Az alsó nívópálca a Ladákban mi célt szolgál?
Lássuk csak...miben lehet még olaj...
Hm..mondjuk a váltóban?:)
Uraim! Hátrébb az agarakkal!... Önök még nem látták, amit én látok. Ha én két nívópálcát látok, akkor az ott két nívópálca. Nem egy, nem három, hanem kettő. Itt a bizonyíték:
A pirossal kiemelt rész jelöli a FELSŐ nívópálcát, azt, amelyik --látszólag-- minden zsiguliban ugyanott van. Hosszúkás, kb. nem egészen fél méter hosszú, lapos, keskeny fémlap, melyen MIN, és MAX rovátkákkal van jelölve az olaj elfogadható szintje.
Zöldel van jelölve a kérdéses ALSÓ nívópálca, az, amelyiknek funkciója nem teljesen világos. A felső nívópálcánál kb. 10 centivel rövidebb, tömör, rideg, hengeres pálca, melyen az olajszint alsó és felső határértékeit a képen látható ellaposított rész hossza jelöli.
A szemfülesebbje rögtön kiszúrja, hogy a nívópálcák által mutatott értékek között differencia van: a felső nívópálca ideális szintet mutat, míg az alsó veszélyesen csökkent mértéket. A kérdés továbbra is, hogy mit mérnek egyenként a nívópálcák. Ugyanitt kérdés, hogy ha ugyanannak a teknőnek az olajszintjéről adnak tájékoztatást, akkor látszólag miért változik egymástól teljesen függetlenül az érték. Kiegészítő kérdés: milyen károsodást okozhat az eddig ismeretlen funkciójú alsó nívópálcán látott alacsony szint-érték?
No ez még rajtam is,a Mesteren is kifogott :D
Fogalmam nincs,mi ez...viszont a szelepfedéltömítésed az cserés...
A "kissebbik" nívóval valszeg ugyanazt a szintet méred,
mint a nagyobbikkal...de hogy ebben mi a ráció..passz :D
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!