2. 0 16V Calibra mennyit fogyaszt 100on?
olyanok válaszát várom akinek van tapasztalata a Calibrákkal v csak tudja h mennyit eszik.
továbbá az se ártana h 1-2 hozzáértő leírná h vannak-e olyan hibái amit sűrűn kel javítani, v szériahiba stb...
az olyan válaszokat h ne vegyél ilyen régi szart meg a hasonlókat lepontozom a hasznosakat pedig fel !!!!!!
köszi
Országút: 7L körül, Város: 10-11L lábtól nagyon függ.
Tipikus hibák: alapjárati motor meghibásodása és a rohadás, főleg hátsó sárvédőív, ill alul rugótartó tányét.
Ha még nem vetted meg javaslom a C20NE motort, ami csak 115LE-s, de elpusztíthatatlan. A 16 szelepesekkel valamivel több a baj.
Vectrám volt évekik, ami ugyanaz, csak a kaszni más.
10-12l,Ecotec-olajfogyi min.1l/1000KM,sok a boyracer példány ezeket, kerüld el, amúgy OK.Vectrám van hasonló motorizáltsággal, 10 l alatti fogyit ne higyj el, mert csalódni fogsz! 10w40 fölé ne menj az olajjal, kevesebb nem fogy, ellenben hazavágod a motort!
A Calibrát sokan fikázzák,elsősorban a kókány tunerek miatt,ok nélkül.Ja és a beltér Vectrás, szóval uncsi!
Itt leír mindent a kocsirol!Leszámitva a fogyásztást de rákeresek arra is:)Városi fogyasztás 10-11 liter országúton 8 liter alá mehet!Remélem tudtam segiteni!
Igen sokat segítettetek.
a C20NE motorrol már hallottam sok jót.
igazábol még vacilálok h a C20NE legyen v a másik, de lehet h a C mellett döntök.
a sárvédő rozsdásodásról már hallottam meg volt már pár vectránk és tapasztaltam is h könnyen rohad.
már vagy 2 éve akarok ilyet, és 1 rendes Calibrát már tudnék is 400 körül ami pont jó ár mert ugyis át akarom építeni. nagy motortuning, szép lökösök meg minden.
épp ezért most adtam el a 2004es Golfot h vmi hasonlót építsek.
Siess,lehetsz akár a 63. is!-:))
Tudom, hogy nem ezt kérdezted de gondoltam adok egy két tanácsot bár nem vagyok szakértő.
Az opel calibra mint sport coupe nagyon jó autó. Minden napi használatra tökéletes de szerintem átépíteni nem érdemes.Ha minden áron tuningolt calibrat-t akarsz akkor szerintme érdemesebb megvenni már "készen".
Az opel mint autó márka nem a sportosság szimbóluma.Középkategóriás autókat gyárt. Ha sport kocsikról van szó akkor eleve japán jöhet szóba(szerintem és számomra).Értékállóbbak(honda , toyota, mazda) minőségre is jobbak és eleve a japán kocsik a sportosság jegyében készülnek a németekkel szemben mert ott inkább az elegancia, megjelenés a fontosabb tényező.
Nem akarom bánatani a calibrát de ténylege egy lerágott csont.Vannak köztük jók de azoknak az áruk is olyan.Én mint autós tapasztalatból mondom hogy az emberek inkább nevetnek egy telejsen leburkolt , lefalazott német kocsin.Ezt köznyelven "hülyegyerek autónak" hívják.Amugy személy szerint nekem semmi bajom nincs se a gyári se a tuning calibrákkal mert én minden kocsit szeretek de inkább megnézek egy szép gyárit mint egy agyon tuningoltat. Az igazi tuning kocsikat a japánok csinálják onnan is ered. Mint motorilag mint kasznilag.Én a helyedben egy civicet tuningolnék. De nem földig érö lökösökkel hanem rendes lökös és ültetés!!!A kettö közt oriási külömbség van.bár ez nem olcsó de egy iylen kocsit mindenki megnéz az utcán ezt garantálom! [link]
Nyugottan pontozz le nem sértödök meg érte.
azért se pontazlak le mert rendesen válaszoltál még ha nem is tetszenek ezek a Calibrák annyira.
japánt nem akarok építeni mert van cápa galantunk, nekem meg régóta vágyam 1 olyan calibra amin van szép lökös (nem az a hatalmas hanem a visszafogottabb) szárny nélkül, jó felnikkel és nagy motor tuninggal és esetleg lsd ajtókkal
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!