Subaru - mi a véleményetek erről a márkáról?
azért fintorognak mert nem tudják h mi a jó. talán azért mert nem 1 elterjedt márka, meg semmit se tudnak a boxer motorról, meg a Subaru 1 született rally autó, és ezek mind eltérnek a megszokott 7köznapi városi autóktól.
ritka jó minőségűek, megbízhatóak, és szinte elpusztíthatatlan. hatalmas lóerő és menni akarás van bennük. merem ajánlani mert nekem is van 1 2000-res Impreza STI TYPE-R GC 8 Coupe. ez limitált japán belszériás modell
Valóban nem ismerik a márkát, azért,pedig jó gépek ,bár szerintem abszolút semmi érdemlegesen különleges nincs bennük.
A boxer motorra szokták mondani hogy kifinomultabb a járása.Ez biztos így van,ha megnézzük a működését rájövünk hogy miért ( http://www.youtube.com/watch?v=jLdnGFGhPyk ) ,de üljetek bele egy Subaruba ,majd egy soros motorral ellátott mondjuk Toyotába és utána tegyétek a szívetekre a kezeteket és válaszoljatok. Éreztetek bármi különbséget is a kettő között? Ha igen az olyan hatalmas volt hogy ezután csak boxer motorra vágytatok? A válasz nemleges lesz ,hacsak nem vagytok a márka szerelmesei.Próbáltam.
Mondják hogy a boxer motornak alacsonyabb a súlypontja.
Ez is igaz, ,de ki az az ember aki átlagos közúti használatnál két kerékre állítja az autóját a valamennyivel magas súlypont miatt?
Az hogy megy mint az állat igaz. Mint bármelyik más turbós összkerekes autó.
Azokat is meg lehet verni egy még erősebbel. Itt egy negatív példa,bár a többi véleményező szinte mind pozitív volt.
Én viszont ha autót veszek,mindig a negatív véleményeket olvasom el először.
Totalcarban összehasonlították őket, a Mitshubishi Lancer vezethetőbbnek bizonyult ,pedig nem boxer motoros .
Zárásképpen megjegyezném ,hogy nem vagyok márkab..i. Tőlem bárki szerethet bármilyen márkát engem hidegen hagy.
Megbántani senki nem akartam a hitében és meggyőződésében,viszont mindig sikerül.
Ennek köszönhetem a rendkívül magas százalékomat :)
Jó pár generációt használtam. A Leone is megbízható volt de a legjobban a 91-es évjáratú 2,2 Legacyval voltam megelégedve. 9 évesen vettem és 19 évesen váltam meg tőle. Soha nem kellett váltóhoz motorhoz nyúlni, a klímája gyári gázzal hűtött stb. A kopó cuccokon kívül csak egy 16 ezer Ft-s féltengely csukló cserém volt.
Tartok tőle, hogy a mai sorozatok olyan optimalizáláson estek át, hogy ezek már nem hozzák az általam tapasztalt mutatókat. Most egy 97-es Legacy-val járok és annak ellenére, hogy szervizigénye ennek se magas, de már ez sem az mint az a "rongyos régi"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!