Az alsó nívópálca a Ladákban mi célt szolgál?
Mindkét mérő gyári kivitel. A kartercső nincs lehúzva, a felső mérő oldalába csatlakozik amióta az eszemet tudom. A pálcák dugózása, és a dugaszolandó nyak/lyuk kialakítása ugyancsak messze elkerüli az a fogalmat, amit én gányolás néven ismerek (és elég alapos embernek gondolom magam). Azon felül a kollégák figyelmét elkerülte az a kijelentésem, hogy a két érték látszólag/láthatóan nem egymástól függően változik (magyarán: nem egy olajteknőt mérnek), hanem pont ellenkezőleg. Az olaj egyébként mindkét pálcán ugyanaz a motorolaj.
Mindezek tetejében senki sem volt, aki 100%-os bizonyosságra mondta volna a megoldást. Tehát a válaszom igen, ezzel a körüljárással még nem vagyok "megelégedve". :)
( A szelepfedél amúgy tudottan kivágó, a gázkar mozgása feltépte az oldalát --mondjuk azért sokáig bírta--, és onnan szivárog egy kis olaj. Amúgy mindenem szivárgás mentes. )
A felső nívó pálca buherált!
Nézzen meg egy lada blokkot.Vagy tizet is akár.Még egyen sem láttam ilyen megoldást, pedig volt már a kezem között 1-2 db.........
a felső pálca szép buherált munka. Az alsó az eredeti, cseréld meg a kettőt.
A motorblokkon láthatod is a nívópálca gyári helyét. A felsőt meg iktasd ki és akkor gyári lesz.
Előttem már a 12:35 ös leírta mit hogy köss, ha eredetit akarsz, nem ismétlem meg.
Ha meg nincs vele különösebb bajod akkor hagyd így, és mutogasd haveroknak hogy ilyet még nem láttak tuti.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!