

2013. szept. 19. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Én 10 000+ km-t letoltam egy 8,3 KW-os hátul dobfékes 4-ütemü Honda CBF 125-össel, (23000-el adtam el) és nagyonis szerettem, hiányzik (annak ellenére, hogy most egy CBF 600S büszke tulajdonosa vagyok, ami számomra egy tökéletes motor. Ha felajánlnák, hogy visszacserélhetem, nem tenném meg, mert minden elvárásomat teljesíti a nagytestvér, de ha lenne felesleges ezerpárszáz euróm, biztos vennék egy CBF 125-öst. Annak ellenére, hogy kisebb, gyengébb, igenis lehetett élvezni vele a motorozást, mindig széles mosollyal ültem fel rá, irányítani gyerekjáték volt, és a fogyasztását is visszasírom. Nagyonis jók a 4t 125-ösök! És ha apáinknak egy életen át elég volt a Jawa 250-es, meg a 125-ös MZ, akkor a fiatal korosztály ne panaszkodjon, hogy kevés a 10 lóerö, a mai 125ös 4T-k mennek olyan jól, mint a fentebb említett kettö! Ennyi, nem bírom azokat, akik lemondják a 4T-ket. Akinek van jobb, az örüljön neki, ne hurrogjon le más kategóriát!
2013. szept. 21. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!